welnee dat beestje had rustig liggen slapen met dat bandje om. Amanda loopt zich aan te stellen en dacht een argument in handen te hebben om lieke te bashenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een armbandje als riem omgedaan, dat hindje stikte heus niet.
Ja moeilijkheden krijg je misschien als je het met een ring probeert.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Waarom zou Lieke er in godsnaam uitmoeten, omdat ze de hond een armbandje omdeed?
Precies zoals ik dacht. Dat bandje kan niet strak gezeten hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
Een gemiddelde damespols is dikker dan het nekje van de die beestjes.
Dan had Amanda nooit voor moeten stellen om de hondjes te laten komen, want het is toch logisch dat er je ze oppakt en er mee kroeltquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als de regel was dat niemand aan die hondjes mocht zitten, dan is die regel duidelijk genoeg.
Dan had Amanda ze maar aan een ketting moeten leggen. Gezeik om niets.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als de regel was dat niemand aan die hondjes mocht zitten, dan is die regel duidelijk genoeg.
Mooi, dan kunnen Brian, Lieke, Huub, Jaap, Dennis en Nadia naar huis.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
bullshit met zoveel mensen in een huisquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en als de wodka valt gooit ze de hondjes weg om de fles nog te reddenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef riri het volgende:
de eerste keer dat amanda haar hondje eens langer bij zich heeft...samen met in haar ander hand wodka
En om een overvolle blaas natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan had Amanda ze maar aan een ketting moeten leggen. Gezeik om niets.
Wahooo Amanda heeft dus gewonnen. Wat een meesterzet om die hondjes te laten komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen Brian, Lieke, Huub, Jaap, Dennis en Nadia naar huis.![]()
Ja precies.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef riri het volgende:
de eerste keer dat amanda haar hondje eens langer bij zich heeft...samen met in haar ander hand wodka
Niet alleen vandaag hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
Lieke: Ik weet niet of je weet waar ik net vandaan kom....
Streamlock
Die regie is snel met die vingertjes vandaag.
Lekker belangrijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef schatje het volgende:
Brian is een huillie.
Op verbetering van zelfkennis hebben we Dhr. Koeflats nog niet veel kunnen betrappen....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:43 schreef schatje het volgende:
Brian weer aan de telefoon. Vast aan het janken bij de Febo over al dat onrecht wat hem wordt aangedaan.
Kijk eens een keer naar jezelf sukkel. Je trok gisteren Amanda al bijna bij de haren omdat ze niet naar je luisterde.
Nachtje hotel misschien?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:44 schreef mootie het volgende:
Brian de huilie is helemaal over de zeik?
Waarom krijg ik die kutstuiptrekkingen weer, kutzooi het is weer helemaal terug.
Jippiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nicky en Juicy gaan vrijdag naar huis !!![]()
![]()
![]()
Amanda kreeg gisteren ook een paar harde trapen onder de dekens van hem, omdat haar nagel hem iets te pijnlijk raakte.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:43 schreef schatje het volgende:
Brian weer aan de telefoon. Vast aan het janken bij de Febo over al dat onrecht wat hem wordt aangedaan.
Kijk eens een keer naar jezelf sukkel. Je trok gisteren Amanda al bijna bij de haren omdat ze niet naar je luisterde.
Ga ergens anders janken. Regels zijn altijd achterhaald in DGK.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Lekker belangrijk!
Huub gaat in en discussie weer over tot fysieke geintjes...uitlokken mag ook niet..dus exit!![]()
Zo is het, Brian heeft volkomen gelijk dat hij gaat bellenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Lekker belangrijk!
Huub gaat in en discussie weer over tot fysieke geintjes...uitlokken mag ook niet..dus exit!![]()
Als ik Huub en Lieke was, zou ik die stemming direct ongedaan maken. Beesies naar huis. Volgens mij komt snollie haar beloftes ook niet naquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:45 schreef akveor het volgende:
En dan gun je zo'n Amanda de stemming zodat ze de hondjes mag zien. En dan dit.
Een leermomentje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Kinga het volgende:
Waar the fuck heeft die kerel last van?!
Kun je niet tegen de waarheid, tja die is hardquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ga ergens anders janken. Regels zijn altijd achterhaald in DGK.
Op de DJ tafel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Meganog het volgende:
Brian loopt weer te beuken.
Ach, het is toch hartstikke duidelijk dat Lieke dit probeert uit te lokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan had Amanda ze maar aan een ketting moeten leggen. Gezeik om niets.
Nee, hij heeft net een hondje vermoord, en nu krijgt Huub de schuldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef ricofromrio het volgende:
zou amanda dood zijn?
dat istie ook.... en dat meen ik echt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een leermomentje.
Hij is zo gegroeid in de kooi, qua zelfbeheersing en agressieregulering.
Door het hondje een halsbandje om te doen? Vermoorden moeten ze die hoer!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, het is toch hartstikke duidelijk dat Lieke dit probeert uit te lokken
Hoezo uitlokken? Lieke had de intentie niet om dat beest te vermoorden. Dat Amanda dat wel zo ziet is haar probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:49 schreef Nostalgist het volgende:
HBB is er zolangzamerhand niets bij......
Dat Amanda niet snapt dat ze in een spel zit kan ze de anderen niet kwalijk nemen slechts de febo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze dat andere hondje gewoon bij Lieke laten zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Door het hondje een halsbandje om te doen? Vermoorden moeten ze die hoer!![]()
Het zal niet zo heel veel meer schelen iddquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:49 schreef Nostalgist het volgende:
HBB is er zolangzamerhand niets bij......
'heeft tie zijn blouse nog aanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:48 schreef Casshern het volgende:
wat is die brian een aansteller zeg...
Ja, nog even en hij loopt in een jurk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Kinga het volgende:
Heeft Dennis mascara op?!
Zit ik me ook over te verbazen, heel krampachtig Nikky onder haar arm, maar Juicy blijft gezellie bij Lieke op de bankquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze dat andere hondje gewoon bij Lieke laten zitten.
Lieke een hoer? Nou, zover durf ik niet te gaan, maar ze neukt wel voor dekking, daar heb je gelijk in!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Door het hondje een halsbandje om te doen? Vermoorden moeten ze die hoer!![]()
Nieuwe policyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:51 schreef Mika25 het volgende:
Vanwaar al die streamlocks? Er is toch niets serieus gebeurd in vergelijking tot wat we allemaal de afgelopen 4 maanden gezien hebben?
Hij is groot fan van De Hulkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:50 schreef Desii het volgende:
[..]
'heeft tie zijn blouse nog aanals tie hem kapot gaat scheuren, wordt het echt oppassen geblazen
Triest hoor....Of zouden ze er een tijdklok op zetten ? Na 23:00u weer wel alle para-acties ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het zal niet zo heel veel meer schelen idd
Wat denk je van frusteratie...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Desii het volgende:
Brian mepte weer op iets..... die jonguh is op stooooom
Ik geef je drie letters.....: R T Lquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:51 schreef Mika25 het volgende:
Vanwaar al die streamlocks? Er is toch niets serieus gebeurd in vergelijking tot wat we allemaal de afgelopen 4 maanden gezien hebben?
nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:50 schreef Visual het volgende:
nu moet huub er heen gaan en uitlokken![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef Liess het volgende:
*Zit ff terug te lezen*
Denk terug aan de tijd dat Eric die honden in de mand zette buiten, geweldig
Gisteren moest Brian ook al twee uur kickbokstraining doen om zijn agressie tegenover Amanda eruit te sporten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:51 schreef Katewalker het volgende:
Brian zit zich op te fokken....hij kan maar beter gaan sporten of buiten rondjes gaan rennen..dan raakt hij de adrenaline kwijt die hij nu nog in zijn lijf heeft zitten...vandaar waarschijnlijk dat schokken wat hij af en toe ineens doet...
Dat is dan ook de redenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef Casshern het volgende:
waarom huilt nadia? ik volg nu alleen ff brian
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef Liess het volgende:
*Zit ff terug te lezen*
Denk terug aan de tijd dat Eric die honden in de mand zette buiten, geweldig
Een elastiek? Wat was het nou?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef blomst het volgende:
Lieke is nogal fan geworden van de hondjes van Amanda, maar laatstgenoemde is daar niet zo van gediend. Tijdens het eten ziet Amanda dat Lieke een elastiek om de nek van Nicky heeft geknoopt, en dan knapt er iets bij de 19-jarige. “Je wil m’n hond vermoorden! Ziek wijf!”, schreeuwt ze ineens. “Jij verwaarloost die beesten!”, werpt Lieke tegen. “Zorg eens voor je eigen honden!”, roept ze er achteraan. Dan komt Jaap tussen beiden. “Ik stel voor dat we met z’n allen die irritante vliegen hier gaan vermoorden. De honden laten we heel”, spreekt de Briellenaar. En het leek zo’n gezellige dag te worden vandaag…
van villavandaag.
Man........ hij had allang thuis moeten zitten, hij heeft de villa verlaten voor een nachtje hotel omdat hij niet te handhaven wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat denk je van frusteratie...![]()
Zou je zelf ook neit helemaal gek worden als ze steeds weer de regels verbuigen zodat Huubje er in kan blijven. En je moet jezelf steeds maar weer inhouden. had allang m'n vuist in Huubs hoofd begraven.![]()
Geweldige avond was datquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Met de deksel open, dus niets aan de hand.....
![]()
ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Brian woedend is op zichzelf, dat hij zichzelf nog steeds niet onder controle heeft. Dat wentelt hij dan af op Huub.
Robin Thicke - Angelsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Is dit Justin Timberlake?
Hij heeft zich net afgereageerd op de draaitafel..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:53 schreef Katewalker het volgende:
Brian zijn knokkels zijn stuk...hij heeft tegen een muur ofzo geslagen...
DJ tafelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:53 schreef Katewalker het volgende:
Brian zijn knokkels zijn stuk...hij heeft tegen een muur ofzo geslagen...
Huub blijkt hem geduwt en getrokken te hebben...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:51 schreef Mika25 het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Brian woedend is op zichzelf, dat hij zichzelf nog steeds niet onder controle heeft. Dat wentelt hij dan af op Huub.
Ze voelt zich denk ik echt thuisquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat Amanda niet snapt dat ze in een spel zit kan ze de anderen niet kwalijk nemen slechts de febo.
Als dat het was, zet dat er dan neer - redactiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:54 schreef Casshern het volgende:
[..]
volgens lieke was het een armband
Ik vroeg het me ook al af....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Is dit Justin Timberlake?
Klopt. Hij gaf al aan dat er "niet geluisterd wordt".quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
Als Brian zo opgefokt is dan heeft hij dus geen "luisterend oor" gevonden bij de FEBO![]()
Ach stel je neit aan, mijn hond heeft ook een band om....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze voelt zich denk ik echt thuisMaar goed, niet aan elkaar persoonlijke spullen zitten is een duidelijke regel. Lieke heeft duidelijk gehoord dat ze niet moet kloten met die hondjes. Dit lijkt mij op zich wel duidelijk. Rommelen met bandjes om de nek is iets anders dan aaien.
hondjes, persoonlijke spullen - ik mis ietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze voelt zich denk ik echt thuisMaar goed, niet aan elkaar persoonlijke spullen zitten is een duidelijke regel. Lieke heeft duidelijk gehoord dat ze niet moet kloten met die hondjes. Dit lijkt mij op zich wel duidelijk. Rommelen met bandjes om de nek is iets anders dan aaien.
ik zou mijn moeder in dit geval ook missen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:56 schreef NS het volgende:
Brian mist Netty
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
Als Brian zo opgefokt is dan heeft hij dus geen "luisterend oor" gevonden bij de FEBO![]()
Vaste prik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brainless weer in zijn slachtofferrol in de hoop, dat Huub nu weg gestuurd wordt?
aggutquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub blijkt hem geduwt en getrokken te hebben...
Maar ze kunnen het ook overdrijven natuurlijk, vooral omdat dit korte streamlocks zijn. Elke keer als het er op lijkt dat Brian aggressief begint te worden een streamlockje "voor het geval dat ie explodeerd". Met een vertraging van 1-2 minuten op de stream kunnen ze dat ook verhelpen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geef je drie letters.....: R T L![]()
Huub weet heel goed dat ie in een spel zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:55 schreef eeff het volgende:
Ik kan toch werkelijk waar veel meer begrip voor Brian opbrengen dan Huub.
Alhoewel ze allebei goed kunnen manipuleren, is Huub toch wel iemand die over lijken gaat.
Hou ik niet van, en ken ze gelukkig niet in mijn omgeving.
Jezus wat een wijf is dat toch zeg..! Zien streamers ook dat hij dit overdag opbrengt..?! Of wordt dat bij de FEBO bijgewerkt..?quote:
Ga je toch ook huilen; doe het voor Brianquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:56 schreef eeff het volgende:
[..]
ik zou mijn moeder in dit geval ook missen.
Wat is menselijker?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Huub weet heel goed dat ie in een spel zit.
Brian haalt alles nog wel eens door elkaar![]()
Dat is een stukje knap werk,ik doe het hem niet na...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Meganog het volgende:
Nadia hysterisch.
Een vriend van haar heeft een batterij doorgeslikt en heeft nu een virus.
Een draai om z'n oren kan ie krijgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wifebeaters behoren ook geen luisterend oor te krijgen![]()
Die weet wel hoe ze haar aandachtsmomentjes maximaal moet timenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef StephanL het volgende:
Denk je altijd alles te hebben gehad, komt Nadia
LOL - wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Disana het volgende:
Een virus opgelopen en een batterij doorgeslikt?!?
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Visual het volgende:
nadia na huis iig ze zegt altijd als er iets ergs bij me vrienden en familie gebeurt ga ik weg
Ben het met je eens, maar verander het maar eens....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het ook overdrijven natuurlijk, vooral omdat dit korte streamlocks zijn. Elke keer als het er op lijkt dat Brian aggressief begint te worden een streamlockje "voor het geval dat ie explodeerd". Met een vertraging van 1-2 minuten op de stream kunnen ze dat ook verhelpen.
Duracell??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
Kanonne kindje van een vriendin ligt in het ziekenhuis..... het heeft een batterij doorgeslikt.....
Idd... briljantquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Die weet wel hoe ze haar aandachtsmomentjes maximaal moet timen![]()
Minimaal.... en even op zijn tenen gaan staan......quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een draai om z'n oren kan ie krijgen![]()
jazeker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Idd, dat viel mij ook opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
Ze zit ZO erg met het probleem van haar vriendin, dat ze het nu alweer over Dennis heeft.
Gaat langer mee, maar ook in de maag?quote:
ik ga de stream mr wr eens aanzetten!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef ScofieldM het volgende:
Pfffffffff nada moet weer aandacht hebben, hebben Brian en Amanda net even een rustig momentje..![]()
Nee. Overal waar zijn zus kom zijn hysterische wijven die Dennis zo lekker vinden etc.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef ericahysterica het volgende:
oh dit pik ik nog ff mee........... dennis heeft post van zijn zus gehad en daarin werd nada voor hysterische trut uitgemaakt. Dit stukje laat dennis uitgerekend aan haar lezen.
Nee, zus vertelt dat overal waar ze komt er 'hiesteriese wijfen' naar Dennis vragen !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef ericahysterica het volgende:
oh dit pik ik nog ff mee........... dennis heeft post van zijn zus gehad en daarin werd nada voor hysterische trut uitgemaakt. Dit stukje laat dennis uitgerekend aan haar lezen.
nee, heb je fout.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef ericahysterica het volgende:
Dat moet een laptop batterij zijn, besmet met een virus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:59 schreef Kailany het volgende:
zoontje van haar beste vriendin ligt in ziekenhuis met een virus omdat hij een batterij heeft ingelsikt ofzo
Tuurlijk, wedden dat dat kind op het moment flink aan de schijt isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef yellowfirst het volgende:
De batterij kan er toch gewoon uitgepoept worden?![]()
Dennis een stuk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, heb je fout.
Dennix zijn zus verteld over de hysterische vrouwen die ze tegen komt.
Ze schijnen dennix allemaal een stuk te vinden, maar o zo fout.
Nou Nadia heeft gelijk een kutzooiquote:
DAN mag Dennis haar penetreren als troost!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje Nadia, wat zou er met je gebeuren als je vader sterft......
Wat een kutgrapquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat moet een laptop batterij zijn, besmet met een virus.![]()
Je vergeet het laatste woordje (verdriet)quote:
tis ook net een wijf hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
Brian baalt ervan dat Amanda nu Nadia meer aandacht geeft.....
Jaap..... Sukkel.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef Visual het volgende:
Jaap en huub samen in kantoor
Jaap nu weer poeslief tegen huub
Waar haalt ze toch al die CP's vandaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
en nu voelt nada zich zo schuldig omdat haar vriendin haar nodig heeft boehoehoe.
nada gaat haar bellen dellie stelt voor om haar uit te nodigen
Ik vind het een beetje vreemd, dat had haar moeder toen ook al. Allemaal hysterici?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
die vriendin heeft haar zooooooooooooo nodig kutzooi![]()
DGK is geen spel..... het is een echte soap, waarbij tv gemaakt moet worden met een spelelement als detail..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:04 schreef akveor het volgende:
Schop die Nadia naar huis. Wat een aandachtstrekker. Wat een kut spelers.... en DGK is een spel... laat me niet lachen.
Jaap de laffe schijnheilquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef Visual het volgende:
Jaap en huub samen in kantoor
Jaap nu weer poeslief tegen huub
Het is wel ....2+2+2 en Jaap alleen, dus knap lastig voor hemquote:
Nee, als je je zo voelt dan tellen CP's niet, zei Amanda.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar haalt ze toch al die CP's vandaan?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat er stemming voor punten komt zodat Nadia kan bellen. Ik hoop dat Lieke en Huub dit keihard gaan blokken. Totdat Nadia zich volwassen gaat gedraggen en niet als een bakvis.
Dat is dan wel weer grappig gezien het toneelstukje met muziek en tranen van Brian dat bruut afgebroken werd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef Kailany het volgende:
Jaaa ze heeft weer aandacht.... ze zitten allemaal om haar heen...
godsamme wie is er doodquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef mazaru het volgende:
Straks smijt die ze allebei tegen de muur
[afbeelding]
Ja, niet teveel aan mijn hond zitten aub. Aaien is tot daar aan toe, halsbandjes omdoen is not done.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef avonne het volgende:
[..]
jazeker.
Vraag je alleen eens af of jij het erg zou vinden als iemand je hondje aait, kust en een bandje omdoet.
Nee, toch?
En daarom kiezen voor de brainless of the villa ? I don't get it....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het is wel ....2+2+2 en Jaap alleen, dus knap lastig voor hem
ik snap ze heel goed zal me achternaam veranderenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:09 schreef Kailany het volgende:
Nadia: sommige familieleden willen niet met mij geacocieert worden
Amanda snapt daar helemaal niks van en vind dat maar raar...![]()
huub blok hemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:10 schreef ericahysterica het volgende:
brian stelt voor om een stemming aan te vragen voor 150 contacpunten
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:10 schreef ericahysterica het volgende:
brian stelt voor om een stemming aan te vragen voor 150 contacpunten
Het probleem van Amanda is dat wanneer zij iets in d'r hoofd haalt dat dat voor haar ook de waarheid is. Zij kan niet (snel) relativeren. En d'r ongelijk toegeven? Dat nooit. Denk maar aan het Tamara en Mitch verhaal....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef Starlie het volgende:
Wat ik me nou afvraag he... stel dat Brain die hondjes had versierd... was Amanda dan ook zo boos geworden??! Vast niet....
ja kan ze lekker groeien en verder janken nagemaakt mensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Blokken !
![]()
![]()
Zal haar leren in wat voor spel ze meespeelt......Zal haar alleen maar sterker maken.
ja toch... als ze even logisch nadenken... maar ja, logisch nadenken? wat is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:10 schreef Visual het volgende:
[..]
ik snap ze heel goed zal me achternaam veranderen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[afbeelding]Ach pas dan es op als ouder
Hoe die aan z'n punten komt blijft raadselachtigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:10 schreef SiRojK het volgende:
Brian is op dreef... 3 keer bellen verdeelt over 4 dagen
mooi hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer grappig gezien het toneelstukje met muziek en tranen van Brian dat bruut afgebroken werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |