nee hoor, alleen dat ze beter niet een elastiekje om de strot van een hond kan doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef ScofieldM het volgende:
Huub veroordeelt de aktie van lieke![]()
Nah, het gaat hier nog altijd om commentaar op de streams en niet om commentaar op de users die hier posten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo.....hier ben ik het dus niet mee eens! Dat begrijp jij natuurlijk ook wel. Er moet hier toch iemand zijn met een spiegeltje zo af en toe. Ik offer mij graag op![]()
![]()
ik val net binnen, maar zo klinkt het mij ook in de oren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
Huub orders gehad om Lieke te stangen.Hij is toevallig weer achter geweest.Wat zijn ze daar toch weer voorspelbaar.Verzin toch eens wat nieuws daar.
Er was ook niets aan de hand..die dngen zaten heel ruim....ruimer dan een halsbandjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Lieke proberen streamers ervan te overtuigen dat er niets aan de hand was. Ze zijn slim, best wel.
Die is buiten de poort, ik hoop dat het mag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef Lobasca het volgende:
naadloos gaat bij Tas slapen.
Ja maar wij weten wel beterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Lieke proberen streamers ervan te overtuigen dat er niets aan de hand was. Ze zijn slim, best wel.
En dan zei Dennix ook nog dat nadia elke avond anders wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef farceman het volgende:
Beste redactie hoe vaak gaan we deze toneelstukjes tussen Nadia en Nix nog krijgen ; dit gesprek gaat nu al 4 dagen op precies dezelfde manier en eindigd gewoon in bed.
Moeten ze van jullie neuken of praten?
Iets klopt er nl. niet...
De ene avond krijgt ze frambosensap, dan aardbeiensap, dan bosbessen....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
[..]
En dan zei Dennix ook nog dat nadia elke avond anders was![]()
Daar gaat het niet om. Mijn punt is dat die twee heel vaak met elkaar, goed in beeld met goed geluid proberen zichzelf te verkopen voor streamend Nederland. Daarnaast zit er ook nog regelmatig competitie tussen die twee als de één zich beter probeert te verkopen dan de ander.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef riri het volgende:
[..]
Er was ook niets aan de hand..die dngen zaten heel ruim....ruimer dan een halsbandje
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia lult tegen Dennis dat ze hem niet leuk meer wil vinden en uit zijn bed wil. Straks ligt die domme kut weer frambosensap te tappen.![]()
idd.. hoe vaak hebben we dit al gehoord? Lijkt wel of de plaat blijft hangen ofzo.... hoeveel aandacht heeft dat mens nodig?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef ScofieldM het volgende:
Onzinverhaal van nada, ze wil gewoon in het bed van Tas slapen om dichter bij Aman en Brian te zijn![]()
![]()
Mee laten doen aan Expeditie Robinson... geheid dat ze wint want iedereen loopt gillend weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Kailany het volgende:
[..]
idd.. hoe vaak hebben we dit al gehoord? Lijkt wel of de plaat blijft hangen ofzo.... hoeveel aandacht heeft dat mens nodig?![]()
Ze moeten haar eens in haar eentje op een onbewoond eiland zetten...![]()
Ja, ze liepen namelijk een groot gevaar want er loopt een "moordenaar" rond in de Kooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Awww, zijn de hondjes weg?
Buiten de poort vind ik ook goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Kailany het volgende:
[..]
idd.. hoe vaak hebben we dit al gehoord? Lijkt wel of de plaat blijft hangen ofzo.... hoeveel aandacht heeft dat mens nodig?![]()
Ze moeten haar eens in haar eentje op een onbewoond eiland zetten...![]()
hee zuipert, de groeten van de platjes en nog bedankt, he!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
nix tegen naadloos; je hebt nu een waas over je ogen, 100%
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Mee laten doen aan Expeditie Robinson... geheid dat ze wint want iedereen loopt gillend weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |