als jij hem kan verbeteren pm ik jou de OP. dan kunnen we hem in de wiki gooien. dit wordt toch een reeksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sneakerz op
Ik had zin om een OP te photoshoppen.
Ik stuur je zo wel een voorbeeldje
[note]er is overigens niks mis met jouw op.[/note]
Werken? Oh, ja. Dat was ik aan het doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:13 schreef Houniet het volgende:
ik ga zo maar eens de Senseo aanslingeren op het werk
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Werken? Oh, ja. Dat was ik aan het doen.![]()
Sowieso een reeksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
als jij hem kan verbeteren pm ik jou de OP. dan kunnen we hem in de wiki gooien. dit wordt toch een reeks
hehe.. dat doe ik ook altijd als mensen er niet zijn, niet weet waar het telefoontje heen moet of gewoon om iemand te pestenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
en we hebben een inval-receptioniste die schijnbaar denkt dat ik een alles weter ben.
En dus verbind ze alle telefoontjes naar mij door![]()
whehe, dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
en we hebben een inval-receptioniste die schijnbaar denkt dat ik een alles weter ben.
En dus verbind ze alle telefoontjes naar mij door![]()
Oh ja die heb ik al eens gezien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso een reeks
Dit heb ik er nu van gemaakt:
*sneakers op*
't is alleen wel een erg lange op.
Maar dat was ie ook al.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso een reeks
Dit heb ik er nu van gemaakt:
[afbeelding]
't is alleen wel een erg lange op.
Maar dat was ie ook al.
jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:22 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Verbind jij ook alle telefoontjes naar mij door??![]()
Logisch, die mensen moeten een week werken voor ze een broodje kaas kunnen kopen bij A.H.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:21 schreef OA het volgende:
Wheheh!!![]()
Aan de overkant van de straat parkeert net een vrachtwagen uit Roemenië.
Stappen er 2 kereltjes uit en die beginnen allerlei tasjes en een gasbrandertje uit te laden... zitten ze nu gewoon aardappels te schillen en een meloen te slachten! [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:25 schreef covie het volgende:dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
een meloen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:21 schreef OA het volgende:
Wheheh!!![]()
Aan de overkant van de straat parkeert net een vrachtwagen uit Roemenië.
Stappen er 2 kereltjes uit en die beginnen allerlei tasjes en een gasbrandertje uit te laden... zitten ze nu gewoon aardappels te schillen en een meloen te slachten! [afbeelding]
Uitpersen en opdrinken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:27 schreef covie het volgende:
[..]
een meloen?
wat moesten we daar ook alweer mee doen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:25 schreef covie het volgende:Dat is ook hard werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Precies, je moet hartstikke veel nadenken en goed opletten poeh!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[/spoiler]
Dat is ook hard werken![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Apfelstrudel, met warme vanille saus en slagroom. OMG.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Apfelstrudel, met warme vanille saus en slagroom. OMG.
ttsss...ne-heej....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:27 schreef covie het volgende:
[..]
een meloen?
wat moesten we daar ook alweer mee doen?
was jij gister bij de macquote:
jammer zag een onwijs mooie dame die een beetje wat van jou weg hadquote:
ik wilde het usergedeelte eigenlijk hetzelfde doen als in dit topicquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:29 schreef Houniet het volgende:
hij is echt vet![]()
alleen je moet hem wel kunnen aanpassen. zoals nieuwe fokkers in de OP etc
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
jammer zag een onwijs mooie dame die een beetje wat van jou weg had
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wilde het usergedeelte eigenlijk hetzelfde doen als in dit topic
maareeuuhhh..tis wel bijna september.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]ik help je wel als ik thuis ben
@ juon, jammer![]()
jaaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
maareeuuhhh..tis wel bijna september.....![]()
![]()
![]()
Slagroom van de delifrancequote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[afbeelding]
trouwens.....tijdens onze korte maar krachtig bezoek aan Amerika ben ik natuurlijk naar STARBUCKS gegaan....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nice!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[img=578xnull]http://i13.tinypic.com/4qd9w8y.jpg[/img]
trouwens.....tijdens onze korte maar krachtig bezoek aan Amerika ben ik natuurlijk naar STARBUCKS gegaan....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hé JJ, Fruts vertelde dat je alleen maar daar naar binnen mag (Schiphol) voor Europese vluchten?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[img=578xnull]http://i13.tinypic.com/4qd9w8y.jpg[/img]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat weet hij dus van mij.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:54 schreef OA het volgende:
[..]
Hé JJ, Fruts vertelde dat je alleen maar daar naar binnen mag (Schiphol) voor Europese vluchten?!![]()
Weet jij waarom dat is?
Weet ik, dat zei hij er netjes bij...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat weet hij dus van mij.....
quote:..toen we op Schiphol aankwamen ging ik meteen op zoek maar ja...tis idd alleen voor europese vluchten, geen idee waarom maar je kunt je voorstellen hoe zwaar teleurgesteld ik was...![]()
![]()
![]()
precies..je moet eerst door de douane heen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik, dat zei hij er netjes bij...![]()
[..]
![]()
Gelukkig vlieg ik via MADRID = SPANJE = EUROPA, naar Chili, dus ik moet er wel inkomen dan lijkt me!![]()
Voor intercontinentale vluchten moet je direct na de douane een andere kant op toch?![]()
Het is toch niet zo dat je er wel kan komen, maar dat men aan de deur naar je ticket vraagt....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |