quote:
Hier in het grensgebied struikel je over de Pruusequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:44 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al vaak genoeg duitsers aan de telefoon![]()
Dat is al erg genoeg.![]()
Omdat ik donderdag naar Oostenrijk gaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef Shitonya het volgende:
hm waarom staat er nu apfelstrudel bij eigenlijk?
Hmm ik woon wel dicht bij de grens (km of 10/15) maar bij ons lekker niet veel duitsers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in het grensgebied struikel je over de Pruuse
Ook op mijn wekr spreek/schreeuw ik veelal in het duits.
Apfelstrudel is meer iets voor de winter vind ik... lekker warme apfelstrudelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik donderdag naar Oostenrijk ga [afbeelding]
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik donderdag naar Oostenrijk ga [afbeelding]
Welk dorp woon jij dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:48 schreef covie het volgende:
[..]
Hmm ik woon wel dicht bij de grens (km of 10/15) maar bij ons lekker niet veel duitsers.
Wel veel in Enschede en Winterswijk maar in mijn dorp lekker niet
Een weekje vakantie vierenquote:
keurigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lennart is weer fris en fruitig enzo. [afbeelding]
bua dat zou ik nooit in Oostenrijk doenquote:
ben je een frisse banaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
lieverd.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo niet? Naja, moet iedereen ook zelf weten. Smaken verschillenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:55 schreef Shitonya het volgende:
[..]
bua dat zou ik nooit in Oostenrijk doen![]()
Lenny..je bent er weer...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mja, zou eerder Italie, Griekenland, zoiets doen.. Oostenrijk lijkt me niksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes
[..]
Hoezo niet? Naja, moet iedereen ook zelf weten. Smaken verschillen![]()
hey Bengelte....hier alles prima alhoewel ik zooooo moe ben....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.![]()
hoe is het hier.
Mag je die apfelstrudel zo pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |