Ik denk dat je helemaal gelijk hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
Hilarische video, vermoedelijk niet zo bedoeld: maar iedereen lacht erom.

heb em meteen als achtergrond op me pcquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:38 schreef akveor het volgende:
Normaal gesproken plaats ik geen foto's van nix... maar dezer mocht ik jullie niet onthouden...
[afbeelding]

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:40 schreef riri het volgende:
Nadia heeft echt een skischans onder haar neus tot aan haar bovenlip....

Mooie cap.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:38 schreef akveor het volgende:
Normaal gesproken plaats ik geen foto's van nix... maar dezer mocht ik jullie niet onthouden...
[afbeelding]

Dat denk ik ook. Hij kan veel beter dan die Nadia krijgen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef dgk_fan het volgende:
ERRUG mooi filmpje ! Ik denk dat Dennis zakken vol aanmeldingen krijgt....

Ik heb hem over de foto van Brian heen in de toiletpot geplakt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heb em meteen als achtergrond op me pc![]()

waar moet ie z n handen laten dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef dgk_fan het volgende:

Hij zit zwaar in de shit nu met naadloos....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:42 schreef farceman het volgende:
Alles wat Dennis kan zeggen over date is : Ik laat het op me af komen.....
Wie heeft die gast gecast?!
Hij doet niks zelf en ontloopt alles

goed idee, maar hij schijnt van plassekt te houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb hem over de foto van Brian heen in de toiletpot geplakt...

Ik doe het de 'Ron Brandsteder way'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:44 schreef blomst het volgende:
[..]
goed idee, maar hij schijnt van plassekt te houden![]()

Lekker masasie, masasie en kroelie, kroelie met Nena, we hadden geen relaasie, volgens Brian, daarom ging hij daten.quote:

OMFGquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:38 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]

Nu er anderen bij zijn idd.... maar we weten allemaal wat voor vervelende gesprekken ons nu te wachten staan...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia heeft Amanda ook nog als mogelijke dekking, en ze is zelf ook erg vrij in haar dategedrag (buiten de kooi), dus ze komt er wel overheen.
Ze stelt zich sportief op, nu.

Leuk plan... jammer dat het om nix draait... Tja ze moeten toch wat bij de redaktie om hem een beetje zichtbaar te maken...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:48 schreef farscapevr6 het volgende:
ze moeten een lekkere lellebel voor em laten komen als date, en dan 2 weken laten zitten, zoals in de tijdelijke bewoner ad. staat hehehe

Precies. Deja vu (Nena, Dellie)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu er anderen bij zijn idd.... maar we weten allemaal wat voor vervelende gesprekken ons nu te wachten staan...

Vanavond in de tuin, je kan de klok er op gelijk zetten..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu er anderen bij zijn idd.... maar we weten allemaal wat voor vervelende gesprekken ons nu te wachten staan...

TotaalnietleukzonderLiekenHuubJaapquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:48 schreef itsme het volgende:
Als hij echt iemand mag uitnodigen hoop ik op Terror Jaap.![]()
O nee die is nu Lafaard, Schijnheilige en soms leuke Jaap![]()

VeelLeukerbijHuubenLiekeJaapquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
TotaalnietleukzonderLiekenHuubJaap

Gisteravond heb ik me echt goed vermaakt, ik viel binnen toe de 3 in de schoorsteen stonden en Huub en Lieke de slappe lach kregen van Jaap, dat was echt grappig, zonder dat ik wist wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
TotaalnietleukzonderLiekenHuubJaap

Ik snap echt niet waar Jaap mee bezig is.... ik snap niet dat hij zich niet bij Huub en LIeke aansluit.... Als het echt moet heeft ie Huub binnen een week weg en staat ie met Lieke in de finale.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Gisteravond heb ik me echt goed vermaakt, ik viel binnen toe de 3 in de schoorsteen stonden en Huub en Lieke de slappe lach kregen van Jaap, dat was echt grappig, zonder dat ik wist wat er aan de hand was.![]()

Ik heb dat Huub wel horen zeggen vanmiddag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:58 schreef Dark het volgende:
Gaat Amanda koken vanavond?

Dat is wat ik bedoel. Riri vergelijkt hem wel eens met een NSBer in oorlogstijd. Zo ver wil ik niet gaan maar ik begrijp haar opmerking wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:54 schreef Clank het volgende:
Huub vraagt Jaap op een gegeven moment ook om zijn mening. Jaap doet het weer af met een blabla opmerking dat hij er buiten staat met 3 stelletjes.
Jaap zet zichzelf zo buitenspel.

Precies. Alsof hij zo zeker kan zijn van een Dennis en een Nadiaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar Jaap mee bezig is.... ik snap niet dat hij zich niet bij Huub en LIeke aansluit.... Als het echt moet heeft ie Huub binnen een week weg en staat ie met Lieke in de finale.

Eerst moeder van Lieke, daarna vriendin, beiden een half uurtje.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef Darklight het volgende:
Wie komt er om 19.00uur?

Familie Lieke volgens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef Darklight het volgende:
Wie komt er om 19.00uur?

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:56 schreef riri het volgende:
wat is dat dan voor raar hondenpakje wat amanda aan heeft...

Wat let je om te reagerenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef dgk_fan het volgende:

Het is idd jammer dat Jaap niet kiest, lijkt mij dat dat je zwakker maakt. Op een gegeven moment ben je voor beide partijen misbaar, omdat die ook niet weten waar je staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel. Riri vergelijkt hem wel eens met een NSBer in oorlogstijd. Zo ver wil ik niet gaan maar ik begrijp haar opmerking wel.
Gisteren zat hij toch ook weer met brian mee te lullen over Huub en Lieke (hondjes ruzie geloof ik)

dgk_fan is een man met een enorme tampeloeris...(naar eigen zeggen)quote:

Ik kan alleen maar bedenken dat Jaap echt bang voor Huub is. Of hij heeft het Huub nooit echt vergeven wat hij en Eric hem hebben aangedaan. Maar vergeet wel dat ie daardoor de persoon is wie die nu is. Het is een ondankbare hond. En hij maakt zichzelf zwak dooe de verkeerde mensen te kiezen. Als ie bij Huub was durf ik wel te beweren dat ie nu rond de 25% in de PP had gehad en stijgende en procenten van hem afsnoepte. Alleen maar verkeerde keuzes. Al dan niet gestuurd door de febo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Alsof hij zo zeker kan zijn van een Dennis en een Nadia
Dankzij huub zit hij nog in dat huis.![]()
![]()

Denk dat er de nodige streamlocks zullen zijn als Lieke met haar moeder over 15 juli gaat praten!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:04 schreef itsme het volgende:
Zo en nu eens opletten straks. Die 2 dozen die voor Amanda kwamen op de familiedag mochten gewoon over het spel praten. Eens kijken hoe dat vanavond gaat.
Waarschijnlijk mogen de bezoekers van lieke dat niet.

Een GROTE DIKKE BOUWVAKKERSTAMPELOERIS ja......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dgk_fan is een man met een enorme tampeloeris...(naar eigen zeggen)

dus dat...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een GROTE DIKKE BOUWVAKKERSTAMPELOERIS ja......

Erger nog... hij laat zich daarbij gebruiken door nitwits als Nadia en nix....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is idd jammer dat Jaap niet kiest, lijkt mij dat dat je zwakker maakt. Op een gegeven moment ben je voor beide partijen misbaar, omdat die ook niet weten waar je staat.

Vind ik op de een of andere manier totaal niet passen bij een Dennis fan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]

Nog geen rugklachten..........?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]

Leuke Avatar....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]

Ik vind het een perfecte match!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vind ik op de een of andere manier totaal niet passen bij een Dennis fan.

ik ga wel reageren hoor de nieuwe freddy Breck!quote:

een soort fries dus eigenlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dgk_fan is een man met een enorme tampeloeris...(naar eigen zeggen)

Hou ons Friezen erbuiten als het nix betreft....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een soort fries dus eigenlijk![]()

Ik ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind het een perfecte match!Dat gun ik Dennix wel hoor!

ik ... gewoon doen.. geeft tie jonguh wat van jou creativiteit... komt het misschien nog goedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]

Is dgk_fan al uit de kast gekomen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]

dgk_fan wel maar zijn idool nog niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dgk_fan al uit de kast gekomen?

Oww okay nu begrijp ik het een beetje...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dgk_fan wel maar zijn idool nog niet.

Adverteren doet verkopen denkt de persoon in kwestie waarschijnlijk, nou sterkte er mee en beleef er veel plezier mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]

Een normaal mens zou, als bij hem of haar de diagnose toondoof gesteld werd, nooit meer een muziekinstrument aanraken, nog geen pannedeksels - carnaval uitgezonderdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef Darklight het volgende:
na al die maanden kan Brain nog steeds geen gitaar spelen, ook knap![]()

Komt die vanavond?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef Darklight het volgende:
Benieuwd hoe de moder van Lieke gaat reageren naar de overige bewoners toe

Als Dennis alleen mijn grote teen maar zou zien, zou hij al STAPELverliefd opquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dgk_fan wel maar zijn idool nog niet.

Ga je ook reageren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als Dennis alleen mijn grote teen maar zou zien, zou hij al STAPELverliefd op
me worden. Ik denk ook dat we na De Kooi zullen gaan trouwen.

van Harte namens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]

Ik denk het ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]

Waarom niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vind ik op de een of andere manier totaal niet passen bij een Dennis fan.

Ik heb net een mailtje gestuurd naar dat adres, en gezegd dat ik Esther heet...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |