Zat ik ook aan te denken. Ik heb hem dit weekend van zolder gehaald, wist even niet meer hoe ik moest zitten op de bank. Dan is die bal wel een prettige afwisseling. Ik vind hem alleen wel wat laag (in combi met mijn dikke kont die hem nogal in duwt), en kindlief ook. die gaat op een gegeven moment protesteren dat hij klem ligt.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm...ja....ikke wil eigenlijk op de misschien-lijst
Ik ben zaterdagavond tot vrij laat of zondagochtend vrij vroeg...hoe je het wil bekijkenbezig met een foto-actie waar ik zondag al de resultaten van op moet leveren. En ik weet niet of ik dat ga kunnen combineren met een uitermate gezellige doch wederom werk-opleverende kinder-fotografeer-actie
Zou een optie kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:34 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan wacht je toch eventjes met de foto's van zondag tot maandag![]()
jamaaar ik kan geen PdeH-plaatjes schieten, de rest ook niet trouwensquote:Op woensdag 12 september 2007 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Vind ik ook. Maar goed......er zijn gelukkig nog genoeg andere fotografen
Zo uniek zijn ze niet hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaaar ik kan geen PdeH-plaatjes schieten, de rest ook niet trouwens
Je hebt de rest van de posts niet helemaal gelezen he?quote:
Of je moet mij niet bedoelen, maar dan lopen hier teveel Peters rondquote:Op woensdag 12 september 2007 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
Oftewel....schrap mij maar gelijk van de lijst. Ik had stille hoop dat het toch nog zou kunnen, maar bij nader inzien wordt dat niet verstandig denk ik
gezelligquote:
doe us niet zo mutserigquote:al ken ik bijna niemand echt goed zoen ik dus beetje stil verlegen zal zijn,
gezelligquote:maar heul misschien komt vriendin van me mee![]()
en bij mij deed je dat nietquote:Op woensdag 12 september 2007 17:25 schreef _evenstar_ het volgende:
een muts is een muts is nooit zomaar een muts he![]()
Denk zeg het maar tevoren. ik verschoot nl. beetje toen kozakken naar me toe kwam, vandaar ook die misschien wat stuntelige reactie![]()
Hey LadyB, dat biedt perspectiefquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef Ladybos het volgende:
Slaapmeisje, je kunt ook met ons meerijden, want wij komen ook
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Hey LadyB, dat biedt perspectief![]()
Het gaat niet om jou hoor, daarbij had ik al eerder aangeven uit het lijstje te willen ivm dat ik een druk weekend zou hebben...quote:Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef easy-going het volgende:
Ik post dat ik echt heel erg eng ben, en meteen al 2 afzeggingen
bangerikken![]()
Jaaa, leuk icaäquote:Op woensdag 12 september 2007 19:51 schreef Icaä het volgende:
Nou, ik ben niet bang voor de grote boze wolf easy going hoor
Ik denk dat wij (Jorden van 6, David van 2 en ik (leeftijd niet relevant) van de partij zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |