Nietusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:44 schreef Ireth het volgende:
Sugar staat nog steeds 2x op het lijstje
jij ook kommen hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:07 schreef bixister het volgende:
als easy & spuuglok komen ben ik ook van de partij hoor!
*spiekt even stiekem mee vanuit ons zomerverblijf in la douce maar ook wel wat natte france*
ik zal hem niet plaatsenquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:16 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, ik wilde nog even zeggen Re, dat je die foto waar ik met heel grote ogen met Thies communiceer wel heel treffend hebt genomen.
Ik schrok eigenlijk een beetje toen ik hem zag dat ik dan dus echt zúlke grote ogen heb (ze rollen er bijna uit...), maar ik weet wel dat ik heel vaak zo kijk. En ik zie dat dus nooit. Want voor de spiegel ziet dat er toch anders uit.
Ik vind het erg leuk om eens zo'n 'actiefoto' van mezelf te zien, zoals ik gewoon ben.
En het Bambischilderijtje dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:31 schreef Ireth het volgende:
Geloof dat wij ook afzakken naar [onder voorbehoud]
Donderdag's moet ik met Suus naar het cb voor de entingen, vrijdag's zitten we bij de notaris vanwege de verkoop van het huis, zaterdag een dubbele verjaardag, dus op zondag moeten we eerst ff bekijken of we de dagen daarvoor hebben overleefd...
Hak finaal overheen gelezuh!quote:
Ach ja ongetwijfeld wel, denk alleen dat de kans erg groot is dat ik het niet uren vol ga houdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Aaaaah Ireth, je woont zó dichtbij... Je kunt het vást niet laten om even langs te komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |