abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 22:57:56 #1
137949 Disana
pi_52212965
De dj's zijn vertrokken en Huub tracht Lieke uit te leggen dat hij wel enig begrip heeft voor Amanda. Amanda heeft de hondjes naar huis laten brengen omdat Lieke elastiekjes om het nekje van Juicy had gedaan. Amanda ziet haar daarom als gevaarlijk, een pedofiel, en een moordenaar. Lieke vat het begrip van Huub niet geheel aanvaardend op.

De dj's hebben feitelijk niets meer gedaan dan zo'n anderhalf uur rondhangen in de chill room; het waren de miljonairs zelf die het meest draaiden.

Jaap zit weer in kantoor, en Dennis en Nadia zijn aan hun avondlijke kleefgesprekjes begonnen.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
pi_52212973
Ja hoor, die twee domme wijven zitten weer buiten, GAAP-GAAP ZZZZZZzzzzzzzzzz.
pi_52212977
pi_52212980
omg nada begint weer over haar gevoel pffffffff
ze vindt het vervelend dat dennix zulke dingen zegt en dat haar dat stoort
dennis jij reageert elke dag weer anders ik ben niet kattig
blablabla
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:58:31 #5
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52212986
Huub veroordeelt de aktie van lieke
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52212995
Nadir de LP staat weer aan.... wat een gezeik weer!!!!
HET KOST MAAR 1 MINUUTJE.... OF 2 ;) http://www.ipetitions.com/petition/maluku/
pi_52213010
Beste redactie hoe vaak gaan we deze toneelstukjes tussen Nadia en Nix nog krijgen ; dit gesprek gaat nu al 4 dagen op precies dezelfde manier en eindigd gewoon in bed.
Moeten ze van jullie neuken of praten?
Iets klopt er nl. niet...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:59:02 #8
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52213015
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_52213021
Mooi , Huub vond het geen goede zet van Lieke.
pi_52213026
Huub orders gehad om Lieke te stangen.Hij is toevallig weer achter geweest.Wat zijn ze daar toch weer voorspelbaar.Verzin toch eens wat nieuws daar.
pi_52213038
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef ScofieldM het volgende:
Huub veroordeelt de aktie van lieke
nee hoor, alleen dat ze beter niet een elastiekje om de strot van een hond kan doen.
Goedemorgen :W
pi_52213043
Nadia lult tegen Dennis dat ze hem niet leuk meer wil vinden en uit zijn bed wil. Straks ligt die domme kut weer frambosensap te tappen.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52213044
Nadia is één groot aandachtsgaat, niemand zal ooit in staat zijn om het op te vullen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:00:03 #14
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52213056
Amanda huilde niet domme doos
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52213082
nix tegen naadloos; je hebt nu een waas over je ogen, 100%
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52213085
Onzin...kattenbandjes zit ook altijd en stukje elastiek aan...JUIST om als ze ergens achter blijven haken dat ze hun kopje er nog uit kunnen trekken.
Een gewoon bandje wat niet rekbaar is en je doet dat er strak om heen is juist gevaarlijk
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52213101
Huub en Lieke proberen streamers ervan te overtuigen dat er niets aan de hand was. Ze zijn slim, best wel.
pi_52213106
pi_52213114
Nadia tegen Dennis: Wat denk je nu van mij?
Dennis : Nix..

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52213119
nada nuchter is al niet te harden maar bezopen is het echt een ramp

ik ga bij tas slapen want ik kan je niet weerstaan ik word helemaal ziek van jou.
ik wil gewoon blij en gelukkig zijn hier........mag ik een kusje van je (piepstem)
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52213122
naadloos gaat bij Tas slapen.
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:02:28 #22
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52213140
Onzinverhaal van nada, ze wil gewoon in het bed van Tas slapen om dichter bij Aman en Brian te zijn
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52213144
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja hallo.....hier ben ik het dus niet mee eens! Dat begrijp jij natuurlijk ook wel. Er moet hier toch iemand zijn met een spiegeltje zo af en toe. Ik offer mij graag op
Nah, het gaat hier nog altijd om commentaar op de streams en niet om commentaar op de users die hier posten.
pi_52213147
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
Huub orders gehad om Lieke te stangen.Hij is toevallig weer achter geweest.Wat zijn ze daar toch weer voorspelbaar.Verzin toch eens wat nieuws daar.
ik val net binnen, maar zo klinkt het mij ook in de oren.

wat een onzin "als hij ergens achter blijft haken". Dat elastiekje geeft toch mee? Alsof een elastiekje strakker zit dan een halsband van leer.
pi_52213155
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Lieke proberen streamers ervan te overtuigen dat er niets aan de hand was. Ze zijn slim, best wel.
Er was ook niets aan de hand..die dngen zaten heel ruim....ruimer dan een halsbandje
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')