ik ga de stream mr wr eens aanzetten!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef ScofieldM het volgende:
Pfffffffff nada moet weer aandacht hebben, hebben Brian en Amanda net even een rustig momentje..![]()
Nee. Overal waar zijn zus kom zijn hysterische wijven die Dennis zo lekker vinden etc.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef ericahysterica het volgende:
oh dit pik ik nog ff mee........... dennis heeft post van zijn zus gehad en daarin werd nada voor hysterische trut uitgemaakt. Dit stukje laat dennis uitgerekend aan haar lezen.
Nee, zus vertelt dat overal waar ze komt er 'hiesteriese wijfen' naar Dennis vragen !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef ericahysterica het volgende:
oh dit pik ik nog ff mee........... dennis heeft post van zijn zus gehad en daarin werd nada voor hysterische trut uitgemaakt. Dit stukje laat dennis uitgerekend aan haar lezen.
nee, heb je fout.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef ericahysterica het volgende:
Dat moet een laptop batterij zijn, besmet met een virus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:59 schreef Kailany het volgende:
zoontje van haar beste vriendin ligt in ziekenhuis met een virus omdat hij een batterij heeft ingelsikt ofzo
Tuurlijk, wedden dat dat kind op het moment flink aan de schijt isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef yellowfirst het volgende:
De batterij kan er toch gewoon uitgepoept worden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |