godsamme wie is er doodquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef mazaru het volgende:
Straks smijt die ze allebei tegen de muur
[afbeelding]
Ja, niet teveel aan mijn hond zitten aub. Aaien is tot daar aan toe, halsbandjes omdoen is not done.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef avonne het volgende:
[..]
jazeker.
Vraag je alleen eens af of jij het erg zou vinden als iemand je hondje aait, kust en een bandje omdoet.
Nee, toch?
En daarom kiezen voor de brainless of the villa ? I don't get it....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het is wel ....2+2+2 en Jaap alleen, dus knap lastig voor hem
ik snap ze heel goed zal me achternaam veranderenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:09 schreef Kailany het volgende:
Nadia: sommige familieleden willen niet met mij geacocieert worden
Amanda snapt daar helemaal niks van en vind dat maar raar...![]()
huub blok hemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:10 schreef ericahysterica het volgende:
brian stelt voor om een stemming aan te vragen voor 150 contacpunten
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:10 schreef ericahysterica het volgende:
brian stelt voor om een stemming aan te vragen voor 150 contacpunten
Het probleem van Amanda is dat wanneer zij iets in d'r hoofd haalt dat dat voor haar ook de waarheid is. Zij kan niet (snel) relativeren. En d'r ongelijk toegeven? Dat nooit. Denk maar aan het Tamara en Mitch verhaal....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef Starlie het volgende:
Wat ik me nou afvraag he... stel dat Brain die hondjes had versierd... was Amanda dan ook zo boos geworden??! Vast niet....
ja kan ze lekker groeien en verder janken nagemaakt mensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Blokken !
![]()
![]()
Zal haar leren in wat voor spel ze meespeelt......Zal haar alleen maar sterker maken.
ja toch... als ze even logisch nadenken... maar ja, logisch nadenken? wat is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:10 schreef Visual het volgende:
[..]
ik snap ze heel goed zal me achternaam veranderen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[afbeelding]Ach pas dan es op als ouder
Hoe die aan z'n punten komt blijft raadselachtigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:10 schreef SiRojK het volgende:
Brian is op dreef... 3 keer bellen verdeelt over 4 dagen
mooi hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer grappig gezien het toneelstukje met muziek en tranen van Brian dat bruut afgebroken werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |