quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
Kan Brian de Veluwse poema aan?
[afbeelding]
de Brian en Amanda comedie is weer in de luchtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
De hond van de buurvrouw is nou blij dat ie alles kwijt is. Nog een kans dat ik blij word van de streams![]()
Nou petje af hoor, daar heb je enorm veel mensenkennis voor nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef ScofieldM het volgende:
Brian heeft die Amanda helemaal door schitterend dit![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
3 hersencellen tegen 2 hersencellen............quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou petje af hoor, daar heb je enorm veel mensenkennis voor nodig![]()
Maar ja, aangezien Brian een rat is, leek die verwilderde kat voor hem wel zo groot als een poema.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ouwe koek uit 2005...de poema bleek een grote verwilderde kat
Brian gaat straks Nada confronteren met haar bemoeizucht let maar op kan ze weer gaan jankenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:36 schreef T-lex het volgende:
Brian heeft in de gaten dat Nadia weer spookverhalen heeft lopen vertellen over een Bikinicontest organiseren met je vriend!Brian heeft goed opgelet.
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian gaat straks Nada confronteren met haar bemoeizucht let maar op kan ze weer gaan janken![]()
![]()
Ja, kijk maar even. Het is een prima les in logisch redenerenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Ja wat nou???
Toch nog maar even kijken dan?![]()
Op de veluwe?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef Clank het volgende:
Brian: Ik ben op zoek gegaan naar wat je precies met Nadia hebt besproken.
Waar heeft hij gezocht dan?? Gesprek gehad met Nadia?
Hahahaha....doe maar wat je goed lijkt!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Ja wat nou???
Toch nog maar even kijken dan?![]()
Over de veluwequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef SIRA het volgende:
pfff, ik ben de draad kwijt hoor
waar gaat dit over zeg..
Weten ze beiden niet........quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef SIRA het volgende:
waar gaat dit over zeg..
Geweldig, ik hoop dat ze een paar bakstenen aan haar enkels bindt en de vijver in springtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:38 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian gaat straks Nada confronteren met haar bemoeizucht let maar op kan ze weer gaan janken![]()
![]()
en een focking puma ( je kunt ook even teruglezen op de cos daarin wordt het uitgelegd)quote:
Of het gaat om de Tamara-look-a-like waar Amanda jaloers op is, of het gaat over het feit dat Brian op de meeste kandidaten loopt te geilenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef SIRA het volgende:
waar gaat dit over zeg..
de lul is dus absoluut niet zakelijk na zijn 6 faiillissementenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:41 schreef yellowfirst het volgende:
Brian: Sjakelijk, sjakelijk.......
Wat ben je mildquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geweldig, ik hoop dat ze een paar bakstenen aan haar enkels bindt en de vijver in springt
Idd... Brian wil graag ff weten of deze fokking poema op de Veluwe tanden van 6 cm hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ouwe koek uit 2005...de poema bleek een grote verwilderde kat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |