WIE? (Tot nu toe)quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Saffier het volgende:
Ik vond het geslaagd, wanneer meeten we weer? Dan hoop ik met meer mensen te kunnen praten![]()
idem!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Belana het volgende:
ik laat het even van de datum afhangen
datquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:22 schreef Jambo het volgende:
Ik laat het ook even van de datum afhangen.![]()
Tel ik voor 2?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:53 schreef Vicky het volgende:ik ook!!
16 september
Belana
Sugar
Yoni
Maneki.neko
Sugar
lijstje kan verder aangevuld worden.
idemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef Fuente het volgende:
16 september is voor ons even aankijken. We komen 15 september terug van vakantie, dus als we heel erg moe zijn van de reis, dan niet.
Ja jij moet ook komen, dan kan ik je eindelijk de babypop terug gevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:55 schreef Stiekemurd het volgende:
Ja ik wil ook komen!
Weet alleen niet zeker of ik beide meiden mee neem.
Ja, wat hij zegtquote:
langzamerhand gaan we als OUD nog een goeie naam krijgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, wat hij zegt
Hij is gewoon sneller dan ik in een nieuw OUD-meettopic!
Waar is dat Linneashof?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:39 schreef Lois het volgende:
Ehm die speeltuin? Hoe groot is dat? Is er genoeg ruimte voor moeders met kleintjes om lekker te zitten? Is er genoeg ruimte voor bijv. Eva om lekker te dwalen zoals op het grasveld in het park?
Ik zou ook de Linneashof een erg leuke locatie vinden om te meeten, misschien wel wat minder centraal maar ook voor de kleintjes erg leuk, en ruim opgezet.
Magnetron is ook om de hoekquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nog wat vragen van mijn kant:
Hoe doen jullie ouders van jonge babies het met eten en vooral flesje? Neem je een thermoskan heet water mee oid? Dat was eigenlijk mijn grootste drempel van de vorige meet. Hoe doe je dat zo'n hele ochtend en/of middag? Als ik ergens op bezoek ben is er altijd wel een magnetron in de buurt, maar ik heb in een park nog nooit een verdwaalde magnetron gezien
In Bennebroek, is de grootste speeltuin van Europa. Tis geweldig daar (ik kwam er als kind ook vaak), maar het lijkt mij dus juist door de grootte lastig meeten. Zeker met zoveel leeftijdsverschillen wil het ene kind naar de ene uithoek van het park en het andere kind naar de andere uithoek.quote:
Er is een paviljoen waar je koffie en thee kon krijgen en mss dat daar wel wat geregeld zou kunnen worden, mss eens kijken of Ireth dat zou kunnen checken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nog wat vragen van mijn kant:
Hoe doen jullie ouders van jonge babies het met eten en vooral flesje? Neem je een thermoskan heet water mee oid? Dat was eigenlijk mijn grootste drempel van de vorige meet. Hoe doe je dat zo'n hele ochtend en/of middag? Als ik ergens op bezoek ben is er altijd wel een magnetron in de buurt, maar ik heb in een park nog nooit een verdwaalde magnetron gezien
waarom moet Wouter buitenblijven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Het klinkt wel heel leuk zeg, misschien, heel misschien wagen wij de reis ook wel. Als het tenminste niet die speeltuin wordt, want dan moet Wouter buiten blijven
Oops...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ja jij moet ook komen, dan kan ik je eindelijk de babypop terug geven![]()
Jongste heeft er al die tijd liefdevol voor gezorgd
Vluchtgedrag dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:41 schreef easy-going het volgende:
Onder voorbehoud wanneer mijn nichtje haar verjaardag viert kan het eventueel zo zijn dat ik misschien ook wel eens kan gaan meeten![]()
Dat dacht ik ook, dat het wel heel leuk zou zijn, als jij ook komtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee dat zou wel heel leuk zijn, Easy, als jij ook komt!
Echt leuk om jullie eens te zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee dat zou wel heel leuk zijn, Easy, als jij ook komt!
Wat lief van je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Saffier het volgende:
Maar Lois, ik vind juist dat Spuug zulke geweldige foto's maakt vaan haar kids. Volgens mij zijn ze precíés zoals zij ze weet vast te leggen
Ik wou het net zeggen...:Pquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:33 schreef cattie het volgende:
Slaapmeisje, wij nemen tegenwoordig altijd een pyamapapje mee, dat is in een pakje, kant en klaar (voor 6 t/m 36 maanden) en kan koud gedronken worden. Niet echt spul om iedere dag te geven (er zitten nogal wat toevoegingen in) maar voor een keertje prima en super voor noodgevallen (bijvoorbeeld als je in een file staat die 3 uur duurt en je kleintje krijgt honger!).
hier ook afhankelijk van datumquote:
quanta kosta?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef kozakken het volgende:
Oeh... even gaat nadenken of we dat gaan redden.
Enne... weet je. Je kunt het paviloen van 't julianapark ook huren (bij regen bv)![]()
Ik ben voor! Maar dan voor mij wel onder voorbehoud, tenminste, ligt aan de datum.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:35 schreef kozakken het volgende:
Maar ehm...![]()
Iemand zin in een Oostenmeet?
-wij wonen bij een prachtig natuurgebied en laat ditnou gewoon vlakbij de snelweg liggen tussen Deventer en Almelo-
Ik niet, ik wacht eerst wel even de datum af.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:15 schreef Noli. het volgende:
Hoeiiii ! ! ! Het word zo al een lange lijst!
Lois en BE kunnen/willen jullie er ook (al) bij op?
De datum staat toch al vast, die staat zelfs al in de TTquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik niet, ik wacht eerst wel even de datum af.
Sorry, niet geregistreerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:25 schreef texelonia het volgende:
[..]
De datum staat toch al vast, die staat zelfs al in de TT
Wij komen uit het oosten, alleen weet ik niet of het past in de auto! En ook nog niet of we wel echt gaan. Als we echt gaan, en het past (met kinderstoeltjes enzo) mag je rustig met ons meerijden hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:42 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil ook heel graag komen maar heb geen vervoer. Ik heb zelf geen rijbewijs en met de trein smane met Mikael vind ik dan weer iets teveel van het goede. Dus als iemand vanuit het wijze oosten nog 2 plekjes over heeft in de auto dan zou ik graag willen.![]()
Als jullie gaan en het past ben ik helemaal blijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:47 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wij komen uit het oosten, alleen weet ik niet of het past in de auto! En ook nog niet of we wel echt gaan. Als we echt gaan, en het past (met kinderstoeltjes enzo) mag je rustig met ons meerijden hoor!
Oei das nog beterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef kozakken het volgende:
Of fuente en MeNicole komen gewoon naar de oosten meet![]()
![]()
Zit jij ff onze parkmeet leeg te vissen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef kozakken het volgende:
![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef Ireth het volgende:
Zit jij ff onze parkmeet leeg te vissen!
quote:
Wie Wat Waar Wanneerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef kozakken het volgende:
![]()
Vergeet je geen nieuw schadeformulier?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:25 schreef Lois het volgende:
Doe even een oostenmeet topic openen dan? Dat is toch veel makkelijker? Dan maak ik hier een parkmeeting in Utrecht van, en ja ik wil wel graag op het lijstje.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Vergeet je geen nieuw schadeformulier?![]()
Nee hoor, geintje, lijkt me kei leuk om je weer te zien.![]()
Dat weten we nog nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:41 schreef Saffier het volgende:
Há Five, komen jullie ook weer?? Lief kijkt![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:47 schreef Saffier het volgende:
Dan hoor ik nog wel wanneer het gevierd wordt.
Hangt er volledig vanaf hoe VER in het oostenquote:
Hé joh, ik houd daar steeds geen rekening mee hè dat je bijna uitgeteld bent.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:57 schreef Lishe het volgende:
Zal ik voor beschuit met muisjes zorgen dan maar?
Ik wil volgend jaar gewoon 4 meets, en dat ik dan allemaal kan.![]()
Nietusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:44 schreef Ireth het volgende:
Sugar staat nog steeds 2x op het lijstje
jij ook kommen hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:07 schreef bixister het volgende:
als easy & spuuglok komen ben ik ook van de partij hoor!
*spiekt even stiekem mee vanuit ons zomerverblijf in la douce maar ook wel wat natte france*
ik zal hem niet plaatsenquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:16 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, ik wilde nog even zeggen Re, dat je die foto waar ik met heel grote ogen met Thies communiceer wel heel treffend hebt genomen.
Ik schrok eigenlijk een beetje toen ik hem zag dat ik dan dus echt zúlke grote ogen heb (ze rollen er bijna uit...), maar ik weet wel dat ik heel vaak zo kijk. En ik zie dat dus nooit. Want voor de spiegel ziet dat er toch anders uit.
Ik vind het erg leuk om eens zo'n 'actiefoto' van mezelf te zien, zoals ik gewoon ben.
En het Bambischilderijtje dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:31 schreef Ireth het volgende:
Geloof dat wij ook afzakken naar [onder voorbehoud]
Donderdag's moet ik met Suus naar het cb voor de entingen, vrijdag's zitten we bij de notaris vanwege de verkoop van het huis, zaterdag een dubbele verjaardag, dus op zondag moeten we eerst ff bekijken of we de dagen daarvoor hebben overleefd...
Hak finaal overheen gelezuh!quote:
Ach ja ongetwijfeld wel, denk alleen dat de kans erg groot is dat ik het niet uren vol ga houdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Aaaaah Ireth, je woont zó dichtbij... Je kunt het vást niet laten om even langs te komen.![]()
Dat zal mijn oudste dan wel leuk vinden, die is het na een uurtje wel zat met dat hele kleine grutquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Aaaaah Ireth, je woont zó dichtbij... Je kunt het vást niet laten om even langs te komen.![]()
Ik ben er steeds zekerder van dat ik kom. In ieder geval met Sterre en Tristan, en misschien heeft Wouter ook zin om mee te gaan.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben er steeds zekerder van dat ik kom. In ieder geval met Sterre en Tristan, en misschien heeft Wouter ook zin om mee te gaan.
Weetje, ik zat me laatst iets af te vragen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:14 schreef Oxymoron het volgende:
Leuk zeg, dat er zoveel mensen willen komen. Ik kijk er al naar uit, en ik hoop, dat het niet afgezegd wordt door het weer.
![]()
Ik denk er nu al aan, wat ik allemaal mee zal nemen.![]()
Vanwaar die verschrikte reactie?quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 23:15 schreef buzzer het volgende:
* buzzer] komt ook als [FOT] en als [OUD ik neem mijn meiden ook mee
Na de modellenshoot van vandaag heb ik de msaak helemaal te pakken
het feit dat jij komt zou idd voor mij de reden zijn om ook te komen. lijkt me idd leuk om jullie een keer in het echt te zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Vanwaar die verschrikte reactie?Kom je ook? Lijkt me erg leuk om jou eens in het echt te zien, lady-wrb!
quote:Op zondag 2 september 2007 23:15 schreef buzzer het volgende:
* buzzer] komt ook als [FOT] en als [OUD ik neem mijn meiden ook mee
Na de modellenshoot van vandaag heb ik de msaak helemaal te pakken
quote:Op zondag 2 september 2007 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Die meiden gaan op de foto
Eens kijken of ik van die griezelnaam af kan komen
Ach wat jammer nou!quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:51 schreef Sugar het volgende:
Wij komen toch niet deze keer. Veel plezier alvast.
Wat een leuk uitje! En over fok-gekte gesproken, ik heb wel eens iemand in Ballorig aangesproken omdat ik écht dacht dat ze een kindje van Fok had. Was 't iemand andersquote:Op zondag 2 september 2007 23:21 schreef lady-wrb het volgende:
(lekker off-topiceen paar weken gelden waren we in de maisdoehof. en dat deed me zo aan die leuke uitjes denken die jij altijd met je kinderen doet. (er liepen zelfs een paar kinderen die op tristan en sterre leken, over fok-gekte gesproken)
Zeg die andere afspraak maar afquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef Belana het volgende:
ik zeg ook afik heb een dubbele afspraak gemaakt blijkt. sorry mensen, maar er komen wel weer volgende keren
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef Belana het volgende:
ik zeg ook afik heb een dubbele afspraak gemaakt blijkt. sorry mensen, maar er komen wel weer volgende keren
makkelijk toch,quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:13 schreef Belana het volgende:
edit: 1 keer is genoeg
Precies, opgelost, klaar, slotjequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
makkelijk toch,
dan neem je Cattie en Ive mee
Jij heb/heeft/hebt* ook alles door hequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:40 schreef Belana het volgende:
ow, dus ik zeg af en nu kan easy going ineens, zie ik hier een verband?![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken of ik van die griezelnaam af kan komen
Kom jij ook dan? neem jij je huisdier mee?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Sharkie! Leuk! Long time!
Ben ook bang van nietquote:
Tuuluk, tis volgens mij gewoon weer in het Julianapark in Utrechtquote:Op donderdag 6 september 2007 22:16 schreef buzzer het volgende:
Ligt de plek inmiddels al vast ?
Mijn huisdier?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Kom jij ook dan? neem jij je huisdier mee?
ja, ik bedoelde idd Stinkiequote:Op vrijdag 7 september 2007 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn huisdier?Oh wacht... je bedoelt stinkie? Die heeft geloof ik een duikafspraak staan die dag, dus ik kom in m'n uppie. Nou ja... samen met die dikke buik.
Zin in!Ik hoop zo dat het niet gaat regenen...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oxy, dat zou jammer zijn... maar wees gerust, volgend jaar gaan we dit zeker nog wel 1 (of meer) keer doen.
Pea, wat mij betreft wel... maar ja, ik ben/heb dan ook geen FOT onderwerp.
Maar volgens mij kan er nooit genoeg geweld zijn hoor.
Ah topquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Buzz! Ik zal er zijn hoor!
[..]
Mijn huisdier?Oh wacht... je bedoelt stinkie? Die heeft geloof ik een duikafspraak staan die dag, dus ik kom in m'n uppie. Nou ja... samen met die dikke buik.
Zin in!Ik hoop zo dat het niet gaat regenen...
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:37 schreef lcicle het volgende:
Wat is de tussenstand?Ik zie het FOT lijstje stiekem groeien, terwijl het OUD lijstje krimpt.
Ik heb mezelf erbij gezet en Sugar eraf gehaald, die had nl. al gezegd dat ze niet kwam...quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:01 schreef Ynske het volgende:
WIE? (Tot nu toe)Saffier Ireth Vicky Noli Tex easy-going LadyS Maneki.neko Stiekemurd Brighteyes
Onder voorbehoud:Fuente en buuf_Rietman Slaapmeisje Bar Spuuglokje ! ! Paradijsvogeltje Spekkiemonster
FOT'ers:Ynske Yoni KD(-fot...) buzzer Shark.Bait PdeHoog pea4fun
Onder voorbehoud:Qxy
Volgens mij heb ik t zo weer bijgewerkt
Verrek nu je het zegt. Het was mij nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:14 schreef Sugar het volgende:
Maar waarom is er een apart onder voorbehoudlijstje voor Oxy?![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:35 schreef Noli. het volgende:
Whoehoe! Jaaaaa.. Spuuglokje!
[afbeelding]
Komen hoor!!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:10 schreef m@x het volgende:
Ik neig steeds meer naar "ja"
Ik ook stiekum wel een beetje, maar ik vind het weer zo'n gedoe. Stom hè?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:10 schreef m@x het volgende:
nietusquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Ik val vast heel erg tegen in het echt!
Neem je Léon ook mee dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:03 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik ook stiekum wel een beetje, maar ik vind het weer zo'n gedoe. Stom hè?
Je kan met mij meerijden als ik gaquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:10 schreef m@x het volgende:
Gewoon komenquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:03 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik ook stiekum wel een beetje, maar ik vind het weer zo'n gedoe. Stom hè?
Zat ik ook aan te denken. Ik heb hem dit weekend van zolder gehaald, wist even niet meer hoe ik moest zitten op de bank. Dan is die bal wel een prettige afwisseling. Ik vind hem alleen wel wat laag (in combi met mijn dikke kont die hem nogal in duwt), en kindlief ook. die gaat op een gegeven moment protesteren dat hij klem ligt.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm...ja....ikke wil eigenlijk op de misschien-lijst
Ik ben zaterdagavond tot vrij laat of zondagochtend vrij vroeg...hoe je het wil bekijkenbezig met een foto-actie waar ik zondag al de resultaten van op moet leveren. En ik weet niet of ik dat ga kunnen combineren met een uitermate gezellige doch wederom werk-opleverende kinder-fotografeer-actie
Zou een optie kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:34 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan wacht je toch eventjes met de foto's van zondag tot maandag![]()
jamaaar ik kan geen PdeH-plaatjes schieten, de rest ook niet trouwensquote:Op woensdag 12 september 2007 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Vind ik ook. Maar goed......er zijn gelukkig nog genoeg andere fotografen
Zo uniek zijn ze niet hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaaar ik kan geen PdeH-plaatjes schieten, de rest ook niet trouwens
Je hebt de rest van de posts niet helemaal gelezen he?quote:
Of je moet mij niet bedoelen, maar dan lopen hier teveel Peters rondquote:Op woensdag 12 september 2007 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
Oftewel....schrap mij maar gelijk van de lijst. Ik had stille hoop dat het toch nog zou kunnen, maar bij nader inzien wordt dat niet verstandig denk ik
gezelligquote:
doe us niet zo mutserigquote:al ken ik bijna niemand echt goed zoen ik dus beetje stil verlegen zal zijn,
gezelligquote:maar heul misschien komt vriendin van me mee![]()
en bij mij deed je dat nietquote:Op woensdag 12 september 2007 17:25 schreef _evenstar_ het volgende:
een muts is een muts is nooit zomaar een muts he![]()
Denk zeg het maar tevoren. ik verschoot nl. beetje toen kozakken naar me toe kwam, vandaar ook die misschien wat stuntelige reactie![]()
Hey LadyB, dat biedt perspectiefquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef Ladybos het volgende:
Slaapmeisje, je kunt ook met ons meerijden, want wij komen ook
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Hey LadyB, dat biedt perspectief![]()
Het gaat niet om jou hoor, daarbij had ik al eerder aangeven uit het lijstje te willen ivm dat ik een druk weekend zou hebben...quote:Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef easy-going het volgende:
Ik post dat ik echt heel erg eng ben, en meteen al 2 afzeggingen
bangerikken![]()
Jaaa, leuk icaäquote:Op woensdag 12 september 2007 19:51 schreef Icaä het volgende:
Nou, ik ben niet bang voor de grote boze wolf easy going hoor
Ik denk dat wij (Jorden van 6, David van 2 en ik (leeftijd niet relevant) van de partij zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |