Dennis een stuk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, heb je fout.
Dennix zijn zus verteld over de hysterische vrouwen die ze tegen komt.
Ze schijnen dennix allemaal een stuk te vinden, maar o zo fout.
Nou Nadia heeft gelijk een kutzooiquote:
DAN mag Dennis haar penetreren als troost!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje Nadia, wat zou er met je gebeuren als je vader sterft......
Wat een kutgrapquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat moet een laptop batterij zijn, besmet met een virus.![]()
Je vergeet het laatste woordje (verdriet)quote:
tis ook net een wijf hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
Brian baalt ervan dat Amanda nu Nadia meer aandacht geeft.....
Jaap..... Sukkel.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef Visual het volgende:
Jaap en huub samen in kantoor
Jaap nu weer poeslief tegen huub
Waar haalt ze toch al die CP's vandaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
en nu voelt nada zich zo schuldig omdat haar vriendin haar nodig heeft boehoehoe.
nada gaat haar bellen dellie stelt voor om haar uit te nodigen
Ik vind het een beetje vreemd, dat had haar moeder toen ook al. Allemaal hysterici?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
die vriendin heeft haar zooooooooooooo nodig kutzooi![]()
DGK is geen spel..... het is een echte soap, waarbij tv gemaakt moet worden met een spelelement als detail..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:04 schreef akveor het volgende:
Schop die Nadia naar huis. Wat een aandachtstrekker. Wat een kut spelers.... en DGK is een spel... laat me niet lachen.
Jaap de laffe schijnheilquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef Visual het volgende:
Jaap en huub samen in kantoor
Jaap nu weer poeslief tegen huub
Het is wel ....2+2+2 en Jaap alleen, dus knap lastig voor hemquote:
Nee, als je je zo voelt dan tellen CP's niet, zei Amanda.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar haalt ze toch al die CP's vandaan?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat er stemming voor punten komt zodat Nadia kan bellen. Ik hoop dat Lieke en Huub dit keihard gaan blokken. Totdat Nadia zich volwassen gaat gedraggen en niet als een bakvis.
Dat is dan wel weer grappig gezien het toneelstukje met muziek en tranen van Brian dat bruut afgebroken werd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef Kailany het volgende:
Jaaa ze heeft weer aandacht.... ze zitten allemaal om haar heen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |