abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33960778
People,

Wie heeft er al van gehoord en wie moet er nog van horen?

THE SECRET....

Wat kan het zijn? Waarmee heeft het te maken? Er zijn zoveel vragen die mensen over de hele
wereld zich stellen naar het zien van de traillers en de Clue's op
http://www.what-is-the-secret.com Maar niemand heeft nog duidelijke antwoorden weten te vinden.

Ik kwam zelf een aantal sites tegen met wat meer informatie over "Het Geheim".

Check eens:

http://www.thesecretletters.com
http://www.secret-scrolls.com
http://www.thesecretforum.tv

Er word een verband gelecht tussen "What the bleep do we know?!!" en "The Secret".
Bij mij heeft die film ook veel vragen opgewekt, net zoals "The Secret".

De nieuwe film "What the bleep do we know??!! Down The Rabbit Hole" gaat in America in premiere op 2 Februari. 2 Weeken hierna, dus op 16 Februari word "Het Geheim" Wereldwijt bekent gemaakt.

Omdat er zoveel vragen spelen rondom "Het Geheim" leek me dit een goed onderwerp om eens een topic over te beginnen.

En de grote vraag is: Waar gaat dit over??????
quote:
Op woensdag 11 april 2007 01:10 schreef Starbliss555 het volgende:
A new era has arrived!

Net 300 gezien, steengoede film. Anyways, hier is een linkje met de film the secret:
http://starbliss.files-upload.com/files/165817/thesecret2.rar (download)

Ikzelf vond de film erg goed, allereerst wordt aangekaard dat 1% van de wereld 96% van het geld heeft. Omdat zij meer kennis van het universum hebben en het voor zichzelf hielden.

In de film wordt met heldere voorbeelden duidelijk dat iedereen zijn eigen realiteit ....... (geen spoilers )

good looking.

Online bekijken kan hier: http://www.quietachiever.com/TheSecret/

[ Bericht 28% gewijzigd door NorthernStar op 27-04-2007 16:50:30 ]
pi_33960807
Tis allemaal een grote hoax.
pi_33960951
een hoax.. Tsja dat is natuurlijk het eerste wat je hoord. Zo dacht ik er zelf ook over. Maar ben je al op onderzoek uitgegaan en heb je de film What the bleep gezien? Zo jah, wat is je mening erover
pi_33960987
Jah dat zou ook kunnen, zat zelf te twijfellen omdat het veel met wetenschap te maken heeft. Het is namelijk een "project" van Wetenschappers, Filosofen en schrijvers......
pi_33961211
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_33961234
en met welke reden doe je dit met een kloon?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_33961332
Law of Attraction, ook veel over gelezen en het zou er idd mee te maken kunnen hebben.

Bas-beest: met een kloon??
pi_33962019
vage shit
pi_33962705
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef Act_Right_Now het volgende:
Bas-beest: met een kloon??
het lijkt wel verdacht veel op een kloon namelijk

gecombineerd met deze zin:

"Omdat er zoveel vragen spelen rondom "Het Geheim" leek me dit een goed onderwerp om eens een topic over te beginnen."

die lijkt nl. afkomstig van een ervaren forum-bezoeker. En je weet iig. voor een eerste post hier heel goed hoe je een redelijk informatieve OP moet maken

Maar misschien heb ik 't wel helemaal mis, want je gebruikt nl. totnutoe geen quotes
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_33969812
Ik ben in ieder geval geen kloon. Ben normaal gesproken niet iemand die zich bezig houd met het posten van topics op forums, maar werk al enige tijd met computers en heb veel vrienden die zich er wel mee bezig houden. Ik lees veel over dergelijke onderwerpen als The Secret, en heb veel documaintaires gezien van Alex Jones enz enz.

Maar in ieder geval bedankt voor je Compliment

En idd, ik weet niet precies hoe een forum in elkaar steekt, dus waneer gebruik je quotes en waneer niet enz. enz.

Maar het lijkt erop dat er niet zoveel intresse is voor "The Secret". Misschien zijn Nederlanders daar ook wel iets te Nuchter voor
pi_33970159
WFL >>> TRU
pi_33970329
Ok. wat jij wil
pi_33977529
Op niburu.nl vindt je een aantal topics hierover met reacties. Uiteraard weet niemand nog wat het precies te betekenen heeft. Hierover wordt druk gespeculeerd. Ik ben erg nieuwsgierig waarover dit gaat.
"Luister naar ieders kritiek, maar behoud uw eigen oordeel." (Shakespeare)
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:46:19 #15
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_33978658
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef Act_Right_Now het volgende:
een hoax.. Tsja dat is natuurlijk het eerste wat je hoord. Zo dacht ik er zelf ook over. Maar ben je al op onderzoek uitgegaan en heb je de film What the bleep gezien? Zo jah, wat is je mening erover
What the bleep is een enorm interessante film. Helaas wordt je keihard uit die droom gerukt door de credits (aftiteling) De film is voor een groot deel gemaakt door een sekte en dat vind ik erg jammer.

Voor de rest sta ik zeker open voor wat de docu overbrengt. Ik denk alleen dat we hier spreken over wetenschap die past in het plaatje van hoe de werkelijkheid ervaren wordt en hoe die verder ervaren gaat worden.
¡ Experience Everything !
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:33:57 #16
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_33987645
weer een soort discovery channel erbij?
pi_33992148
Een paar jaar terug is er ook al zoiets op internet geweest, volgens mij was dat toen een release van een nieuwe game, eerst ook heel geheimzinnig met aanwijzingen over een gevonden bril en een foto camera met een half verbrand film rolletje met vage beelden en bloed erop....

En een paar jaar daarvoor een zg journalist die op de vlucht was voor de CIA en elke keer zn verslag deed vanuit en ander deel in america omdat ie zogenaamd iets wist dat de wereld zou schokken.....

Allemaal onzin achteraf..
pi_34001680
Ik weet wat 'The Secret' is:

Helaas hebben we nog geen wetenschappelijke feiten maar voor de Vloed van 12.000 jaar geleden zou er een ver gevorderd volk hebben bestaan. Dit volk bestond uit alle rassen van de mensheid en men sprak 1 taal, een wereldtaal. Er was 1 wereldregering. Religie en mystiek bestonden toen niet. Op wetenschappelijk gebied waren ze erg ver gevorderd.

Dit volk kwam op een gegeven ogenblik achter het feit dat een komeet in de zoveel duizend jaar langs de aarde vloog en daarbij grote rampen veroorzaakte. De rampen waren eerder gebeurd en het zou nogmaals gebeuren. Als de komeet langs de aarde vloog zorgde dit voor grote rampen, zoals omlaag komende meteorieten van de komeet (en de hemel kwam neer), aardbevingen op aarde, magnetische storingen en poolomwisseling als gevolg hiervan. De ramp was niet te vermijden. Naar aanleiding van de vorige rampen kon men de exacte datum vasttellen van dit gebeuren. De komeet kwam 1 keer in de zoveel duizend jaar langs. Omdat het langskomen van de komeet een constante en precieze gebeurtenis was, zouden de sterren aan de hemel de exacte posities weergeven als de komeet nogmaals langskomt.

Omdat het een steeds terugkomende fenomeen was, raakte de mensheid altijd bijna uitgeroeid en de wetenschap en cultuur verloren gegaan. Men kon de ramp niet vermijden maar men kon wel de kennis en wetenschap van de beschaving redden. Men bouwde immense bouwwerken die onverwoestbaar zou zijn tijdens de ramp. En in deze bouwwerken sloeg men alle informatie op. Ook informatie over het tijdstip van de ramp en mocht de mensheid het overleven: het tijdstip van de volgende ramp en hoe men het kon herkennen (standen van de sterren). Helaas heeft de mensheid die na de ramp in primitivisme verviel, alles verdraaid in onwetendheid en zo is de hemelreligies en astrologie ontstaan.

Er is iets misgegaan en de mensheid is grotendeels verwoest. De overlevenden hebben daarna nieuwe culturen gesticht, maar op ten duur is de kennis en wetenschap van voor de ramp in vergetelheid geraakt en is de mensheid terug naar af gegaan. Slechts een kleine groep wist nog van de oude kennis en probeerde veelvuldig in de geschiedenis een en ander te bewerkstelligen maar helaas met veel problemen en mislukkingen.

Veel kennis en wetenschap uit die oude tijd is teruggevonden. Deze kennis, wetenschap, mythologie is door de primitieve mensen verkeerd geïnterpreteerd en daarom zijn de religies ontstaan. De religies zijn gebaseerd op feitelijke verhalen, wetenschap en cultuur van de beschaving van voor de ramp. De primitieve mensen, kinderen die alles waren vergeten, feiten verdraait in mystiek en religie. Op ten duur is de hele wereld in de ban gekomen van religie. De feitelijke kennis van voor de ramp, waar verteld werd dat door de blindheid van de beschaving de ramp niet tijdig kon worden voorspeld werd verdraaid in 'door god gestraft'.

Na millennia van teruggang en primitivisme hebben een groep van mensen die de echte kennis van voor de ramp hadden een briljant idee. De mensheid terugbrengen op het niveau van voor de ramp. Zoals ik net schreef, werd dit vaak geprobeerd maar helaas zonder succes. De mensheid ging na millennia slechte voeding, levenswijze, gebruiken, genetisch, lichamelijk en psychisch sterk achteruit. Men moest eerst de mensheid op alle gebied ontwikkelen. Deze groep mensen wisten namelijk dat kennis en instinct genetisch werd doorgegeven van mens op mens.

Omdat er veel mislukkingen waren heeft men een briljant idee bedacht: Als men het niveau van de mensheid van voor de ramp wil bereiken, dan laat men de mens na de ramp, de geschiedenis van de mens van voor de ramp nogmaals beleven. Is er een grote wereldoorlog geweest voor de ramp? Dan moet er een wereldoorlog gebeuren na de ramp om exact hetzelfde te bereiken.

Men had de geschiedenis van de menselijke beschaving van voor de ramp in handen. Erg gedetailleerd. Dus de mensheid moest van begin af aan deze geschiedenis nogmaals beleven om zowel op psychisch en lichamelijk gebied hetzelfde punt te bereiken. Daarom was de geschiedenis van de komende duizenden jaren BEKEND. Het is immers al eerder geweest. Slechts ingewijde kleine groep mensen die extreem machtig en rijk zijn de geschiedenis van de komende eeuwen gevormd. Nauwkeurig gepland zoals de geschiedenis van voor de ramp. Dat is de reden dat enkele individuen (zoals Nostradamus?) de toekomst konden voorspellen omdat het al eerder is gebeurd en gepland is..

De Secret is dus de kennis van wat er gaat gebeuren in de toekomst omdat het al eerder is gebeurd.
pi_34001804
Ja maar als dadelijk iedereen de Secret weet gaat toch niemand er meer naar handelen? Bovendien zeg jij nu dat de stad van de technologie en de grootte van wereldbevolking nu ongeveer gelijk was aan toen.. (wanneer precies?) Nu vinden we daar niks meer van terug, wat natuurlijk helemaal niet kan. Allemaal onzin dus..

Dat ik hier serieus op in ga zeg..
pi_34002433
Ah, het zal eens tijd worden
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
pi_34017655
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:03 schreef logisnack het volgende:
vage shit
Dat wel ja.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:48:54 #22
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34042590
tvp
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34055525
Ik plaats ook ff een tvp

Het idee dat men kennis heeft over de toekomst en dat men daardoor succesvol is, lijkt mij wat onwaarschijnlijk. Het law of attraction idee of the master key, dat klinkt iig waarschijnlijker Maja, we zien het wel in Februari
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:06:45 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34056429
The secret is the mysterie. En het mysterie is het leven.

Ga je teveel denken over het mysterie dan wordt het geen mysterie meer, wonderen gebeuren wanneer je het minst voorbereidt bent erop.

Het is een kwestie van leven zonder te beseffen dat je leeft. Je moet niet teveel nadenken tijdens het leven. Denk je niet na tijdens het leven, dan is het leven een droom.

Ik snap ook niet meer zo goed dat mensen alles willen verklaren. Een mysterie of geheim valt niet te verklaren. Mocht er een geheim of mysterie bestaan, dan komt dat vanzelf naar voren of naar boven. Een mysterie of geheim laat zichzelf niet verklappen. Die neemt zijn tijd vanzelf wel.

En er zijn vooral geen wetten of regels aan verbonden. En niemand kan gelijk hebben als het gaat om mysteries of geheimen of wat dan ook.

Tot dusverre mijn inbreng over geheimen en mysteries.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_34081933
oops foutje, naja dan maar tvp

[ Bericht 61% gewijzigd door arnout109 op 15-01-2006 14:04:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')