Dat zal mijn oudste dan wel leuk vinden, die is het na een uurtje wel zat met dat hele kleine grutquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Aaaaah Ireth, je woont zó dichtbij... Je kunt het vást niet laten om even langs te komen.![]()
Ik ben er steeds zekerder van dat ik kom. In ieder geval met Sterre en Tristan, en misschien heeft Wouter ook zin om mee te gaan.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Aaaaah Ireth, je woont zó dichtbij... Je kunt het vást niet laten om even langs te komen.![]()
Ik ben er steeds zekerder van dat ik kom. In ieder geval met Sterre en Tristan, en misschien heeft Wouter ook zin om mee te gaan.
Weetje, ik zat me laatst iets af te vragen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:14 schreef Oxymoron het volgende:
Leuk zeg, dat er zoveel mensen willen komen. Ik kijk er al naar uit, en ik hoop, dat het niet afgezegd wordt door het weer.
![]()
Ik denk er nu al aan, wat ik allemaal mee zal nemen.![]()
Vanwaar die verschrikte reactie?quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 23:15 schreef buzzer het volgende:
* buzzer] komt ook als [FOT] en als [OUD ik neem mijn meiden ook mee
Na de modellenshoot van vandaag heb ik de msaak helemaal te pakken
het feit dat jij komt zou idd voor mij de reden zijn om ook te komen. lijkt me idd leuk om jullie een keer in het echt te zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Vanwaar die verschrikte reactie?Kom je ook? Lijkt me erg leuk om jou eens in het echt te zien, lady-wrb!
quote:Op zondag 2 september 2007 23:15 schreef buzzer het volgende:
* buzzer] komt ook als [FOT] en als [OUD ik neem mijn meiden ook mee
Na de modellenshoot van vandaag heb ik de msaak helemaal te pakken
quote:Op zondag 2 september 2007 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Die meiden gaan op de foto
Eens kijken of ik van die griezelnaam af kan komen
Ach wat jammer nou!quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:51 schreef Sugar het volgende:
Wij komen toch niet deze keer. Veel plezier alvast.
Wat een leuk uitje! En over fok-gekte gesproken, ik heb wel eens iemand in Ballorig aangesproken omdat ik écht dacht dat ze een kindje van Fok had. Was 't iemand andersquote:Op zondag 2 september 2007 23:21 schreef lady-wrb het volgende:
(lekker off-topiceen paar weken gelden waren we in de maisdoehof. en dat deed me zo aan die leuke uitjes denken die jij altijd met je kinderen doet. (er liepen zelfs een paar kinderen die op tristan en sterre leken, over fok-gekte gesproken)
Zeg die andere afspraak maar afquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef Belana het volgende:
ik zeg ook afik heb een dubbele afspraak gemaakt blijkt. sorry mensen, maar er komen wel weer volgende keren
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef Belana het volgende:
ik zeg ook afik heb een dubbele afspraak gemaakt blijkt. sorry mensen, maar er komen wel weer volgende keren
makkelijk toch,quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:13 schreef Belana het volgende:
edit: 1 keer is genoeg
Precies, opgelost, klaar, slotjequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
makkelijk toch,
dan neem je Cattie en Ive mee
Jij heb/heeft/hebt* ook alles door hequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:40 schreef Belana het volgende:
ow, dus ik zeg af en nu kan easy going ineens, zie ik hier een verband?![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken of ik van die griezelnaam af kan komen
Kom jij ook dan? neem jij je huisdier mee?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Sharkie! Leuk! Long time!
Ben ook bang van nietquote:
Tuuluk, tis volgens mij gewoon weer in het Julianapark in Utrechtquote:Op donderdag 6 september 2007 22:16 schreef buzzer het volgende:
Ligt de plek inmiddels al vast ?
Mijn huisdier?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Kom jij ook dan? neem jij je huisdier mee?
ja, ik bedoelde idd Stinkiequote:Op vrijdag 7 september 2007 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn huisdier?Oh wacht... je bedoelt stinkie? Die heeft geloof ik een duikafspraak staan die dag, dus ik kom in m'n uppie. Nou ja... samen met die dikke buik.
Zin in!Ik hoop zo dat het niet gaat regenen...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oxy, dat zou jammer zijn... maar wees gerust, volgend jaar gaan we dit zeker nog wel 1 (of meer) keer doen.
Pea, wat mij betreft wel... maar ja, ik ben/heb dan ook geen FOT onderwerp.
Maar volgens mij kan er nooit genoeg geweld zijn hoor.
Ah topquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Buzz! Ik zal er zijn hoor!
[..]
Mijn huisdier?Oh wacht... je bedoelt stinkie? Die heeft geloof ik een duikafspraak staan die dag, dus ik kom in m'n uppie. Nou ja... samen met die dikke buik.
Zin in!Ik hoop zo dat het niet gaat regenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |