Een draai om z'n oren kan ie krijgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wifebeaters behoren ook geen luisterend oor te krijgen![]()
Die weet wel hoe ze haar aandachtsmomentjes maximaal moet timenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef StephanL het volgende:
Denk je altijd alles te hebben gehad, komt Nadia
LOL - wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Disana het volgende:
Een virus opgelopen en een batterij doorgeslikt?!?
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Visual het volgende:
nadia na huis iig ze zegt altijd als er iets ergs bij me vrienden en familie gebeurt ga ik weg
Ben het met je eens, maar verander het maar eens....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het ook overdrijven natuurlijk, vooral omdat dit korte streamlocks zijn. Elke keer als het er op lijkt dat Brian aggressief begint te worden een streamlockje "voor het geval dat ie explodeerd". Met een vertraging van 1-2 minuten op de stream kunnen ze dat ook verhelpen.
Duracell??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
Kanonne kindje van een vriendin ligt in het ziekenhuis..... het heeft een batterij doorgeslikt.....
Idd... briljantquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Die weet wel hoe ze haar aandachtsmomentjes maximaal moet timen![]()
Minimaal.... en even op zijn tenen gaan staan......quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een draai om z'n oren kan ie krijgen![]()
jazeker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, het is toch hartstikke duidelijk dat Lieke dit probeert uit te lokken
Idd, dat viel mij ook opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
Ze zit ZO erg met het probleem van haar vriendin, dat ze het nu alweer over Dennis heeft.
Gaat langer mee, maar ook in de maag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |