nee hoor, alleen dat ze beter niet een elastiekje om de strot van een hond kan doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef ScofieldM het volgende:
Huub veroordeelt de aktie van lieke![]()
Nah, het gaat hier nog altijd om commentaar op de streams en niet om commentaar op de users die hier posten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo.....hier ben ik het dus niet mee eens! Dat begrijp jij natuurlijk ook wel. Er moet hier toch iemand zijn met een spiegeltje zo af en toe. Ik offer mij graag op![]()
![]()
ik val net binnen, maar zo klinkt het mij ook in de oren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
Huub orders gehad om Lieke te stangen.Hij is toevallig weer achter geweest.Wat zijn ze daar toch weer voorspelbaar.Verzin toch eens wat nieuws daar.
Er was ook niets aan de hand..die dngen zaten heel ruim....ruimer dan een halsbandjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Lieke proberen streamers ervan te overtuigen dat er niets aan de hand was. Ze zijn slim, best wel.
Die is buiten de poort, ik hoop dat het mag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef Lobasca het volgende:
naadloos gaat bij Tas slapen.
Ja maar wij weten wel beterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Lieke proberen streamers ervan te overtuigen dat er niets aan de hand was. Ze zijn slim, best wel.
En dan zei Dennix ook nog dat nadia elke avond anders wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef farceman het volgende:
Beste redactie hoe vaak gaan we deze toneelstukjes tussen Nadia en Nix nog krijgen ; dit gesprek gaat nu al 4 dagen op precies dezelfde manier en eindigd gewoon in bed.
Moeten ze van jullie neuken of praten?
Iets klopt er nl. niet...
De ene avond krijgt ze frambosensap, dan aardbeiensap, dan bosbessen....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
[..]
En dan zei Dennix ook nog dat nadia elke avond anders was![]()
Daar gaat het niet om. Mijn punt is dat die twee heel vaak met elkaar, goed in beeld met goed geluid proberen zichzelf te verkopen voor streamend Nederland. Daarnaast zit er ook nog regelmatig competitie tussen die twee als de één zich beter probeert te verkopen dan de ander.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef riri het volgende:
[..]
Er was ook niets aan de hand..die dngen zaten heel ruim....ruimer dan een halsbandje
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia lult tegen Dennis dat ze hem niet leuk meer wil vinden en uit zijn bed wil. Straks ligt die domme kut weer frambosensap te tappen.![]()
idd.. hoe vaak hebben we dit al gehoord? Lijkt wel of de plaat blijft hangen ofzo.... hoeveel aandacht heeft dat mens nodig?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef ScofieldM het volgende:
Onzinverhaal van nada, ze wil gewoon in het bed van Tas slapen om dichter bij Aman en Brian te zijn![]()
![]()
Mee laten doen aan Expeditie Robinson... geheid dat ze wint want iedereen loopt gillend weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Kailany het volgende:
[..]
idd.. hoe vaak hebben we dit al gehoord? Lijkt wel of de plaat blijft hangen ofzo.... hoeveel aandacht heeft dat mens nodig?![]()
Ze moeten haar eens in haar eentje op een onbewoond eiland zetten...![]()
Ja, ze liepen namelijk een groot gevaar want er loopt een "moordenaar" rond in de Kooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Awww, zijn de hondjes weg?
Buiten de poort vind ik ook goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Kailany het volgende:
[..]
idd.. hoe vaak hebben we dit al gehoord? Lijkt wel of de plaat blijft hangen ofzo.... hoeveel aandacht heeft dat mens nodig?![]()
Ze moeten haar eens in haar eentje op een onbewoond eiland zetten...![]()
hee zuipert, de groeten van de platjes en nog bedankt, he!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
nix tegen naadloos; je hebt nu een waas over je ogen, 100%
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Mee laten doen aan Expeditie Robinson... geheid dat ze wint want iedereen loopt gillend weg.
Die kabouter zit weer een quasi intellectueel gesprek te voeren met liekequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij wel, nu de rest van Nederland nog![]()
SC aub,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee zuipert, de groeten van de platjes en nog bedankt, he!![]()
Ik heb werkelijk respect voor Dennis. Die knul heeft engelengeduld. Perfect voor een baan als manager.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:08 schreef Marrije het volgende:
ik luister nu een kwartiertje naar Nadia, en zowaar, ik moest er gewoon om lachen, hardopZe zit enorm te zeiken en Dennis luistert braaf en dan zegt ze in Natas dr bed te gaan slapen en moet ze oprotten. Zegt Nadia: ik begrijp jouw probleem niet zo, niet zo kattig doen!!
![]()
Daar heeft nix geen lef voor, hij blijft liever vriendjes met Brianquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef farceman het volgende:
Jaaaaa Nix gaaaaa dan een keer naar Briain!
Confronteer eens iemand anders dan Huub en Lieke!
Het zijn alle regels die hem even nekken.. hij komt er wel weer overheen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat zit Huub nou te zeiken? Hij wou toch zelf niet meer drinken???
Volgens mij weet dat mens donders goed dat dat gewoon onmogelijk is als je in de gdk zit, buiten zou je er van weg kunnen lopen... maar hier kan dat gewoon niet... en zo kan ze er elke dag weer over zeiken en er een groot punt van maken....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia lult tegen Dennis dat ze hem niet leuk meer wil vinden en uit zijn bed wil. Straks ligt die domme kut weer frambosensap te tappen.![]()
Ja, en Lieke lift even lekker meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Die kabouter zit weer een quasi intellectueel gesprek te voeren met lieke![]()
Dankzij jou en Erica heb ik het geluid nu ook aangezetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:08 schreef Marrije het volgende:
ik luister nu een kwartiertje naar Nadia, en zowaar, ik moest er gewoon om lachen, hardopZe zit enorm te zeiken en Dennis luistert braaf en dan zegt ze in Natas dr bed te gaan slapen en moet ze oprotten. Zegt Nadia: ik begrijp jouw probleem niet zo, niet zo kattig doen!!
![]()
Inderdaad, maar ik geloof dat zelfs het geduld van Dennis nu op is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk respect voor Dennis. Die knul heeft engelengeduld. Perfect voor een baan als manager.
en op ijsklontjes kraken en de hele dag pepermuntjes zuigen jakkiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mannen die uit rietjes drinken.....![]()
![]()
*zet toch de streams maar op N&Dquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef Meganog het volgende:
Nadia voelt steeds meer voor Dennis, maar is bang door Dennis gekwetst te worden. Ze hadden the best sex ever. Dennis begrijpt haar gevoel niet.
Daar heeft ze het met Mannie en Brian over en die vinden het ook.
N: "Mijn gevoel voor jou groeit iedere nacht...eh dag".
Dennis wil brian confronteren. Paniek bij Nadia.
ik wilde net hetzelfde schrijven... hehehequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Het zijn alle regels die hem even nekken.. hij komt er wel weer overheen.
Ga hier maar niet over in discussie met Lieke Huub.
ik moet zeggen, het klinkt mij wel logisch in de oren. Nadia zegt verliefd te zijn, dat is ze niet, althans niet op Dennis maar op Brian, maar ook al is ze niet verliefd op Dennis, bij gebrek aan Brian slaapt ze wel bij Dennis en sekst ze met hem. Zolang zij met Dennis sekst, of ze nou een relatie hebben of niet, mag ie niet uit de band springen met anderen. Dus als Dennis wil daten met anderen, dan pikt Nadia dat niet, daar voelt ze zich te goed voor en dan moet Dennis maar zonder haar. Of helemaal voor haar gaan. Zo zit dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef ericahysterica het volgende:
dennix vindt dat als nada in het bed van tas gaat slapen dat ze de rest ook maar moet verhuizen (nachtkasje). Dennix is boos boeeee
nada nou ga je zo doen we zijn toch vriendjes?
dennix ik vind het bullshit wat jij verkondigt
oh god nu gaat nada het uitleggen: nada voelt zoveel voor dennix............................................................................en daarom gaat ze ergens anders slapen want ze verliest haar hart aan hem en dat wil ze niet.
klinkt volkomen logisch allemaal
Hij wil het uitmaken, maar ja .... een kwezel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Dennis moet Nadia gewoon dumpen nu. Ook al vind ik Dennis een kwezel.
En met de handjes in de zakken lopen de hele dagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en op ijsklontjes kraken en de hele dag pepermuntjes zuigen jakkie
nada ik wil niet dat je boos bent ik vind je nog steeds een schatje![]()
dennis weet je het zeker dat je uit mijn bed wil
dennis pak je spullen en wegwezen dan hoeeeeeee
het werd eens tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja NATUURLIJK !!!
Kijk es hoe mooi die Nadia nu op d'r plek zet !! That's my man !!
heb je al gereageerd als date?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja NATUURLIJK !!!
Kijk es hoe mooi die Nadia nu op d'r plek zet !! That's my man !!
What else is new, pakt even z'n tv momentjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
Huub praat weer zo nep.
http://www.totaljobs.nl/JobSeeking/job31942353.htmlquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk respect voor Dennis. Die knul heeft engelengeduld. Perfect voor een baan als manager.
Waarom zie jij dat, zien nog een paar anderen dat, zie ik dat, maar ziet de rest van Nederland dat niet. Hoe kan dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
Huub praat weer zo nep.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef Meganog het volgende:
Nou Brian is ook boos.
"Ik ben water aan de fokking wijn aan het zetten!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |