abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2007 @ 08:02:06 #1
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_51157021
Omdat we nog lang niet zijn uitgepraat over deze geldmachine van Rhonda Byrnes, een volgend deel.

Vorige: The Secret Law of Attraction.. Weet je er al van?

Volledig onafhankelijke bronnen (...):

http://www.thesecretletters.com
http://www.secret-scrolls.com
http://www.thesecretforum.tv

Wie heeft het nog steeds niet doorzien en/of wil er nog steeds in geloven, ondanks de onwaarschijnlijkheid?

Kleine uitbreiding:

David Schirmer Exposed:
http://www.youtube.com/watch?v=icklckUsOGM&mode=related&search=

[ Bericht 8% gewijzigd door mvdlubbe op 05-07-2007 14:15:34 ]
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 5 juli 2007 @ 08:03:09 #2
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_51157030
En nog altijd de vraag, wanneer twee of meer personen conflicterende dingen wensen, hoe gaat 'Het Universum' daar dan mee om?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_51157040
Volgens mij moet je het niet zo zweverig zien?
Maar gewoon... Als jij héél erg in iets gelooft... Dan geloven anderen het ook, ergo, dan heb je de meeste kans dat het ook gebeurt. Of, als je het omdraait: Als jij op sollicitatiegesprek gaat, en je denkt de hele tijd "oh ik word toch niet aangenomen", dan merken die mensen dat, en dan gebeurt het meestal ook niet.

Meer is het volgens mij niet.
  donderdag 5 juli 2007 @ 08:10:22 #4
48233 Auticia
warriorette
pi_51157079
Kut, ik postte door het slotje heen .
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:02 schreef Auticia het volgende:
Ja .

Verder vind ik het wel een grappige film, wel heel erg amerikaans. Het verhaal erachter is verre van nieuw.
I bet you are flying inside.
pi_51157095
Het wordt trouwens echt iets achterlijks, als je die sites in de OP bekijkt. Van die mensen die denken: "Oh ik wens, ik wens... honderdduizend dollar!" Zo werkt het natuurlijk níet. Pas als jij er echt van overtuigd bent dat je heel rijk zult worden, en je er ook echt je hele leven op inricht, er keihard voor werkt etcetera... Dán zal het je misschien lukken. Natuurlijk, als je bij de pakken neer gaat zitten lukt het sowieso niet. Maar elke dag even wensen, da's natuurlijk niet genoeg.
  donderdag 5 juli 2007 @ 08:15:57 #6
48233 Auticia
warriorette
pi_51157115
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:13 schreef Toeps het volgende:
Het wordt trouwens echt iets achterlijks, als je die sites in de OP bekijkt. Van die mensen die denken: "Oh ik wens, ik wens... honderdduizend dollar!" Zo werkt het natuurlijk níet. Pas als jij er echt van overtuigd bent dat je heel rijk zult worden, en je er ook echt je hele leven op inricht, er keihard voor werkt etcetera... Dán zal het je misschien lukken. Natuurlijk, als je bij de pakken neer gaat zitten lukt het sowieso niet. Maar elke dag even wensen, da's natuurlijk niet genoeg.
Ik had laatst zoiets geprobeerd, bedacht me regelmatig dat ik geld op straat zou vinden en hoe blij ik er van zou worden. Ik denk dat het universum wel zag dat ik daarover vrij sarcastisch was, na een week vond ik 10 cent . Toch aardig.

Ik heb een jaar geleden via een andere (voor mij fijnere) methode bewerkstelligd dat ik met een of andere actie won, 100 euro. .
I bet you are flying inside.
pi_51157194
Ik heb ook vaak wat gewonnen.
Ik ben zelfs een keer speciaal naar het Plein in Den Haag gegaan waar ze de laatste Robbie Williams in Paradiso kaartjes weggaven, zo van: "Ik zál die kaartjes winnen!" En dat gebeurde ook, ware het niet dat ik een van de laatste winnaars was.
Waarom ik heb gewonnen? Omdat ik er in geloofde. Met andere woorden: Ik ging niet weg toen het begon te plenzen, ik bleef opletten (men gooide 30 shirts in het publiek, daarvan wonnen er 15 kaartjes, namelijk degene van twee die de Robbie-vraag goed beantwoordde), en toen ik een shirt gevangen had, geloofde ik ook dat ík hem had, terwijl er 5 mensen hun handen aan het shirt hadden. Maar ik "geloofde er in", maw, ik riep heel hard "yes!!!" en deed heel blij, en dat overtuigde de anderen kennelijk, want die lieten los.

Ik heb een tijdje voor werk in van die Primera-zaken het Marlboro-spel gedaan. Klanten moesten in recordtijd een racewagenband verwisselen, en konden zo een trui, cap of aansteker winnen. Die aansteker won je sowieso. Nou had ik een meisje als deelneemster, die na de hele instructie de apparatuur neerlegde, en verzuchtte... "Ik win toch nooit wat..." Nee! Zo niet! Als ze even mee had gedaan, had ze op z'n minst een aansteker gehad.
pi_51157219
Een aansteker......... die "win" ik elke week in de kroeg wel een stuk of wat
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_51157223
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:13 schreef Toeps het volgende:
Iets wensen werkt niet alleen, maar het werkt zelfs averechts
Kort door de bocht: Iets wensen houdt concreet iin dat je bevestigd dat je iets nog niet hebt, dat straal je uit en vervolgens krijg je het niet. Ook dat je denkt dat je rijk zal gaan worden, bevestigd dat je nu nog niet rijk bent.
Je voorstellen hoe het zou zijn om rijk te zijn, zou pas voldoende positief zijn.
pi_51157246
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:27 schreef vosss het volgende:
Een aansteker......... die "win" ik elke week in de kroeg wel een stuk of wat

Maar er gingen ook flink wat petten en truien doorheen op een dag, en nieteens van die aftandse dingen, maar van dat leuke Marlboro spul.
pi_51157270
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:27 schreef STING het volgende:

[..]

Iets wensen werkt niet alleen, maar het werkt zelfs averechts
Kort door de bocht: Iets wensen houdt concreet iin dat je bevestigd dat je iets nog niet hebt, dat straal je uit en vervolgens krijg je het niet. Ook dat je denkt dat je rijk zal gaan worden, bevestigd dat je nu nog niet rijk bent.
Je voorstellen hoe het zou zijn om rijk te zijn, zou pas voldoende positief zijn.
Ja, en dan al je geld uitgeven omdat je denkt dat je rijk bent.

Nee, er zijn genoeg mensen die nu aan de top staan (met sport of kunst of zakelijk), die altijd al, van jongs af aan geweten hebben dat het er in zat. Zo'n Beyoncé bijvoorbeeld, die wist op 8 jarige leeftijd al dat ze een ster ging worden. En dan leef je daar ook naar, dan doe je dingen die in dat straatje passen. En dan heb je de meeste kans dat het gebeurt.
pi_51157276
En jij hebt gewonnen omdat je jezelf voorhield dat je ging winnen.

Right
vosss is de naam,
pi_51157279
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:03 schreef mvdlubbe het volgende:
En nog altijd de vraag, wanneer twee of meer personen conflicterende dingen wensen, hoe gaat 'Het Universum' daar dan mee om?
Je kunt anderen niet dwingen tot iets te doen. Je kunt alleen maar de gedachte uitspreken dat je graag in een situatie terecht komt. Mensen die twee conflicterende dingen willen laten we zeggen allebei dezelfde vrouw en weten dit van elkaar, hebben iets aangetrokken dat ze dat van elkaar weten.

Immers als ze het niet zouden weten van elkaar zou het voor beide nogsteeds de 'schijnbare' illusie zijn om allebei te hebben wat men verlangde en is er dus geen conflict!

De LoA gaat er gewoon om, dat je een intentie zet. Daar een gevoel bij kweekt, maar ook kan leven zonder de wens. Je zou het bezinken of loslaten kunnen noemen. Dat in het boek van Abraham Hicks er allerlei methoden staan om je op een dag echt beter te voelen is al een goede reden om het gewoon eens te lezen.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_51157327
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:32 schreef vosss het volgende:
En jij hebt gewonnen omdat je jezelf voorhield dat je ging winnen.

Right
Ja. Nou ja, draai het eens om. Als je daar gaat staan met "muh, ik win toch niet"... Ten eerste zou je dan weggaan ivm de regen. En dan win je niet. Ten tweede let je niet zo goed op. Ten derde doe je je best niet om zo'n shirt te vangen. Ergo, de kans dat je dan wint, is wel héél klein. Dan moet er echt iemand zijn, die haast tegen je zin die prijs in je mik duwt.

Maar zo leven heel veel mensen wel hun leven. Hoevaak zie je op fok niet iemand zeuren "ik heb geen werk". Dan komt vervolgens half fok ideeën aandragen, maar de TS veegt alles meteen van tafel. "Neeej, dat werkt toch niet, nee daar solliciteer ik maar niet, want ze nemen me toch niet aan..." Nee, klopt, als je niet solliciteert, of binnenloopt zo van "jullie nemen mij vast niet aan hè, nee toch, idd, just checking", nee logisch dat ze je niet nemen!
pi_51157407
Laat ik het anders zeggen Toeps....... je zei net dat 5 mensen een hand aan dat shirt hadden en loslieten toen jij YESSSS riep.

Als ik 1 van die vijf was geweest dan had ik bij mn eigen gedacht: "wat meent die sufkut wel niet met haar ge-yes, ik heb godverdomme dat shirt vast ja! !! "

Dan had je mooi op je neus staan te kijken met je tjsakka-ik-ga-winnen-gevoel
vosss is de naam,
  donderdag 5 juli 2007 @ 08:44:02 #16
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_51157419
ik moet het boek nog steeds uitlezen...maar dat kan ik mooi op kreta doen
  donderdag 5 juli 2007 @ 08:47:26 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51157469
Waar gaat het over? De kracht van positief denken?
The truth was in here.
pi_51157481
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:42 schreef vosss het volgende:
Laat ik het anders zeggen Toeps....... je zei net dat 5 mensen een hand aan dat shirt hadden en loslieten toen jij YESSSS riep.

Als ik 1 van die vijf was geweest dan had ik bij mn eigen gedacht: "wat meent die sufkut wel niet met haar ge-yes, ik heb godverdomme dat shirt vast ja! !! "

Dan had je mooi op je neus staan te kijken met je tjsakka-ik-ga-winnen-gevoel
Hihi, da's waar. Maar dan doe jij feitelijk hetzelfde als ik. Jij gelooft dat jíj gaat winnen. Die andere mensen deden dat kennelijk niet.
pi_51157533
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:47 schreef Bastard het volgende:
Daar komt het inderdaad op neer.
De uitdaging is echter voor veel mensen om echt positief te denken.
Mensen zijn toch geneigd om snel te denken 'gaat toch niet lukken' 'dit word nix'.
pi_51157610
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:47 schreef Bastard het volgende:
Positief denken is zeg maar om een glimlach op je gezicht te krijgen. De clue zit hem in, je komt niets te kort, dus als je iets nieuws wilt moet je eigenlijk eens waarderen wat je nu hebt. Als je dat doet dan kun je stapje bij beetje nieuwe leukere dingen aantrekken.
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_51157802
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:47 schreef Toeps het volgende:

[..]

Hihi, da's waar. Maar dan doe jij feitelijk hetzelfde als ik. Jij gelooft dat jíj gaat winnen. Die andere mensen deden dat kennelijk niet.
Ik geloof helemaal niks.
Als ik dat shirt vast heb dan héb ik al gewonnen. Dat jij er dan nog met je poten aanzit zal me verder worst zijn.

Ik geloof er overigens geen zak van. Ik denk elke week de lotto te winnen, maar het is me nog nooit gelukt
vosss is de naam,
  donderdag 5 juli 2007 @ 09:18:30 #22
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_51157899
"YES" roepen en zo anderen intimideren los te laten heeft NIETS met 'Het Universum' te maken. Mensen met een grote bek komen over het algemeen verder dan mensen zonder.
pi_51157954
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik geloof helemaal niks.
Als ik dat shirt vast heb dan héb ik al gewonnen.
Dat is exact het punt, dan gelóóf je het toch? Als jij onzeker zou zijn, en daar zou staan van "euh..." dan win je niet.

En dat gezever over "het universum"... Volgens mij is er niet zo iets als een of ander autonoom universum dat jou geeft wat je toekomt etc. Ja, de gevolgen van al je acties zullen invloed hebben op je leven, maar da's toch gewoon iets aards? Iets wat je met je houding bewerkstelligt? Volgens mij is "het universum" gewoon een soort abstracte voorstelling van dat principe, niet iets god-achtigs wat jou dingen kan geven oid.
pi_51158101
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:11 schreef vosss het volgende:
Ik geloof helemaal niks.
Gelukkig is dit een van de filosofische stromingen die niet wenst dat jij anders gaat denken dan je zelf wilt
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:35:34 #25
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_51159516
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:22 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat is exact het punt, dan gelóóf je het toch? Als jij onzeker zou zijn, en daar zou staan van "euh..." dan win je niet.

En dat gezever over "het universum"... Volgens mij is er niet zo iets als een of ander autonoom universum dat jou geeft wat je toekomt etc. Ja, de gevolgen van al je acties zullen invloed hebben op je leven, maar da's toch gewoon iets aards? Iets wat je met je houding bewerkstelligt? Volgens mij is "het universum" gewoon een soort abstracte voorstelling van dat principe, niet iets god-achtigs wat jou dingen kan geven oid.
Het hele punt van "The Secret" is dat het wél de oorzaak in externe factoren legt. "HET UNIVERSUM" is niet een kreet die ik bedenk, daar gaat het over in die 'documentaire'.

Je verhaal over die kaartjes winnen is derhalve wel aardig maar niet ontopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')