zat ik ook al over te peinzenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god.. de brommer... damn... wie was dat nou ook al weer??
Dan is is idd op z'n linkst... dan komt er ineens een explosie... haal al het glas maar vast weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef Varen het volgende:
Brian is gevaarlijk kalm
Wat een goed geheugen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
StefanPeeters die Michael ging halen![]()
Bedoel je Nadia of Mannie?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Kailany het volgende:
Wat draait ze er omheen, waarom zegt ze niet precies wat ze bedoelt? bang?
Huub heeft geen tv momentje nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
What else is new, pakt even z'n tv momentje![]()
Juistquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
StefanPeeters die Michael ging halen![]()
jawel, mannie is jaloers en wil bwian aan banden leggen, hij wil de exacte grenzen weten. Kan dat niet zonder ruzie? Nee, want mannie is nu al jaloersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Ik snap me god niet waar die discussie van Amanda en Brian over gaat eerlijk gezegd?
dit gaat niet over het elastiekje, maar over de kans dat Brian een van de bikinimeisjes bangt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezeur van Lieke ook altijd. Eén elastiekje en nu twee relaties bijna op de klippen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
Misschien kan de redactie alvast de deur eruit halen uit veiligheidsoverwegingen...
amanda is jaloers en waarschuwt dat hij zich gedraagt tijdens het contest. Anders wordt zij verdrietig en dan is zij er klaar mee. met het contest of de relatiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Ik snap me god niet waar die discussie van Amanda en Brian over gaat eerlijk gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |