weet hij wel dat het taboe op homofiel zijn inmiddels aardig passé is?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:15 schreef Varen het volgende:
Dennis: Ik kan het niet zegggen, ik kan het niet zeggen, ik kan het niet zeggen.
Het gaat weer over de bikinicontest!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef ericahysterica het volgende:
brian en amanda nu ook al ruzie .........iemand dit gevolgd?
Allemaal drank opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef Meganog het volgende:
Nou Brian is ook boos.
"Ik ben water aan de fokking wijn aan het zetten!"
nu wel....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef ericahysterica het volgende:
oh dank je, die ruzie volg ikliever dan die van dennis en nadiaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef ericahysterica het volgende:
Locatie: Amsterdamquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
http://www.totaljobs.nl/JobSeeking/job31942353.html
wel een goeie, lekker ver weg
Wat een wereldproblematiek.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat weer over de bikinicontest!
gaat denk ik nog steeds over de Tamara-look-a-likequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef ericahysterica het volgende:
ben je homomeneer?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja NATUURLIJK !!!
Kijk es hoe mooi die Nadia nu op d'r plek zet !! That's my man !!
Bij mij een beetje traag allemaal.. steeds bufferen.. dus heb er maar 2 aanstaan...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:19 schreef Marrije het volgende:
al een tijdje heb ik nog maar 2 streams, jullie ook?
Kies maarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef farscapevr6 het volgende:
stresssssssssssssssssssssss
gebeurt er dagen niets en nu moet ik in 1 keer 2 ruzies tegelijk volgen
kan t niet aaaaaaaaaaan
Dan kan Jaap het helemaal vergeten dus...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef tipsch het volgende:
Dit is het, RTL gaat voor de koppeltjes die ruzie maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |