jij reageert ook niet hequote:
ja maar ik wilde een kunstje van papierversnipperaar.. niet van zomaar een idiootquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op "salto" gaat image-googlen![]()
Heyy JJ hoe was je vakantie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Bengeltje....hier alles prima alhoewel ik zooooo moe ben....![]()
![]()
..hoes met jou...??
![]()
![]()
Dat is prima.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, je moet hem met me delen.![]()
Wat is het nu, delen of ....quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
haai
Het is mijn topic, mijn Apfelstrudel dus mag jij van mij zoveel pakken als je wil. En als je je stuk op hebt, pak je er nog maar eenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is prima.Ieder de helft of ik iets meer dan jij.
[..]
Wat is het nu, delen of ....![]()
Wanneer ben jij nu inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
haai
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
haai
Dankje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is mijn topic, mijn Apfelstrudel dus mag jij van mij zoveel pakken als je wil. En als je je stuk op hebt, pak je er nog maar een![]()
waar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Aarti het volgende:
haai
ik ben er donderdagavond, nacht en vrijdagochtend. bij een groot pakhuis voor een controlequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer ben jij nu inVenlo
? E waar in Venlo ben je dan?
Jij mag delen en ik mag kiezen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is prima.Ieder de helft of ik iets meer dan jij.
[..]
Wat is het nu, delen of ....![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben er donderdagavond, nacht en vrijdagochtend. bij een groot pakhuis voor een controle![]()
Donderdag is een mooie dag om uit te gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben er donderdagavond, nacht en vrijdagochtend. bij een groot pakhuis voor een controle![]()
ohquote:
niet als je vrijdag nog moet werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Donderdag is een mooie dag om uit te gaan![]()
Niet in Arnhem?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh![]()
ach, ik ben er ook echt voor een paar uurtjes maar, alleen slapen en werken.
misschien ga ik donderdagmiddag al, dan rij ik door naar roermond om te shoppen
quote:
En al helemaal niet als de klant je al om 7.30 verwachtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
niet als je vrijdag nog moet werken![]()
Dan doe ik het netjes door de helft, maak ik het je makkelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij mag delen en ik mag kiezen.![]()
*kusje geeft tegen hoofdpijn...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan doe ik het netjes door de helft, maak ik het je makkelijk.
Ik ga even platliggen, heb wat hoofdpijn.
Hoogstens 10 kmquote:
Ik zou die klant zeggen dat ik pas minstens om 10 uur mentaal aanwezig zou zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
En al helemaal niet als de klant je al om 7.30 verwacht![]()
Eer, maack eens een boze smilie met vork en mes!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
Eer, maack eens een boze smilie met vork en mes!![]()
ehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |