Donderdag is een mooie dag om uit te gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben er donderdagavond, nacht en vrijdagochtend. bij een groot pakhuis voor een controle![]()
ohquote:
niet als je vrijdag nog moet werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Donderdag is een mooie dag om uit te gaan![]()
Niet in Arnhem?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh![]()
ach, ik ben er ook echt voor een paar uurtjes maar, alleen slapen en werken.
misschien ga ik donderdagmiddag al, dan rij ik door naar roermond om te shoppen
quote:
En al helemaal niet als de klant je al om 7.30 verwachtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
niet als je vrijdag nog moet werken![]()
Dan doe ik het netjes door de helft, maak ik het je makkelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij mag delen en ik mag kiezen.![]()
*kusje geeft tegen hoofdpijn...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan doe ik het netjes door de helft, maak ik het je makkelijk.
Ik ga even platliggen, heb wat hoofdpijn.
Hoogstens 10 kmquote:
Ik zou die klant zeggen dat ik pas minstens om 10 uur mentaal aanwezig zou zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
En al helemaal niet als de klant je al om 7.30 verwacht![]()
Eer, maack eens een boze smilie met vork en mes!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
Eer, maack eens een boze smilie met vork en mes!![]()
ehquote:
sneakerz opquote:
als jij hem kan verbeteren pm ik jou de OP. dan kunnen we hem in de wiki gooien. dit wordt toch een reeksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sneakerz op
Ik had zin om een OP te photoshoppen.
Ik stuur je zo wel een voorbeeldje
[note]er is overigens niks mis met jouw op.[/note]
Werken? Oh, ja. Dat was ik aan het doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:13 schreef Houniet het volgende:
ik ga zo maar eens de Senseo aanslingeren op het werk
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Werken? Oh, ja. Dat was ik aan het doen.![]()
Sowieso een reeksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
als jij hem kan verbeteren pm ik jou de OP. dan kunnen we hem in de wiki gooien. dit wordt toch een reeks
hehe.. dat doe ik ook altijd als mensen er niet zijn, niet weet waar het telefoontje heen moet of gewoon om iemand te pestenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
en we hebben een inval-receptioniste die schijnbaar denkt dat ik een alles weter ben.
En dus verbind ze alle telefoontjes naar mij door![]()
whehe, dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
en we hebben een inval-receptioniste die schijnbaar denkt dat ik een alles weter ben.
En dus verbind ze alle telefoontjes naar mij door![]()
Oh ja die heb ik al eens gezien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso een reeks
Dit heb ik er nu van gemaakt:
*sneakers op*
't is alleen wel een erg lange op.
Maar dat was ie ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |