Ach, instructies gekregen van de febo dat hij nadia een beetje af moeten stoten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Varen het volgende:
Dennis: Ik kan het niet zegggen, ik kan het niet zeggen, ik kan het niet zeggen.
ja en huub z n schuld is t ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezeur van Lieke ook altijd. Eén elastiekje en nu twee relaties bijna op de klippen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
StefanPeeters die Michael ging halen![]()
Opbouwende kritiek dus van Amandaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef blomst het volgende:
[..]
dit gaat niet over het elastiekje, maar over de kans dat Brian een van de bikinimeisjes bangt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:31 schreef T-lex het volgende:
Brian speelde dom omdat tie het gewoon wou horen waar Mannie omheen zat te lullen!Goed bezig!
Die is hoofdschuldige, die zei "Ja" bij de stemming of die hondjes mochten komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:31 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja en huub z n schuld is t ook
Op de focking Veluwe.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
Amanda is de boswachter en Brian wil weten of hij de focking poema aankan.
kinkyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
Amanda is de boswachter en Brian wil weten of hij de focking poema aankan.
Ik volg het even nu niet meer..........(zal wel aan mij liggen)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
Brian: een Poema een fokking Veluwe... ik denk, hoe groot is die Veluwe??
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
Amanda: "Als je alleen naar jezelf luistert Brian, dan kom je er nooit. Heb je dat geleerd?"
Brian onderdrukt een vuistslag op haar neus, en gaat nog kalmer praten.
Yep.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef riri het volgende:
in de normale wereld zonder camera's zou brian haar allang hebben geslagen
Ze zijn nu echt hilarisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
De hond van de buurvrouw is nou blij dat ie alles kwijt is. Nog een kans dat ik blij word van de streams![]()
Dat kan, zet ze uit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
De hond van de buurvrouw is nou blij dat ie alles kwijt is. Nog een kans dat ik blij word van de streams![]()
Ouwe koek uit 2005...de poema bleek een grote verwilderde katquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:33 schreef ruby het volgende:
Bos, boswachter, Puma op de focking Veluwe.
Ja ja, die Brainless schudt ze uit z'n mouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |