Geloof dat Amanda wel gelijk gaat krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
Amanda waarschuwt Nadia voor Lieke en Huub.
Ze stellen zogenaamd goeie vragen, doen geinteresseerd, maar ze gaan je echt bashen met dat eten. Zo sneaky!
het is toch ook zo? H&L hebben het er nu ook over. Dus Amanda ziet het wel goedquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
Amanda waarschuwt Nadia voor Lieke en Huub.
Ze stellen zogenaamd goeie vragen, doen geinteresseerd, maar ze gaan je echt bashen met dat eten. Zo sneaky!
Ik zeg niet of iets wel of niet zo is, ik quote alleen maar wat ik hoorde.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:49 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
het is toch ook zo? H&L hebben het er nu ook over. Dus Amanda ziet het wel goed
2 minuten nadat ze bij fries waren hadden ze het er al overquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zeg niet of iets wel of niet zo is, ik quote alleen maar wat ik hoorde.
si, maar ook een gluiperdquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk is Nadia een heel zielig persoontje![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft gezegd dat Lieke een boete krijgt als ze de hondjes aanraakt.
Lieke pakt Nicky op en aait zn bolletje: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10, ben ik nu af?
![]()
daarom heb ik er ook geen moeite mee, als Huub en Lieke hun daarop aanpakken (eetproblemen en verven v/d hondjes e.d)quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
Amanda krijst tegen Lieke: Pas op dat je niet struikelt en op de lelijke bek van je valt!
oid
Op zich niet vreemd, iets wat net in een groep besproken is, is wel vaker een onderwerp als een aantal mensen uit die groep even later apart staan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
2 minuten nadat ze bij fries waren hadden ze het er al over
Dat is het risico als je meedoet aan het spelletje en hadden ze kunnen weten voordat ze die kooi in gingen. Vooral Nadia, zij kon het al een tijd volgen en had kunnen verwachten dat haar problemen gebruikt gingen worden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
Nu gaan ze weer piepen dat het 'niet netjes' is om Nadia's problemen te gebruiken in het spel.....
Waar gaat dit over...
Wat mag ik mijzelf toch gelukkig prijzen dat ik over het algemeen bij de wat meer klasse vrouwen in de smaak valquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
Amanda krijst tegen Lieke: Pas op dat je niet struikelt en op de lelijke bek van je valt!
oid
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef willem-jozef het volgende:
gucci tas blabla, mens, lul niet, je hebt een prachtige kangaroebuidel onder dat interfererende shirtje
Och en Nadia heeft ook geen moeite om iemand om het uiterlijk de grond in te boren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het risico als je meedoet aan het spelletje en hadden ze kunnen weten voordat ze die kooi in gingen. Vooral Nadia, zij kon het al een tijd volgen en had kunnen verwachten dat haar problemen gebruikt gingen worden.
gucci tas blabla, mens, lul niet, je hebt een prachtige kangaroebuidel onder dat interfererende shirtje
Alle vrouwen hier dragen je op handenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat mag ik mijzelf toch gelukkig prijzen dat ik over het algemeen bij de wat meer klasse vrouwen in de smaak val![]()
Het probleem is alleen dat 't nooit lukt. Mensen kijken haar meestal aan met zo'n blik van 'moet zij zeggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Och en Nadia heeft ook geen moeite om iemand om het uiterlijk de grond in te boren.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier dragen je op handen![]()
![]()
Ik hoop dat je beseft dat je nu minimaal 50 procent van de streamers op de korrel neemt!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef willem-jozef het volgende:
Inderdaad, het is zooo goedkoop om (zoals nu weer) steeds iemand(lieke) op z'n/haar uiterlijk te beoordelen en af te zeiken. ik doe dat echt nooit, dat meen ik. Doch als iemand zo oppervlakkig en triest gepreoccupeerd is met dat verschijnsel, dan mogen ze van mij lekker afgezeken worden tot in het hiernamaals. fuck die low hookers!
Idd... dat Natasia haar slechte moederschap niet vaker tegen haar gebruikt werd verbaast me zelfs, maar ik neem aan dat de bewoners zich inhielden omdat ze daarmee de kinderen zouden kwetsten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het risico als je meedoet aan het spelletje en hadden ze kunnen weten voordat ze die kooi in gingen. Vooral Nadia, zij kon het al een tijd volgen en had kunnen verwachten dat haar problemen gebruikt gingen worden.
En ik hoop dat jij beseft dat als je veroordelende meningen over streamers post, je er goed aan zou doen de reacties daarop netjes te beantwoordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft dat je nu minimaal 50 procent van de streamers op de korrel neemt!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Cora komt terug in de verhaallijn.
Die ene van Mora?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Cora komt terug in de verhaallijn.
quote:
Ben ik niet met je eens. Ik denk dat het merendeel van de reacties hier op bijv. de blubberbuik van N en de rotkop van A voortkomen uit de teksten die deze 2 dames de hele dag uitkramen met betrekking tot het uiterlijk van anderen en het domme gedrag dat zich uit in het leven alleen maar te zien als een uiterlijke vertoningquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft dat je nu minimaal 50 procent van de streamers op de korrel neemt!
Ja, om eerlijk te zijn. Iedere keer als ik wat getypt heb denk ik "Laat ik het maar weer weghalen, want het heeft geen zin". Er komt immers alleen maar meer gedoe van. Zo af en toe kan ik het echter niet laten, sorry daarvoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik hoop dat jij beseft dat als je veroordelende meningen over streamers post, je er goed aan zou doen de reacties daarop netjes te beantwoorden![]()
Maar mijn punt is juist dat je dat niet doet. Je oordeelt en loopt een tijdje weg, en laat dan het merendeel van de reacties achter je. Normaal geen punt hoor, maar bij heftige oordelen vind ik het niet zo heel netjesquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn. Iedere keer als ik wat getypt heb denk ik "Laat ik het maar weer weghalen, want het heeft geen zin". Er komt immers alleen maar meer gedoe van. Zo af en toe kan ik het echter niet laten, sorry daarvoor.
Juist... dat bedoelde ik al aan te geven met deze post in de vorige COS:quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik denk dat het merendeel van de reacties hier op bijv. de blubberbuik van N en de rotkop van A voortkomen uit de teksten die deze 2 dames de hele dag uitkramen met betrekking tot het uiterlijk van anderen en het domme gedrag dat zich uit in het leven alleen maar te zien als een uiterlijke vertoning
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is overigens overduidelijk dat er vooral commentaar wordt gegeven op het uiterlijk van degenen die zichzelf zo druk maken over het uiterlijk van anderen...
Lieke heeft het er vrijwel nooit over, Sylvia had het er vrijwel nooit over, en zij worden dan ook veel minder op uiterlijk beoordeeld.
Amanda en Nadia (en Natasia) echter, zitten constant te zeiken over het uiterlijk, niet alleen dat van hunzelf maar ook dat van een ander, dus dat zij wat vaker commentaar krijgen (in de COS) op hun eigen uiterlijk is niet vreemd.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik denk dat het merendeel van de reacties hier op bijv. de blubberbuik van N en de rotkop van A voortkomen uit de teksten die deze 2 dames de hele dag uitkramen met betrekking tot het uiterlijk van anderen en het domme gedrag dat zich uit in het leven alleen maar te zien als een uiterlijke vertoning
wat gaat tie doen dan??quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:05 schreef rooie3 het volgende:
Huub gaat Japio weer pakken.Man pak toch eens Brian .Maar die betrekt hij overal bij.Terwijl Brian achter zijn rug om lult.Huub is echt niet slim bezig.
Je reactie net voorbij het ] posten is toch mooier.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:11 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn. Iedere keer als ik wat getypt heb denk ik "Laat ik het maar weer weghalen, want het heeft geen zin". Er komt immers alleen maar meer gedoe van. Zo af en toe kan ik het echter niet laten, sorry daarvoor.
[/quote
ik mag je posts graag lezen, hoor.
Ja ok, ik probeer overigens de hele tijd al om er niets van te zeggen. Maar nadat Peter er een opmerking over maakte voelde ik mij vrij om er ook iets over te zeggen. Ik zal mij weer proberen in te houden. Het werkt verstorend in de cirkel van negativiteit over sommige bewoners.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar mijn punt is juist dat je dat niet doet. Je oordeelt en loopt een tijdje weg, en laat dan het merendeel van de reacties achter je. Normaal geen punt hoor, maar bij heftige oordelen vind ik het niet zo heel netjes![]()
volgens mij doet ze er heel veel mee.... ze gedraagt zich tegen over iedereen anders, en is redelijk succesvol met het inpalmen van iedereen. Ik denk dat ze de meesten wel goed bestudeerd heeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia is toch goed op de hoogte van de meningen van buiten. Waarom doet ze er dan niks mee.![]()
En dennis loop achter ze hol aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:13 schreef Dark het volgende:
Brian heeft druiven voor de dames meegebracht, hij gaat zo slapen, hij is moe en Amanda komt zo bij hem liggen.
Is het de warmte?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ok, ik probeer overigens de hele tijd al om er niets van te zeggen. Maar nadat Peter er een opmerking over maakte voelde ik mij vrij om er ook iets over te zeggen. Ik zal mij weer proberen in te houden. Het werkt verstorend in de cirkel van negativiteit over sommige bewoners.
Beetje hatelijke opmerkingen maken.Maar gewoon op de manier waarop hij het zegt was niet echt leuk.quote:
Het gaat er meer om dat je persoonlijk wordt naar de posters hier.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ok, ik probeer overigens de hele tijd al om er niets van te zeggen. Maar nadat Peter er een opmerking over maakte voelde ik mij vrij om er ook iets over te zeggen. Ik zal mij weer proberen in te houden. Het werkt verstorend in de cirkel van negativiteit over sommige bewoners.
ach welnee, meer olie op dat vuurquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je persoonlijk wordt naar de posters hier.
Daar kun je niet over oordelen, tenzij wij ook allemaal een paar camera's in huis hebben hangen.![]()
Wat je over de bewoners vind moet je helemaal zelf weten, zoveel mensen, zoveel smaken.
och, eerst maar eens zien of hij het gaat doen.... hij mag Japie welquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Beetje hatelijke opmerkingen maken.Maar gewoon op de manier waarop hij het zegt was niet echt leuk.
Ik had toch al geschreven waarom ik dat gedaan had? Ik kan vier, vijf postings beantwoorden, daar komen dan allemaal weer reacties op en zo raken we steeds verder van huis. Het allerbeste is om gewoon helemaal geen opmerkingen te maken, maar ja, dat mislukt zo af en toe. Verder naar iedereen "no hard feelings", maar het rispt af en toe gewoon even op.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het de warmte?Ik bedoelde juist dat je nogal oordelende post reacties opwekte, en dat je die op één na liet liggen. Op dat laatste had ik commentaar, meer niet.
Volgens mij meerdere...een keer iets met zijn kleine neefjes en ook van zijn hockeyteam...of heb ik het verkeerd?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:16 schreef Desii het volgende:
Huub wil ook een videoboodschap.. hij heeft er nog maar 1 gehad sinds hij erin zit.
Het is geen haat, het is angstquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef yellowfirst het volgende:
Waar komt die haat toch vandaan bij die 2......ze vinden haar lelijk, niet slim maar stom,vals, meeloopster van Huub..etc......![]()
Het is ongefundeerd, tenminste, niet op een directe actie.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef yellowfirst het volgende:
Waar komt die haat toch vandaan bij die 2......ze vinden haar lelijk, niet slim maar stom,vals, meeloopster van Huub..etc......![]()
Ze is idd behoorljk bezig met inpalmen, maar ik heb niet de indruk dat "de tegenpartij" daar intrapt. Die hebben dat toch wel door (ook Jaap, al vindt hij haar wel lekker).quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:15 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij doet ze er heel veel mee.... ze gedraagt zich tegen over iedereen anders, en is redelijk succesvol met het inpalmen van iedereen. Ik denk dat ze de meesten wel goed bestudeerd heeft
Lieke had ook gekund, en zou ook nog wel kunnen lukken, als ze minder met Brian en Amanda meelult. Maar Huub niet. Die had vanaf het eerste moment al een afkeer van haar.
Jaap speelt ook een spel met Nadia, maar ik betwijfel of hij haar wel kan weerstaan.
Niet vergeten dat ze ook wat instructies krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef yellowfirst het volgende:
je hoeft het van mij niet te laten. zeg gewoon wat je vindt. da's toch lief, he?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had toch al geschreven waarom ik dat gedaan had? Ik kan vier, vijf postings beantwoorden, daar komen dan allemaal weer reacties op en zo raken we steeds verder van huis. Het allerbeste is om gewoon helemaal geen opmerkingen te maken, maar ja, dat mislukt zo af en toe. Verder naar iedereen "no hard feelings", maar het rispt af en toe gewoon even op.
geen idee, kan me er 1 herinneren met die 3 neefjesquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij meerdere...een keer iets met zijn kleine neefjes en ook van zijn hockeyteam...of heb ik het verkeerd?
Dan is het dus intriest dat hun leven daaruit bestaat en hun reactie logisch.............ppffffffffffffquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ongefundeerd, tenminste, niet op een directe actie.
Volgens mij zijn ze gewoon bang en onder de indruk van de kracht die ze heeft en uitstraalt.
Het is voor zulke nitwits kennelijk nogal moeilijk om te beseffen dat haar en nagels niet bij iedereen op de eerste plaats staan.
Naar die 2 troela's ga ik echt niet luisterenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:23 schreef farscapevr6 het volgende:
mmmmmmmmm ok nu is huub ook in 1 keer achterbaks
Dat 'verder van huis' zie ik dus niet. Als je een bommetje dropt, maak het dan ook gewoon netjes af met degenen die zich aangesproken voelen. Zoals je het nu steeds doet is het niet erg sympathiek: droppen en weglopen... wie weet leert een van beide kanten nog iets van hoe we naar de streams kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had toch al geschreven waarom ik dat gedaan had? Ik kan vier, vijf postings beantwoorden, daar komen dan allemaal weer reacties op en zo raken we steeds verder van huis. Het allerbeste is om gewoon helemaal geen opmerkingen te maken, maar ja, dat mislukt zo af en toe. Verder naar iedereen "no hard feelings", maar het rispt af en toe gewoon even op.
ze hebben het nu alweer een uur onafgebroken over haar...quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef yellowfirst het volgende:
dat is het zeker. jaloezie rules.lieke doet haar best naar iedereen toe, is by far het meest attent en positief.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ongefundeerd, tenminste, niet op een directe actie.
Volgens mij zijn ze gewoon bang en onder de indruk van de kracht die ze heeft en uitstraalt.
Het is voor zulke nitwits kennelijk nogal moeilijk om te beseffen dat haar en nagels niet bij iedereen op de eerste plaats staan.
Een mens mag zich toch ook wel eens ergeren door te luisteren.................quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Naar die 2 troela's ga ik echt niet luisteren![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je hoeft het van mij niet te laten. zeg gewoon wat je vindt. da's toch lief, he?
Uiteraard is hun reactie logisch, ze weten dat hun looks het belangrijkste zijn en zijn er zo door geobsedeerd dat ze allebei al plastische chirurgie gehad hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan is het dus intriest dat hun leven daaruit bestaat en hun reactie logisch.............ppffffffffffff![]()
ergernis kan soms best lekker zijn. alleen al het feit dat zo veel domheid bestaat. niet te vaak naar die 2 bimbo's luisteren is voor moi aangenaam op z'n tietquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een mens mag zich toch ook wel eens ergeren door te luisteren.................![]()
Als leekquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat 'verder van huis' zie ik dus niet. Als je een bommetje dropt, maak het dan ook gewoon netjes af met degenen die zich aangesproken voelen. Zoals je het nu steeds doet is het niet erg sympathiek: droppen en weglopen... wie weet leert een van beide kanten nog iets van hoe we naar de streams kijken![]()
En ik hier straks (niet meer) met een ban zitten zekerquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een mens mag zich toch ook wel eens ergeren door te luisteren.................![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als leeklijkt me dit een "eerstelijns" antwoord. Maar ja , LEEK hè.
Is het zo erg?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik hier straks (niet meer) met een ban zitten zeker![]()
![]()
Ik protesteer en schuif deze beschuldiging terrzijde!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat 'verder van huis' zie ik dus niet. Als je een bommetje dropt, maak het dan ook gewoon netjes af met degenen die zich aangesproken voelen. Zoals je het nu steeds doet is het niet erg sympathiek: droppen en weglopen... wie weet leert een van beide kanten nog iets van hoe we naar de streams kijken![]()
Kortom: iedereen die niet zo is als hen, is een bedreiging.......en..en......ik hou er maar over op....quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard is hun reactie logisch, ze weten dat hun looks het belangrijkste zijn en zijn er zo door geobsedeerd dat ze allebei al plastische chirurgie gehad hebben.
Die zijn nu al als de dood om oud te worden, en dan is een Lieke in de omgeving (die zich totaal niet druk maakt om haar uiterlijk, en er wel goed uitziet) een drama.
Dat soort oppervlakkigheid moet zich in haar eigen omgeving bevinden... meer van die haar en nagel trutjes dus. Iets anders vinden ze eng, raar, stom en dus lelijk. Al is het alleen maar omdat ze weten dat ze het binnen een paar jaar afleggen tegen die vrouwen die uitstraling hebben ipv opsmeren
Dat dus... alsof ik al zeker 20 jaar de verkeerde prioriteiten stelquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me zo'n leek in vrouw-zijn als ik naar de twee niemendalletjes luister... het is net alsof ik mijn hele leven de wezenlijke zaken van het vrouw-zijn heb gemist...
NOT!
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:31 schreef farscapevr6 het volgende:
en de streams worden elke dag, saaier en saaier en saaier
Ken uzelve!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik hier straks (niet meer) met een ban zitten zeker![]()
![]()
Jij maakt niet uit hoe het op je omgeving overkomt. Je doet je nick nu wel eer aan, dus over en sluiten maar inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik protesteer en schuif deze beschuldiging terrzijde!![]()
1. Ik doe het niet steeds, maar heel af en toe
2. Ik loop niet weg maar beantwoord, zoals nu. Weliswaar niet iedereen, maar de rest leest het wel denk ik dan. Anders worden hele pagina's gevuld.
3. Als iemand er over wil praten, er meer van wil weten, een PM kan altijd
As always,
Yours sincerely,
Neemmijnietserieus
Als we op die twee af moeten gaan, hebben we dus heel wat gemist in ons levenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus... alsof ik al zeker 20 jaar de verkeerde prioriteiten stel
Dat moet een keer op de plasma verschijnen met een powerpoint-uitleg en plaatjesquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard is hun reactie logisch, ze weten dat hun looks het belangrijkste zijn en zijn er zo door geobsedeerd dat ze allebei al plastische chirurgie gehad hebben.
Die zijn nu al als de dood om oud te worden, en dan is een Lieke in de omgeving (die zich totaal niet druk maakt om haar uiterlijk, en er wel goed uitziet) een drama.
Dat soort oppervlakkigheid moet zich in haar eigen omgeving bevinden... meer van die haar en nagel trutjes dus. Iets anders vinden ze eng, raar, stom en dus lelijk. Al is het alleen maar omdat ze weten dat ze het binnen een paar jaar afleggen tegen die vrouwen die uitstraling hebben ipv opsmeren
Dat ligt er aan: Lieke ziet er wel degelijk goed uit en dat weten ze...quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kortom: iedereen die niet zo is als hen, is een bedreiging.......en..en......ik hou er maar over op....![]()
Ik ken vrouwen die van mooi gelakte nagels houden en van mooie kleding die niet met types als Amanda en Nadia geassocieerd wensen te wordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het stuitend dat ze geen andere kwaliteiten kunnen/willen zien in vrouwen die niet denken zoals zij.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus... alsof ik al zeker 20 jaar de verkeerde prioriteiten stel
Graag. Jullie zijn al een hele tijd bezig. Neemmijnietserieus, ik hoop dat je er mee kan leven dat je niet het laatste woord hebt, deze discussie moet maar eens gesloten zijn.quote:
Een huis, tuin en keukenmutsje mag ook best vriendinnetjes met ze worden, want die zien ze niet als een bedreiging.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er aan: Lieke ziet er wel degelijk goed uit en dat weten ze...
Iemand die niet mooi is maar wel uitstraling heeft zou ook een bedreiging zijn.
Een saai huis tuin en keuken trutje weer niet... daarvan vragen ze zich hoogstens af hoe die zo heeft kunnen verdwalen naar de trendy toko waar ze op dat moment zitten
Ach... ik had zaterdag nog sjans met knulletjes van hun leeftijd... dat overkomt hen niet meer als ze zo oud zijn als ikquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als we op die twee af moeten gaan, hebben we dus heel wat gemist in ons leven![]()
Nou, nog eentje van mijn kant dan. De omgeving maakt niet uit hoe ik zou moeten moet overkomen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij maakt niet uit hoe het op je omgeving overkomt. Je doet je nick nu wel eer aan, dus over en sluiten maar inderdaad![]()
Daar kunnen ze leuk mee tutten, kleertjes aandoen, haartjes kammen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een huis, tuin en keukenmutsje mag ook best vriendinnetjes met ze worden, want die zien ze niet als een bedreiging.
Haal het niet in je hoofd om te kappen met je server, LULLO.quote:
Ik neem aan dat die vrouwen dan ook wel andere onderwerpen hebben dan nagels en Gucciquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die van mooi gelakte nagels houden en van mooie kleding die niet met types als Amanda en Nadia geassocieerd wensen te worden![]()
godverdomme, ge hebt gelijk, joh!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Graag. Jullie zijn al een hele tijd bezig. Neemmijnietserieus, ik hoop dat je er mee kan leven dat je niet het laatste woord hebt, deze discussie moet maar eens gesloten zijn.![]()
Ik vond het wel essentieel voor de COS. Er wordt wel vaker 'uit het niets' commentaar op ons geleverd als we het redelijk over iets eens zijn of op een beetje meer op een miljonair afgeven dan normaal. Soms wordt dat niet begrepen. Prima om dat te zeggen, maar laten we het er dan ook helemaal over hebben, dan gaat het tenminste echt over de streams en niet over onsquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Graag. Jullie zijn al een hele tijd bezig. Neemmijnietserieus, ik hoop dat je er mee kan leven dat je niet het laatste woord hebt, deze discussie moet maar eens gesloten zijn.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik had zaterdag nog sjans met knulletjes van hun leeftijd... dat overkomt hen niet meer als ze zo oud zijn als ik
O, o, hoe noemen ze dat ook alweer, de manier van denken die zij bezigen: verkokering??? Niet naar links of rechts kunnen kijken, almaar star recht voor zich uit.......quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er aan: Lieke ziet er wel degelijk goed uit en dat weten ze...
Iemand die niet mooi is maar wel uitstraling heeft zou ook een bedreiging zijn.
Een saai huis tuin en keuken trutje weer niet... daarvan vragen ze zich hoogstens af hoe die zo heeft kunnen verdwalen naar de trendy toko waar ze op dat moment zitten
te laat!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, nog eentje van mijn kant dan. De omgeving maakt niet uit hoe ik zou moeten moet overkomen!
Maak een nieuw topicquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het wel essentieel voor de COS. Er wordt wel vaker 'uit het niets' commentaar op ons geleverd als we het redelijk over iets eens zijn of op een beetje meer op een miljonair afgeven dan normaal. Soms wordt dat niet begrepen. Prima om dat te zeggen, maar laten we het er dan ook helemaal over hebben, dan gaat het tenminste echt over de streams en niet over ons![]()
Tunnelvisiequote:Op maandag 6 augustus 2007 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
O, o, hoe noemen ze dat ook alweer, de manier van denken die zij bezigen: verkokering??? Niet naar links of rechts kunnen kijken, almaar star recht voor zich uit.......![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed, ik ben al weg. Graag gedaan hoor, Gertje ook, die updates vandaag.
En een mooie OP weerquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nagels en Gucci zijn bijzaakquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die vrouwen dan ook wel andere onderwerpen hebben dan nagels en Gucci
Daar heb je je verschilquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nagels en Gucci zijn bijzaak![]()
Nee, ik kijk wel uit. Kost me een dag werk om alle mailtjes te beantwoordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Haal het niet in je hoofd om te kappen met je server, LULLO.![]()
![]()
Laten we hopen dat Amandel gelijk gaat krijgen .... ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geloof dat Amanda wel gelijk gaat krijgen
'brian en amanda en de chocoladefabriek'.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:45 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda ook steeds weer met haar "relatie" met Brian.......................weklke relatie in godesnaam??![]()
Brian heeft zijn snoepje met de gouden wikkel gevondenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'brian en amanda en de chocoladefabriek'.
mooi, de mailterror heeft gewerktquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ik kijk wel uit. Kost me een dag werk om alle mailtjes te beantwoorden![]()
![]()
Dank uquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:48 schreef Desii het volgende:
[..]
mooi, de mailterror heeft gewerkt![]()
Maar ben superblij met jou streams... werken als een tiet
Nee hè, niet nòg zo'n a-muzikale "gitaarspeler"quote:
Zo is Amanda d'r kont nog nooit genoemdquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'brian en amanda en de chocoladefabriek'.
Ik zie haar telkens voor me hoe zij heel in het begin zo eng dicht bij Lieke ging staan en keihard in haar oor tetterde.quote:
Trustequote:Op maandag 6 augustus 2007 23:49 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga nog ff met met m'n stijltang de krulsik onder m'n zak stylen tot een uur of drie en dan snurken.
het was gezellig. TRUSTE!
OMG toch niet een nieuwe gitaar-virtuoosquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
De wijsheid in pacht hebbenden.
[afbeelding]
En de gitaarvasthoudende sjaaltje om zijn dubbele kin hebbende.
Truste Fok. (Mot weer plat)![]()
![]()
![]()
Hij houdt de gitaar alleen maar vast.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMG toch niet een nieuwe gitaar-virtuoos![]()
Oh, net als brian?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij houdt de gitaar alleen maar vast.![]()
Alleen vasthouden, daar begint het vaak meequote:Op maandag 6 augustus 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij houdt de gitaar alleen maar vast.![]()
Hij heeft haar vannacht wel 3 x laten klaar komenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:57 schreef farceman het volgende:
De enige saaie verhaallijn die Nix heeft, ranzig tongen met Nadia
en ijskauwen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:57 schreef farceman het volgende:
De enige saaie verhaallijn die Nix heeft, ranzig tongen met Nadia
Zichzelf.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
Hoe vaak op een dag zegt Nadia dat ze gelukkig is en wie probeert ze te overtuigen?
Ze hoopt gewoon dat ze het zelf ook gaat geloven als ze het maar vaak genoeg zegtquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
Hoe vaak op een dag zegt Nadia dat ze gelukkig is en wie probeert ze te overtuigen?
Je bent toch niet echt weg?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
OMG... nog even en hij gaat beweren dat de pil (net als andere medicijnen) niet samengaat met alcoholquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:02 schreef STAP01 het volgende:
Amanda krijgt weer een preek over alcohol.........pfffff
Pil mag je volgens Brain niet met alcohol innemen. Wat een BULLSHIT!!!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
het had dus een glas aceton of zo kunnen zijn waar nagels in liggen te weken.
Gewoon doordrinken Amanda !
Absintquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
het had dus een glas aceton of zo kunnen zijn waar nagels in liggen te weken.
Gewoon doordrinken Amanda !
Ach, in dit huis vol met camera's houdt hij het tenminste bij woorden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:03 schreef Desii het volgende:
Brian is weer op dreef..... wat een eikel zeg.
Gaat tie Amanda weer aanpakken op der alchoholgebruik en op een toontje dat je denkt..![]()
Bij jou ook, zo te zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
Gezellig..
Het is echt weer ouderwets smullen met die eikel!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:06 schreef STAP01 het volgende:
Thanks BRAIN, nu weet ik weer exact waarom ik zo'n godsgruwelijke hekel aan je heb! Top!
Bij mij ook......... dit is precies de reden, waarom ik hem zo verschrikkelijk vond en inmiddels weer vind..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:06 schreef STAP01 het volgende:
Thanks BRAIN, nu weet ik weer exact waarom ik zo'n godsgruwelijke hekel aan je heb! Top!
Wat een verschikkelijke lul he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:06 schreef STAP01 het volgende:
Kinky standje op je icoon. Lijkt me nog best lastig, zo hoog tussen 2 gebouwen in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is echt weer ouderwets smullen met die eikel!!![]()
Juist! Ik begon hem aardiger te vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Bij mij ook......... dit is precies de reden, waarom ik hem zo verschrikkelijk vond en inmiddels weer vind..
pfffffff.... ergens een opluchting
Waarom? En ik vraag dat speciaal en jou...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het is de A L L E R G R O O T S T E klootzak van de Hele Gouden Kooi !!!
Steegje, maar dan andersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kinky standje op je icoon. Lijkt me nog best lastig, zo hoog tussen 2 gebouwen in.
Volgens mij heb ik ooit al een 'verhandeling' over Brian geschreven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom? En ik vraag dat speciaal en jou...
Echt wel.... ze heeft Braaijen wel 45 minuten laten wachten..... het is toch ook schandalig.... foei stout meisje, die Amandaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef Clank het volgende:
Brian heeft het maar over Mitch.. die was er toch een paar dagen geleden???
Amanda: Wat heb ik nu gedaan.. ik heb toch niks gedaan vanavond??
Niet om 't een of ander hoor, maar ik zie die 3 punten nou ook niet terug in Dennis. Ik kan 't natuurlijk mis hebben...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit al een 'verhandeling' over Brian geschreven.
In die jongen zit geen openheid, geen spontaanheid, geen vrolijkheid.
En zoals je nu op de streams ziet, zit er ook nog een 'hele aggresieve controlfreak' in hem.
Ergo: Brian is bang haar te verliezen aan een ander.. dat is in zijn boekje idd "misgaan"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:12 schreef Clank het volgende:
Brian: Als ik niet in de buurt ben kan het helemaal mis gaan.
Die drinkt elke dag, maar Brian klinkt ook niet nuchterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:13 schreef avonne het volgende:
amanda komt wel een beetje moeilijk uit haar woorden...
Is ze ladderzat?
Nou worden we heel direktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niet om 't een of ander hoor, maar ik zie die 3 punten nou ook niet terug in Dennis. Ik kan 't natuurlijk mis hebben...
Ik ben het met je eens, in deze...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit al een 'verhandeling' over Brian geschreven.
In die jongen zit geen openheid, geen spontaanheid, geen vrolijkheid.
En zoals je nu op de streams ziet, zit er ook nog een 'hele aggresieve dominante controlfreak' in hem.
Viel er net pas in...ik dacht dat het nu om Amanda en Nadia gingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Sjeesus moet Amanda zich alweer verantwoorden over Mitch en flirten? Dat heeft ze toch pas 234892 keer gedaan?
OUWE KOEIEN!!!
Hij moet eerst nog betalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:15 schreef Prospera het volgende:
Nada wil echt alles met Nix doen, maar ze wil niet neuken, want dat heeft hij niet verdient.
[afbeelding]
Heerlijk die achterlijke paralul en de domme del...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:16 schreef Desii het volgende:
Heel eerlijk........ toch geniet ik van dit gesprek... omdat het zooooo nergens over gaat
Heerlijk toch![]()
Dat ze niet meer drinkt, zsl niet lukken hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Wat is nu eigenlijk het werkelijke punt van Brian?
En zometeen gaat Amanda beterschap beloven en dan gaan ze neuken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heerlijk die achterlijke paralul en de domme del...![]()
ehhh...... ik ga nog even luisteren..... maar volgens mij mag Amanda niet meer drinken, niet meer met Nada praten, met Brian op tijd naar bed en beter zal ze het roken ook laten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Wat is nu eigenlijk het werkelijke punt van Brian?
Dat is waarom ik ook zo verslaafd ben aan DGK. HEEEEERLIJK de 'problemen' van eenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:16 schreef Desii het volgende:
Heel eerlijk........ toch geniet ik van dit gesprek... omdat het zooooo nergens over gaat
Heerlijk toch![]()
Ik zal het er met de andere 2 DennisFans over hebben... I promise niets !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
mag ik nu ook naar de housewarmingparty?
Helemaal 2007quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:19 schreef Frasier het volgende:
Is best een hype he, die smileys in je icoon...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:20 schreef mootie het volgende:
Klaag dan ook niet bij mij dat je er verlapt uitziet.![]()
zegt de mallootquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:20 schreef Varen het volgende:
Je zit te zeuren over je beauty, maar je paft als een malle en je drinkt als een malle.
Amanda zit op dit moment..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:23 schreef Varen het volgende:
Brian wil weten waar Amanda staat.
Strax ligt ze weer op d'r buik, met d'r anaalklier de lucht ingestokenquote:
Die dingen zijn er juist voor om dat tegen te gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
Jezus, wat is dit ????????? Die gozer is echt RAAR met de hoofdletter R hoor !
Als mijn vriendje zo'n toon tegen me aansloeg, was ik niet alleen na zijn tweede
zin al zijn ex-vriendje, maar ik sloeg hem ook nog een deuk in zijn schedel met
mijn brommerhelm !!!!!!!!!!!!!!!!
Harstikke gestoord....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:27 schreef farceman het volgende:
Ben ik boos?
Kijk om je heel..alles is nog heel.
Brian is gek
niet interessant... elke dag hetzelfdequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:26 schreef pasjesjen het volgende:
en ondertussen hebben kleffie en beffie het ook weer gezelig
Het hout ligt er nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:27 schreef farceman het volgende:
Ben ik boos?
Kijk om je heel..alles is nog heel.
Brian is gek
Tja ze hoeft 't natuurlijk niet te doen. Ze krijgt er tenslotte alleen maar voor betaald...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Strax ligt ze weer op d'r buik, met d'r anaalklier de lucht ingestoken
Maar iedereen is heel erg trots op Brian dat hij zich kan inhoudenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
Brian "ik ben niet boos. Kijk om je heen. Zijn er dingen stuk? Nee: ik ben niet boos"
M.a.w. als hij boos is slaat hij de boel kort en klein.
Nouja, het positieve is dat hij een duidelijke waarschuwing geeft dat een meisje maar beter ver uit zijn buurt moet blijven.
Inderdaad. Des te harder komt het aan als je de buitenkant van je helm op iemand zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die dingen zijn er juist voor om dat tegen te gaan.
Iets over de wijn die aan tafel werd gedronken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
Wat was dat nu dat Brian dronk om Huub zijn bloed???? of zoiets... ik snap hem niet
Rode wijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
Wat was dat nu dat Brian dronk om Huub zijn bloed???? of zoiets... ik snap hem niet
Yepquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Dit is liefde volgens Amanda, denk ik, bescherming![]()
Amanda gedraagt zich dan ook als een laag-bij-de-grondse-hoer. Dus wordt ze ook zo behandeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Dat denigrerende gedoe....... dat Amanda dat pikt.... met haar grote bek over onafhankelijk en niks pikken.
Aan tafel hadden ze wijn, de wijn heette iets met kikkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |