quote:
Hier in het grensgebied struikel je over de Pruusequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:44 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al vaak genoeg duitsers aan de telefoon![]()
Dat is al erg genoeg.![]()
Omdat ik donderdag naar Oostenrijk gaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef Shitonya het volgende:
hm waarom staat er nu apfelstrudel bij eigenlijk?
Hmm ik woon wel dicht bij de grens (km of 10/15) maar bij ons lekker niet veel duitsers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in het grensgebied struikel je over de Pruuse
Ook op mijn wekr spreek/schreeuw ik veelal in het duits.
Apfelstrudel is meer iets voor de winter vind ik... lekker warme apfelstrudelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik donderdag naar Oostenrijk ga [afbeelding]
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik donderdag naar Oostenrijk ga [afbeelding]
Welk dorp woon jij dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:48 schreef covie het volgende:
[..]
Hmm ik woon wel dicht bij de grens (km of 10/15) maar bij ons lekker niet veel duitsers.
Wel veel in Enschede en Winterswijk maar in mijn dorp lekker niet
Een weekje vakantie vierenquote:
keurigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lennart is weer fris en fruitig enzo. [afbeelding]
bua dat zou ik nooit in Oostenrijk doenquote:
ben je een frisse banaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
lieverd.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo niet? Naja, moet iedereen ook zelf weten. Smaken verschillenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:55 schreef Shitonya het volgende:
[..]
bua dat zou ik nooit in Oostenrijk doen![]()
Lenny..je bent er weer...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mja, zou eerder Italie, Griekenland, zoiets doen.. Oostenrijk lijkt me niksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes
[..]
Hoezo niet? Naja, moet iedereen ook zelf weten. Smaken verschillen![]()
hey Bengelte....hier alles prima alhoewel ik zooooo moe ben....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.![]()
hoe is het hier.
Mag je die apfelstrudel zo pakken?
neuh, doe eens een kunstje..vermaak onsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tempo! Hebben jullie niks te doen of zo?
moet het echt....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Shitonya het volgende:
[..]
neuh, doe eens een kunstje..vermaak ons![]()
Oostenrijk is echt een prima vakantieland voor de zomer hoor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
mja, zou eerder Italie, Griekenland, zoiets doen.. Oostenrijk lijkt me niks
bergen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Oostenrijk is echt een prima vakantieland voor de zomer hoor!![]()
Het weer is er vaak beter en warmer en er is genoeg te doen!![]()
Mja, als je van strand en zee houdt, zit je verkeerd, want dat is niet zoveel aanwezig tussen de bergen...![]()
Nee, je moet hem met me delen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.![]()
hoe is het hier.
quote:
mwah ik miste jullie niet echt ofzo, verveelde me en de rest van fok is half doodquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Lenny..je bent er weer......
![]()
![]()
![]()
wist wel dat je niet zonder ons kon....![]()
Jazeker, hij staat er niet voor nietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.![]()
hoe is het hier.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Oostenrijk is echt een prima vakantieland voor de zomer hoor!![]()
Het weer is er vaak beter en warmer en er is genoeg te doen!![]()
Mja, als je van strand en zee houdt, zit je verkeerd, want dat is niet zoveel aanwezig tussen de bergen...![]()
je zeg niet eens gedag tegen mij....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als jij dat aantrekkelijk vindt, ben ik speciaal voor jou een frisse banaan.![]()
dag schatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je zeg niet eens gedag tegen mij....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yeah...je bent weer lekker enthousiast..de echte goede oude Lenny zoals we hem kennen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mwah ik miste jullie niet echt ofzo, verveelde me en de rest van fok is half dood
Dood? dat zal vast komen door mensen die nieuwe onzin topics openen en gebanned worden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mwah ik miste jullie niet echt ofzo, verveelde me en de rest van fok is half dood
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als jij dat aantrekkelijk vindt, ben ik speciaal voor jou een frisse banaan.![]()
wtf?quote:
Dat krijg je als je op "salto" gaat image-googlenquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ho is je bent terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
het is een kunstjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |