Ik geloof er gewoon geen hol van. "Niet doorduwen" Zo zeker. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk zoenen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
Nadia heeft gisteren seks met Dennis gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronduit zielig we gaan die frankie eens een bezoekje brengen binnenkortquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:05 schreef blomst het volgende:
Van http://kleinefrankie.web-log.nl/
De oxazepam song
Lala ik was weer eens boos
Lala op amannie die doosssssssss
Lala.ik zei hou je sjmoellllllllll
Maar ze snap niet wat ik bedoellllllllll
Lala
Ik vraag het keer op keerrrrrr
Maar mannie luister niet meerrrrrrrrr
Lalal dan word ik heel erg boosssssss
Ik zeg dan weer hou je kut sjmoel kleine dooossssss
Lala maar ze luisterd echt niet meerrrrr
Dat doe ze keer op keer
Lala ik strijk met me handen door mijn haar
Ik ben zeker nog niet klaarrrrr
En mannie tetterd maar door
Over de contest ,aan mijn oor
Nu word ik heel erg boossssss
Ik pak een glas en wil hem sjmijten tegen die domme doos
Maar de plasma zegt me brian niet doen
Dat kost je weer wat poennnnnnnnn
Dan loop ik maar weer weg
Als ik nog een keer vuile hoerrrrr hardop zeg.
Maar dan komt het moment
Dan word ik weer een echte vent
Lalal dan pak ik mijn gitaar
En strijk maar wat met me vingers over een snaar
Ik speel dan maar een depresief lied
Wand spelen kan ik eigenlijk niet
Lallalalalal
Beste mensen na het luisteren van dit lied
Vergeet dan zeker u oxzazepammetje niet
Het is wel zo, ik dacht ook dat ik het verkeerd hoorde en zag maar kennelijk hebben ze het gedaan gisternachtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon geen hol van. "Niet doorduwen" Zo zeker. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk zoenen.
Wie vannacht keek, dacht al dat ze deze keer all the way gingen, en dat blijkt nu dus ook te kloppenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon geen hol van. "Niet doorduwen" Zo zeker. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk zoenen.
dat was een date, geen familie bezoekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef eeff het volgende:
Jaja Huub geen bezoek verknallen....
En toen met Eric dan?
hihi!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie vannacht keek, dacht al dat ze deze keer all the way gingen, en dat blijkt nu dus ook te kloppen![]()
Lijkt mij ook, ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind pijpen much intiemer dan neuken, maar ach..
ze ziet er voor haar doen best leuk uit vandaagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
Lelijke hakken heeft naadloos aan.
huub nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind pijpen much intiemer dan neuken, maar ach..
En dan? Wat doet een 'vriend' van Brian in zo'n geval??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:16 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ronduit zielig we gaan die frankie eens een bezoekje brengen binnenkort![]()
Nou, ik vind van niet. Maar ze zijn vast verplicht om op high heels te paraderen, maar zelfs daar bestaan vele leukere modellen van. Wat een wansmaak.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze ziet er voor haar doen best leuk uit vandaag![]()
Ja en?quote:
Leuk plan!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
Huub heeft een plan voor de bikini contest, hij heeft al doorgebeld dat hij erover wil praten.
Jaap en Huub als pimp verkleed. De meisjes uitnodigen die niet mee mogen doen. Contest pontificaal tegenover die van Amanda en Brian. Alles tegenspreken wat ze zeggen. Huub wil de meisjes ook graag hondenriemen omdoen, en ze daaraan meevoeren. Als het volgens achter nog kan, zou dit plan door kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |