hier ook afhankelijk van datumquote:
quanta kosta?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef kozakken het volgende:
Oeh... even gaat nadenken of we dat gaan redden.
Enne... weet je. Je kunt het paviloen van 't julianapark ook huren (bij regen bv)![]()
Ik ben voor! Maar dan voor mij wel onder voorbehoud, tenminste, ligt aan de datum.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:35 schreef kozakken het volgende:
Maar ehm...![]()
Iemand zin in een Oostenmeet?
-wij wonen bij een prachtig natuurgebied en laat ditnou gewoon vlakbij de snelweg liggen tussen Deventer en Almelo-
Ik niet, ik wacht eerst wel even de datum af.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:15 schreef Noli. het volgende:
Hoeiiii ! ! ! Het word zo al een lange lijst!
Lois en BE kunnen/willen jullie er ook (al) bij op?
De datum staat toch al vast, die staat zelfs al in de TTquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik niet, ik wacht eerst wel even de datum af.
Sorry, niet geregistreerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:25 schreef texelonia het volgende:
[..]
De datum staat toch al vast, die staat zelfs al in de TT
Wij komen uit het oosten, alleen weet ik niet of het past in de auto! En ook nog niet of we wel echt gaan. Als we echt gaan, en het past (met kinderstoeltjes enzo) mag je rustig met ons meerijden hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:42 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil ook heel graag komen maar heb geen vervoer. Ik heb zelf geen rijbewijs en met de trein smane met Mikael vind ik dan weer iets teveel van het goede. Dus als iemand vanuit het wijze oosten nog 2 plekjes over heeft in de auto dan zou ik graag willen.![]()
Als jullie gaan en het past ben ik helemaal blijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:47 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wij komen uit het oosten, alleen weet ik niet of het past in de auto! En ook nog niet of we wel echt gaan. Als we echt gaan, en het past (met kinderstoeltjes enzo) mag je rustig met ons meerijden hoor!
Oei das nog beterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef kozakken het volgende:
Of fuente en MeNicole komen gewoon naar de oosten meet![]()
![]()
Zit jij ff onze parkmeet leeg te vissen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef kozakken het volgende:
![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef Ireth het volgende:
Zit jij ff onze parkmeet leeg te vissen!
quote:
Wie Wat Waar Wanneerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef kozakken het volgende:
![]()
Vergeet je geen nieuw schadeformulier?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:25 schreef Lois het volgende:
Doe even een oostenmeet topic openen dan? Dat is toch veel makkelijker? Dan maak ik hier een parkmeeting in Utrecht van, en ja ik wil wel graag op het lijstje.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Vergeet je geen nieuw schadeformulier?![]()
Nee hoor, geintje, lijkt me kei leuk om je weer te zien.![]()
Dat weten we nog nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:41 schreef Saffier het volgende:
Há Five, komen jullie ook weer?? Lief kijkt![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:47 schreef Saffier het volgende:
Dan hoor ik nog wel wanneer het gevierd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |