idemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef Fuente het volgende:
16 september is voor ons even aankijken. We komen 15 september terug van vakantie, dus als we heel erg moe zijn van de reis, dan niet.
Ja jij moet ook komen, dan kan ik je eindelijk de babypop terug gevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:55 schreef Stiekemurd het volgende:
Ja ik wil ook komen!
Weet alleen niet zeker of ik beide meiden mee neem.
Ja, wat hij zegtquote:
langzamerhand gaan we als OUD nog een goeie naam krijgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, wat hij zegt
Hij is gewoon sneller dan ik in een nieuw OUD-meettopic!
Waar is dat Linneashof?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:39 schreef Lois het volgende:
Ehm die speeltuin? Hoe groot is dat? Is er genoeg ruimte voor moeders met kleintjes om lekker te zitten? Is er genoeg ruimte voor bijv. Eva om lekker te dwalen zoals op het grasveld in het park?
Ik zou ook de Linneashof een erg leuke locatie vinden om te meeten, misschien wel wat minder centraal maar ook voor de kleintjes erg leuk, en ruim opgezet.
Magnetron is ook om de hoekquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nog wat vragen van mijn kant:
Hoe doen jullie ouders van jonge babies het met eten en vooral flesje? Neem je een thermoskan heet water mee oid? Dat was eigenlijk mijn grootste drempel van de vorige meet. Hoe doe je dat zo'n hele ochtend en/of middag? Als ik ergens op bezoek ben is er altijd wel een magnetron in de buurt, maar ik heb in een park nog nooit een verdwaalde magnetron gezien
In Bennebroek, is de grootste speeltuin van Europa. Tis geweldig daar (ik kwam er als kind ook vaak), maar het lijkt mij dus juist door de grootte lastig meeten. Zeker met zoveel leeftijdsverschillen wil het ene kind naar de ene uithoek van het park en het andere kind naar de andere uithoek.quote:
Er is een paviljoen waar je koffie en thee kon krijgen en mss dat daar wel wat geregeld zou kunnen worden, mss eens kijken of Ireth dat zou kunnen checken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nog wat vragen van mijn kant:
Hoe doen jullie ouders van jonge babies het met eten en vooral flesje? Neem je een thermoskan heet water mee oid? Dat was eigenlijk mijn grootste drempel van de vorige meet. Hoe doe je dat zo'n hele ochtend en/of middag? Als ik ergens op bezoek ben is er altijd wel een magnetron in de buurt, maar ik heb in een park nog nooit een verdwaalde magnetron gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |