Ga ergens anders janken. Regels zijn altijd achterhaald in DGK.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Lekker belangrijk!
Huub gaat in en discussie weer over tot fysieke geintjes...uitlokken mag ook niet..dus exit!![]()
Zo is het, Brian heeft volkomen gelijk dat hij gaat bellenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Lekker belangrijk!
Huub gaat in en discussie weer over tot fysieke geintjes...uitlokken mag ook niet..dus exit!![]()
Als ik Huub en Lieke was, zou ik die stemming direct ongedaan maken. Beesies naar huis. Volgens mij komt snollie haar beloftes ook niet naquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:45 schreef akveor het volgende:
En dan gun je zo'n Amanda de stemming zodat ze de hondjes mag zien. En dan dit.
Een leermomentje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Kinga het volgende:
Waar the fuck heeft die kerel last van?!
Kun je niet tegen de waarheid, tja die is hardquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ga ergens anders janken. Regels zijn altijd achterhaald in DGK.
Op de DJ tafel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Meganog het volgende:
Brian loopt weer te beuken.
Ach, het is toch hartstikke duidelijk dat Lieke dit probeert uit te lokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan had Amanda ze maar aan een ketting moeten leggen. Gezeik om niets.
Nee, hij heeft net een hondje vermoord, en nu krijgt Huub de schuldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef ricofromrio het volgende:
zou amanda dood zijn?
dat istie ook.... en dat meen ik echt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een leermomentje.
Hij is zo gegroeid in de kooi, qua zelfbeheersing en agressieregulering.
Door het hondje een halsbandje om te doen? Vermoorden moeten ze die hoer!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, het is toch hartstikke duidelijk dat Lieke dit probeert uit te lokken
Hoezo uitlokken? Lieke had de intentie niet om dat beest te vermoorden. Dat Amanda dat wel zo ziet is haar probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, het is toch hartstikke duidelijk dat Lieke dit probeert uit te lokken
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:49 schreef Nostalgist het volgende:
HBB is er zolangzamerhand niets bij......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |