Vaste prik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brainless weer in zijn slachtofferrol in de hoop, dat Huub nu weg gestuurd wordt?
aggutquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub blijkt hem geduwt en getrokken te hebben...
Maar ze kunnen het ook overdrijven natuurlijk, vooral omdat dit korte streamlocks zijn. Elke keer als het er op lijkt dat Brian aggressief begint te worden een streamlockje "voor het geval dat ie explodeerd". Met een vertraging van 1-2 minuten op de stream kunnen ze dat ook verhelpen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geef je drie letters.....: R T L![]()
Huub weet heel goed dat ie in een spel zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:55 schreef eeff het volgende:
Ik kan toch werkelijk waar veel meer begrip voor Brian opbrengen dan Huub.
Alhoewel ze allebei goed kunnen manipuleren, is Huub toch wel iemand die over lijken gaat.
Hou ik niet van, en ken ze gelukkig niet in mijn omgeving.
Jezus wat een wijf is dat toch zeg..! Zien streamers ook dat hij dit overdag opbrengt..?! Of wordt dat bij de FEBO bijgewerkt..?quote:
Ga je toch ook huilen; doe het voor Brianquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:56 schreef eeff het volgende:
[..]
ik zou mijn moeder in dit geval ook missen.
Wat is menselijker?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Huub weet heel goed dat ie in een spel zit.
Brian haalt alles nog wel eens door elkaar![]()
Dat is een stukje knap werk,ik doe het hem niet na...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Meganog het volgende:
Nadia hysterisch.
Een vriend van haar heeft een batterij doorgeslikt en heeft nu een virus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |