Geweldige avond was datquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Met de deksel open, dus niets aan de hand.....
![]()
ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Brian woedend is op zichzelf, dat hij zichzelf nog steeds niet onder controle heeft. Dat wentelt hij dan af op Huub.
Robin Thicke - Angelsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Is dit Justin Timberlake?
Hij heeft zich net afgereageerd op de draaitafel..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:53 schreef Katewalker het volgende:
Brian zijn knokkels zijn stuk...hij heeft tegen een muur ofzo geslagen...
DJ tafelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:53 schreef Katewalker het volgende:
Brian zijn knokkels zijn stuk...hij heeft tegen een muur ofzo geslagen...
Huub blijkt hem geduwt en getrokken te hebben...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:51 schreef Mika25 het volgende:
Vanwaar al die streamlocks? Er is toch niets serieus gebeurd in vergelijking tot wat we allemaal de afgelopen 4 maanden gezien hebben?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Brian woedend is op zichzelf, dat hij zichzelf nog steeds niet onder controle heeft. Dat wentelt hij dan af op Huub.
Ze voelt zich denk ik echt thuisquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat Amanda niet snapt dat ze in een spel zit kan ze de anderen niet kwalijk nemen slechts de febo.
Als dat het was, zet dat er dan neer - redactiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:54 schreef Casshern het volgende:
[..]
volgens lieke was het een armband
Ik vroeg het me ook al af....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Is dit Justin Timberlake?
Klopt. Hij gaf al aan dat er "niet geluisterd wordt".quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
Als Brian zo opgefokt is dan heeft hij dus geen "luisterend oor" gevonden bij de FEBO![]()
Ach stel je neit aan, mijn hond heeft ook een band om....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze voelt zich denk ik echt thuisMaar goed, niet aan elkaar persoonlijke spullen zitten is een duidelijke regel. Lieke heeft duidelijk gehoord dat ze niet moet kloten met die hondjes. Dit lijkt mij op zich wel duidelijk. Rommelen met bandjes om de nek is iets anders dan aaien.
hondjes, persoonlijke spullen - ik mis ietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze voelt zich denk ik echt thuisMaar goed, niet aan elkaar persoonlijke spullen zitten is een duidelijke regel. Lieke heeft duidelijk gehoord dat ze niet moet kloten met die hondjes. Dit lijkt mij op zich wel duidelijk. Rommelen met bandjes om de nek is iets anders dan aaien.
ik zou mijn moeder in dit geval ook missen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:56 schreef NS het volgende:
Brian mist Netty
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
Als Brian zo opgefokt is dan heeft hij dus geen "luisterend oor" gevonden bij de FEBO![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |