quote:
mwah ik miste jullie niet echt ofzo, verveelde me en de rest van fok is half doodquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Lenny..je bent er weer......
![]()
![]()
![]()
wist wel dat je niet zonder ons kon....![]()
Jazeker, hij staat er niet voor nietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.![]()
hoe is het hier.
Mag je die apfelstrudel zo pakken?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Oostenrijk is echt een prima vakantieland voor de zomer hoor!![]()
Het weer is er vaak beter en warmer en er is genoeg te doen!![]()
Mja, als je van strand en zee houdt, zit je verkeerd, want dat is niet zoveel aanwezig tussen de bergen...![]()
je zeg niet eens gedag tegen mij....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als jij dat aantrekkelijk vindt, ben ik speciaal voor jou een frisse banaan.![]()
dag schatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je zeg niet eens gedag tegen mij....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yeah...je bent weer lekker enthousiast..de echte goede oude Lenny zoals we hem kennen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mwah ik miste jullie niet echt ofzo, verveelde me en de rest van fok is half dood
Dood? dat zal vast komen door mensen die nieuwe onzin topics openen en gebanned worden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mwah ik miste jullie niet echt ofzo, verveelde me en de rest van fok is half dood
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als jij dat aantrekkelijk vindt, ben ik speciaal voor jou een frisse banaan.![]()
wtf?quote:
Dat krijg je als je op "salto" gaat image-googlenquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ho is je bent terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
het is een kunstjequote:
quote:
jij reageert ook niet hequote:
ja maar ik wilde een kunstje van papierversnipperaar.. niet van zomaar een idiootquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op "salto" gaat image-googlen![]()
Heyy JJ hoe was je vakantie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Bengeltje....hier alles prima alhoewel ik zooooo moe ben....![]()
![]()
..hoes met jou...??
![]()
![]()
Dat is prima.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, je moet hem met me delen.![]()
Wat is het nu, delen of ....quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
haai
Het is mijn topic, mijn Apfelstrudel dus mag jij van mij zoveel pakken als je wil. En als je je stuk op hebt, pak je er nog maar eenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is prima.Ieder de helft of ik iets meer dan jij.
[..]
Wat is het nu, delen of ....![]()
Wanneer ben jij nu inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
haai
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
haai
Dankje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is mijn topic, mijn Apfelstrudel dus mag jij van mij zoveel pakken als je wil. En als je je stuk op hebt, pak je er nog maar een![]()
waar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
haai
ik ben er donderdagavond, nacht en vrijdagochtend. bij een groot pakhuis voor een controlequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer ben jij nu inVenlo
? E waar in Venlo ben je dan?
Jij mag delen en ik mag kiezen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is prima.Ieder de helft of ik iets meer dan jij.
[..]
Wat is het nu, delen of ....![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben er donderdagavond, nacht en vrijdagochtend. bij een groot pakhuis voor een controle![]()
Donderdag is een mooie dag om uit te gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben er donderdagavond, nacht en vrijdagochtend. bij een groot pakhuis voor een controle![]()
ohquote:
niet als je vrijdag nog moet werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Donderdag is een mooie dag om uit te gaan![]()
Niet in Arnhem?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh![]()
ach, ik ben er ook echt voor een paar uurtjes maar, alleen slapen en werken.
misschien ga ik donderdagmiddag al, dan rij ik door naar roermond om te shoppen
quote:
En al helemaal niet als de klant je al om 7.30 verwachtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
niet als je vrijdag nog moet werken![]()
Dan doe ik het netjes door de helft, maak ik het je makkelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij mag delen en ik mag kiezen.![]()
*kusje geeft tegen hoofdpijn...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan doe ik het netjes door de helft, maak ik het je makkelijk.
Ik ga even platliggen, heb wat hoofdpijn.
Hoogstens 10 kmquote:
Ik zou die klant zeggen dat ik pas minstens om 10 uur mentaal aanwezig zou zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
En al helemaal niet als de klant je al om 7.30 verwacht![]()
Eer, maack eens een boze smilie met vork en mes!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
Eer, maack eens een boze smilie met vork en mes!![]()
ehquote:
sneakerz opquote:
als jij hem kan verbeteren pm ik jou de OP. dan kunnen we hem in de wiki gooien. dit wordt toch een reeksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sneakerz op
Ik had zin om een OP te photoshoppen.
Ik stuur je zo wel een voorbeeldje
[note]er is overigens niks mis met jouw op.[/note]
Werken? Oh, ja. Dat was ik aan het doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:13 schreef Houniet het volgende:
ik ga zo maar eens de Senseo aanslingeren op het werk
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Werken? Oh, ja. Dat was ik aan het doen.![]()
Sowieso een reeksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
als jij hem kan verbeteren pm ik jou de OP. dan kunnen we hem in de wiki gooien. dit wordt toch een reeks
hehe.. dat doe ik ook altijd als mensen er niet zijn, niet weet waar het telefoontje heen moet of gewoon om iemand te pestenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
en we hebben een inval-receptioniste die schijnbaar denkt dat ik een alles weter ben.
En dus verbind ze alle telefoontjes naar mij door![]()
whehe, dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
en we hebben een inval-receptioniste die schijnbaar denkt dat ik een alles weter ben.
En dus verbind ze alle telefoontjes naar mij door![]()
Oh ja die heb ik al eens gezien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso een reeks
Dit heb ik er nu van gemaakt:
*sneakers op*
't is alleen wel een erg lange op.
Maar dat was ie ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |