nee hoor, alleen dat ze beter niet een elastiekje om de strot van een hond kan doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef ScofieldM het volgende:
Huub veroordeelt de aktie van lieke![]()
Nah, het gaat hier nog altijd om commentaar op de streams en niet om commentaar op de users die hier posten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo.....hier ben ik het dus niet mee eens! Dat begrijp jij natuurlijk ook wel. Er moet hier toch iemand zijn met een spiegeltje zo af en toe. Ik offer mij graag op![]()
![]()
ik val net binnen, maar zo klinkt het mij ook in de oren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
Huub orders gehad om Lieke te stangen.Hij is toevallig weer achter geweest.Wat zijn ze daar toch weer voorspelbaar.Verzin toch eens wat nieuws daar.
Er was ook niets aan de hand..die dngen zaten heel ruim....ruimer dan een halsbandjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Lieke proberen streamers ervan te overtuigen dat er niets aan de hand was. Ze zijn slim, best wel.
Die is buiten de poort, ik hoop dat het mag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef Lobasca het volgende:
naadloos gaat bij Tas slapen.
Ja maar wij weten wel beterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Lieke proberen streamers ervan te overtuigen dat er niets aan de hand was. Ze zijn slim, best wel.
En dan zei Dennix ook nog dat nadia elke avond anders wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef farceman het volgende:
Beste redactie hoe vaak gaan we deze toneelstukjes tussen Nadia en Nix nog krijgen ; dit gesprek gaat nu al 4 dagen op precies dezelfde manier en eindigd gewoon in bed.
Moeten ze van jullie neuken of praten?
Iets klopt er nl. niet...
De ene avond krijgt ze frambosensap, dan aardbeiensap, dan bosbessen....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
[..]
En dan zei Dennix ook nog dat nadia elke avond anders was![]()
Daar gaat het niet om. Mijn punt is dat die twee heel vaak met elkaar, goed in beeld met goed geluid proberen zichzelf te verkopen voor streamend Nederland. Daarnaast zit er ook nog regelmatig competitie tussen die twee als de één zich beter probeert te verkopen dan de ander.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef riri het volgende:
[..]
Er was ook niets aan de hand..die dngen zaten heel ruim....ruimer dan een halsbandje
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia lult tegen Dennis dat ze hem niet leuk meer wil vinden en uit zijn bed wil. Straks ligt die domme kut weer frambosensap te tappen.![]()
idd.. hoe vaak hebben we dit al gehoord? Lijkt wel of de plaat blijft hangen ofzo.... hoeveel aandacht heeft dat mens nodig?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef ScofieldM het volgende:
Onzinverhaal van nada, ze wil gewoon in het bed van Tas slapen om dichter bij Aman en Brian te zijn![]()
![]()
Mee laten doen aan Expeditie Robinson... geheid dat ze wint want iedereen loopt gillend weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Kailany het volgende:
[..]
idd.. hoe vaak hebben we dit al gehoord? Lijkt wel of de plaat blijft hangen ofzo.... hoeveel aandacht heeft dat mens nodig?![]()
Ze moeten haar eens in haar eentje op een onbewoond eiland zetten...![]()
Ja, ze liepen namelijk een groot gevaar want er loopt een "moordenaar" rond in de Kooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Awww, zijn de hondjes weg?
Buiten de poort vind ik ook goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Kailany het volgende:
[..]
idd.. hoe vaak hebben we dit al gehoord? Lijkt wel of de plaat blijft hangen ofzo.... hoeveel aandacht heeft dat mens nodig?![]()
Ze moeten haar eens in haar eentje op een onbewoond eiland zetten...![]()
hee zuipert, de groeten van de platjes en nog bedankt, he!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
nix tegen naadloos; je hebt nu een waas over je ogen, 100%
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Mee laten doen aan Expeditie Robinson... geheid dat ze wint want iedereen loopt gillend weg.
Die kabouter zit weer een quasi intellectueel gesprek te voeren met liekequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij wel, nu de rest van Nederland nog![]()
SC aub,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee zuipert, de groeten van de platjes en nog bedankt, he!![]()
Ik heb werkelijk respect voor Dennis. Die knul heeft engelengeduld. Perfect voor een baan als manager.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:08 schreef Marrije het volgende:
ik luister nu een kwartiertje naar Nadia, en zowaar, ik moest er gewoon om lachen, hardopZe zit enorm te zeiken en Dennis luistert braaf en dan zegt ze in Natas dr bed te gaan slapen en moet ze oprotten. Zegt Nadia: ik begrijp jouw probleem niet zo, niet zo kattig doen!!
![]()
Daar heeft nix geen lef voor, hij blijft liever vriendjes met Brianquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef farceman het volgende:
Jaaaaa Nix gaaaaa dan een keer naar Briain!
Confronteer eens iemand anders dan Huub en Lieke!
Het zijn alle regels die hem even nekken.. hij komt er wel weer overheen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat zit Huub nou te zeiken? Hij wou toch zelf niet meer drinken???
Volgens mij weet dat mens donders goed dat dat gewoon onmogelijk is als je in de gdk zit, buiten zou je er van weg kunnen lopen... maar hier kan dat gewoon niet... en zo kan ze er elke dag weer over zeiken en er een groot punt van maken....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia lult tegen Dennis dat ze hem niet leuk meer wil vinden en uit zijn bed wil. Straks ligt die domme kut weer frambosensap te tappen.![]()
Ja, en Lieke lift even lekker meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Die kabouter zit weer een quasi intellectueel gesprek te voeren met lieke![]()
Dankzij jou en Erica heb ik het geluid nu ook aangezetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:08 schreef Marrije het volgende:
ik luister nu een kwartiertje naar Nadia, en zowaar, ik moest er gewoon om lachen, hardopZe zit enorm te zeiken en Dennis luistert braaf en dan zegt ze in Natas dr bed te gaan slapen en moet ze oprotten. Zegt Nadia: ik begrijp jouw probleem niet zo, niet zo kattig doen!!
![]()
Inderdaad, maar ik geloof dat zelfs het geduld van Dennis nu op is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk respect voor Dennis. Die knul heeft engelengeduld. Perfect voor een baan als manager.
en op ijsklontjes kraken en de hele dag pepermuntjes zuigen jakkiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mannen die uit rietjes drinken.....![]()
![]()
*zet toch de streams maar op N&Dquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef Meganog het volgende:
Nadia voelt steeds meer voor Dennis, maar is bang door Dennis gekwetst te worden. Ze hadden the best sex ever. Dennis begrijpt haar gevoel niet.
Daar heeft ze het met Mannie en Brian over en die vinden het ook.
N: "Mijn gevoel voor jou groeit iedere nacht...eh dag".
Dennis wil brian confronteren. Paniek bij Nadia.
ik wilde net hetzelfde schrijven... hehehequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Het zijn alle regels die hem even nekken.. hij komt er wel weer overheen.
Ga hier maar niet over in discussie met Lieke Huub.
ik moet zeggen, het klinkt mij wel logisch in de oren. Nadia zegt verliefd te zijn, dat is ze niet, althans niet op Dennis maar op Brian, maar ook al is ze niet verliefd op Dennis, bij gebrek aan Brian slaapt ze wel bij Dennis en sekst ze met hem. Zolang zij met Dennis sekst, of ze nou een relatie hebben of niet, mag ie niet uit de band springen met anderen. Dus als Dennis wil daten met anderen, dan pikt Nadia dat niet, daar voelt ze zich te goed voor en dan moet Dennis maar zonder haar. Of helemaal voor haar gaan. Zo zit dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef ericahysterica het volgende:
dennix vindt dat als nada in het bed van tas gaat slapen dat ze de rest ook maar moet verhuizen (nachtkasje). Dennix is boos boeeee
nada nou ga je zo doen we zijn toch vriendjes?
dennix ik vind het bullshit wat jij verkondigt
oh god nu gaat nada het uitleggen: nada voelt zoveel voor dennix............................................................................en daarom gaat ze ergens anders slapen want ze verliest haar hart aan hem en dat wil ze niet.
klinkt volkomen logisch allemaal
Hij wil het uitmaken, maar ja .... een kwezel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Dennis moet Nadia gewoon dumpen nu. Ook al vind ik Dennis een kwezel.
En met de handjes in de zakken lopen de hele dagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en op ijsklontjes kraken en de hele dag pepermuntjes zuigen jakkie
nada ik wil niet dat je boos bent ik vind je nog steeds een schatje![]()
dennis weet je het zeker dat je uit mijn bed wil
dennis pak je spullen en wegwezen dan hoeeeeeee
het werd eens tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja NATUURLIJK !!!
Kijk es hoe mooi die Nadia nu op d'r plek zet !! That's my man !!
heb je al gereageerd als date?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja NATUURLIJK !!!
What else is new, pakt even z'n tv momentjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
Huub praat weer zo nep.
http://www.totaljobs.nl/JobSeeking/job31942353.htmlquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk respect voor Dennis. Die knul heeft engelengeduld. Perfect voor een baan als manager.
Waarom zie jij dat, zien nog een paar anderen dat, zie ik dat, maar ziet de rest van Nederland dat niet. Hoe kan dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
Huub praat weer zo nep.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef Meganog het volgende:
Nou Brian is ook boos.
"Ik ben water aan de fokking wijn aan het zetten!"
weet hij wel dat het taboe op homofiel zijn inmiddels aardig passé is?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Varen het volgende:
Dennis: Ik kan het niet zegggen, ik kan het niet zeggen, ik kan het niet zeggen.
Het gaat weer over de bikinicontest!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef ericahysterica het volgende:
brian en amanda nu ook al ruzie .........iemand dit gevolgd?
Allemaal drank opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef Meganog het volgende:
Nou Brian is ook boos.
"Ik ben water aan de fokking wijn aan het zetten!"
nu wel....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef ericahysterica het volgende:
oh dank je, die ruzie volg ikliever dan die van dennis en nadiaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef ericahysterica het volgende:
Locatie: Amsterdamquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
http://www.totaljobs.nl/JobSeeking/job31942353.html
wel een goeie, lekker ver weg
Wat een wereldproblematiek.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat weer over de bikinicontest!
gaat denk ik nog steeds over de Tamara-look-a-likequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef ericahysterica het volgende:
ben je homomeneer?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja NATUURLIJK !!!
Bij mij een beetje traag allemaal.. steeds bufferen.. dus heb er maar 2 aanstaan...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:19 schreef Marrije het volgende:
al een tijdje heb ik nog maar 2 streams, jullie ook?
Kies maarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef farscapevr6 het volgende:
stresssssssssssssssssssssss
gebeurt er dagen niets en nu moet ik in 1 keer 2 ruzies tegelijk volgen
kan t niet aaaaaaaaaaan
Dan kan Jaap het helemaal vergeten dus...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef tipsch het volgende:
Dit is het, RTL gaat voor de koppeltjes die ruzie maken![]()
Ja, ik denk dat het totaalconcept van DGK daarmee dan ook aardig verneukt isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan kan Jaap het helemaal vergeten dus...![]()
Het geduld van denise is pas op als hij een andere backup heeft gevonden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik geloof dat zelfs het geduld van Dennis nu op is.
omdat de rest nog nepper praat mischien????quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom zie jij dat, zien nog een paar anderen dat, zie ik dat, maar ziet de rest van Nederland dat niet. Hoe kan dat?
Hij heeft hier mee kunnen lezen toen Eric in dat huis zat, dus waarschijnlijk is hij daar nog niet zo van overtuigd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
weet hij wel dat het taboe op homofiel zijn inmiddels aardig passé is?
zoals ik 2 dagen geleden hem Amanda 2 keer zag pijn doen door vastgrijpen, ja, geloof ik dat wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef riri het volgende:
in de normale wereld zonder camera's zou brian haar allang hebben geslagen
Graag maar jammer dan van de streamlocks die er op volgen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:22 schreef ruby het volgende:
Zal Brian zo weer stuiptrekkingen krijgen?
ah, jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft hier mee kunnen lezen toen Eric in dat huis zat, dus waarschijnlijk is hij daar nog niet zo van overtuigd.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:22 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het geduld van denise is pas op als hij een andere backup heeft gevonden.![]()
misschien wel de zelfde "kutstuiptrekkingen" als vanmiddagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:22 schreef ruby het volgende:
Zal Brian zo weer stuiptrekkingen krijgen?
Tja als Huub om Lieke geeft moet hij zich niets van achter aantrekken, en zijn eigen ding doen, maar ja hij zegt zelf altijd dat hij heel veel over heeft om te winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
Huub orders gehad om Lieke te stangen.Hij is toevallig weer achter geweest.Wat zijn ze daar toch weer voorspelbaar.Verzin toch eens wat nieuws daar.
Ik zou wel willen, maar dan moet ik helemaal op de brommer naar Eemnes voor een uurtjequote:
Denise heeft volgens mij een orale obsessie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en op ijsklontjes kraken en de hele dag pepermuntjes zuigen jakkie
nada ik wil niet dat je boos bent ik vind je nog steeds een schatje![]()
dennis weet je het zeker dat je uit mijn bed wil
dennis pak je spullen en wegwezen dan hoeeeeeee
nee, loopt prima (hidiho)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:19 schreef Marrije het volgende:
al een tijdje heb ik nog maar 2 streams, jullie ook?
Oh god.. de brommer... damn... wie was dat nou ook al weer??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar dan moet ik helemaal op de brommer naar Eemnes voor een uurtje
ofzo. Ik wacht wel op de DHWP volgend jaar....
Krijgen we nu zinsontleding van Brian?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
Hoor je de vraag? Hoor je de vraagteken? Hoor je de opbouw van de zin?
Aldus Brainless.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef Varen het volgende:
Amanda maakt gevaarlijke opmerkingen met haar alcohol op.
![]()
Dus de explosie wordt dan des te groter....hoop ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef Varen het volgende:
Brian is gevaarlijk kalm
StefanPeeters die Michael ging halenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god.. de brommer... damn... wie was dat nou ook al weer??
zat ik ook al over te peinzenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god.. de brommer... damn... wie was dat nou ook al weer??
Dan is is idd op z'n linkst... dan komt er ineens een explosie... haal al het glas maar vast weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef Varen het volgende:
Brian is gevaarlijk kalm
Wat een goed geheugen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
StefanPeeters die Michael ging halen![]()
Bedoel je Nadia of Mannie?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Kailany het volgende:
Wat draait ze er omheen, waarom zegt ze niet precies wat ze bedoelt? bang?
Huub heeft geen tv momentje nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
What else is new, pakt even z'n tv momentje![]()
Juistquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
jawel, mannie is jaloers en wil bwian aan banden leggen, hij wil de exacte grenzen weten. Kan dat niet zonder ruzie? Nee, want mannie is nu al jaloersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Ik snap me god niet waar die discussie van Amanda en Brian over gaat eerlijk gezegd?
dit gaat niet over het elastiekje, maar over de kans dat Brian een van de bikinimeisjes bangt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezeur van Lieke ook altijd. Eén elastiekje en nu twee relaties bijna op de klippen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
Misschien kan de redactie alvast de deur eruit halen uit veiligheidsoverwegingen...
amanda is jaloers en waarschuwt dat hij zich gedraagt tijdens het contest. Anders wordt zij verdrietig en dan is zij er klaar mee. met het contest of de relatiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Ik snap me god niet waar die discussie van Amanda en Brian over gaat eerlijk gezegd?
Ach, instructies gekregen van de febo dat hij nadia een beetje af moeten stoten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Varen het volgende:
Dennis: Ik kan het niet zegggen, ik kan het niet zeggen, ik kan het niet zeggen.
ja en huub z n schuld is t ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezeur van Lieke ook altijd. Eén elastiekje en nu twee relaties bijna op de klippen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek dus van Amandaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef blomst het volgende:
[..]
dit gaat niet over het elastiekje, maar over de kans dat Brian een van de bikinimeisjes bangt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:31 schreef T-lex het volgende:
Brian speelde dom omdat tie het gewoon wou horen waar Mannie omheen zat te lullen!Goed bezig!
Die is hoofdschuldige, die zei "Ja" bij de stemming of die hondjes mochten komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:31 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja en huub z n schuld is t ook
Op de focking Veluwe.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
Amanda is de boswachter en Brian wil weten of hij de focking poema aankan.
kinkyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
Amanda is de boswachter en Brian wil weten of hij de focking poema aankan.
Ik volg het even nu niet meer..........(zal wel aan mij liggen)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
Brian: een Poema een fokking Veluwe... ik denk, hoe groot is die Veluwe??
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
Amanda: "Als je alleen naar jezelf luistert Brian, dan kom je er nooit. Heb je dat geleerd?"
Brian onderdrukt een vuistslag op haar neus, en gaat nog kalmer praten.
Yep.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef riri het volgende:
in de normale wereld zonder camera's zou brian haar allang hebben geslagen
Ze zijn nu echt hilarisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
De hond van de buurvrouw is nou blij dat ie alles kwijt is. Nog een kans dat ik blij word van de streams![]()
Dat kan, zet ze uit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
De hond van de buurvrouw is nou blij dat ie alles kwijt is. Nog een kans dat ik blij word van de streams![]()
Ouwe koek uit 2005...de poema bleek een grote verwilderde katquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef ruby het volgende:
Bos, boswachter, Puma op de focking Veluwe.
Ja ja, die Brainless schudt ze uit z'n mouw.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
Kan Brian de Veluwse poema aan?
[afbeelding]
de Brian en Amanda comedie is weer in de luchtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou petje af hoor, daar heb je enorm veel mensenkennis voor nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef ScofieldM het volgende:
Brian heeft die Amanda helemaal door schitterend dit![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
3 hersencellen tegen 2 hersencellen............quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou petje af hoor, daar heb je enorm veel mensenkennis voor nodig![]()
Maar ja, aangezien Brian een rat is, leek die verwilderde kat voor hem wel zo groot als een poema.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ouwe koek uit 2005...de poema bleek een grote verwilderde kat
Brian gaat straks Nada confronteren met haar bemoeizucht let maar op kan ze weer gaan jankenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:36 schreef T-lex het volgende:
Brian heeft in de gaten dat Nadia weer spookverhalen heeft lopen vertellen over een Bikinicontest organiseren met je vriend!Brian heeft goed opgelet.
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian gaat straks Nada confronteren met haar bemoeizucht let maar op kan ze weer gaan janken![]()
![]()
Ja, kijk maar even. Het is een prima les in logisch redenerenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Ja wat nou???
Toch nog maar even kijken dan?![]()
Op de veluwe?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef Clank het volgende:
Brian: Ik ben op zoek gegaan naar wat je precies met Nadia hebt besproken.
Waar heeft hij gezocht dan?? Gesprek gehad met Nadia?
Hahahaha....doe maar wat je goed lijkt!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Ja wat nou???
Toch nog maar even kijken dan?![]()
Over de veluwequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef SIRA het volgende:
pfff, ik ben de draad kwijt hoor
waar gaat dit over zeg..
Weten ze beiden niet........quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef SIRA het volgende:
waar gaat dit over zeg..
Geweldig, ik hoop dat ze een paar bakstenen aan haar enkels bindt en de vijver in springtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian gaat straks Nada confronteren met haar bemoeizucht let maar op kan ze weer gaan janken![]()
![]()
en een focking puma ( je kunt ook even teruglezen op de cos daarin wordt het uitgelegd)quote:
Of het gaat om de Tamara-look-a-like waar Amanda jaloers op is, of het gaat over het feit dat Brian op de meeste kandidaten loopt te geilenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef SIRA het volgende:
waar gaat dit over zeg..
de lul is dus absoluut niet zakelijk na zijn 6 faiillissementenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:41 schreef yellowfirst het volgende:
Brian: Sjakelijk, sjakelijk.......
Wat ben je mildquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geweldig, ik hoop dat ze een paar bakstenen aan haar enkels bindt en de vijver in springt
Idd... Brian wil graag ff weten of deze fokking poema op de Veluwe tanden van 6 cm hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ouwe koek uit 2005...de poema bleek een grote verwilderde kat
af en toe duikt er een berichtje op waarin dat inderdaad beweerd wordt (KLM, werkgevers)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zwaar irritant zeikwijf die Nadia....zoiets moeten mensen toch gewoon keihard wegtrappen uit hun leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |