abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2007 @ 23:02:54 #41
137949 Disana
pi_52154171
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik hoop dat je beseft dat je nu minimaal 50 procent van de streamers op de korrel neemt!
En ik hoop dat jij beseft dat als je veroordelende meningen over streamers post, je er goed aan zou doen de reacties daarop netjes te beantwoorden
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:03:43 #42
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52154190
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Cora komt terug in de verhaallijn.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_52154221
waarom maken amanda en nadia zich zo druk om iemand die ze zo low vinden??????????????????

de sterkte van lieke en haar onafhankelijkheid maken dat die 2 denken alles maar te kunnen maken en roepen....
dat heb je met pesten...iemand die sterk is probeer je te breken....dat is waarom ze maar door en doorgaan.
als lieke hun werkelijk niets zou doen zouden ze zich er helemaal niet druk over maken...maar hun probleem is dat ze dat dus wel doen.
ze laten daardoor zichzelf heel erg kennen....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52154223
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Cora komt terug in de verhaallijn.
Die ene van Mora?
X
X
X
pi_52154239
Huub gaat Japio weer pakken.Man pak toch eens Brian .Maar die betrekt hij overal bij.Terwijl Brian achter zijn rug om lult.Huub is echt niet slim bezig.
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:05:32 #46
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52154240
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:

[..]

Die ene van Mora?

Die nieuwe van mora
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_52154256
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik hoop dat je beseft dat je nu minimaal 50 procent van de streamers op de korrel neemt!
Ben ik niet met je eens. Ik denk dat het merendeel van de reacties hier op bijv. de blubberbuik van N en de rotkop van A voortkomen uit de teksten die deze 2 dames de hele dag uitkramen met betrekking tot het uiterlijk van anderen en het domme gedrag dat zich uit in het leven alleen maar te zien als een uiterlijke vertoning
pi_52154265
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:02 schreef Disana het volgende:

[..]

En ik hoop dat jij beseft dat als je veroordelende meningen over streamers post, je er goed aan zou doen de reacties daarop netjes te beantwoorden
Ja, om eerlijk te zijn. Iedere keer als ik wat getypt heb denk ik "Laat ik het maar weer weghalen, want het heeft geen zin". Er komt immers alleen maar meer gedoe van. Zo af en toe kan ik het echter niet laten, sorry daarvoor.
pi_52154286
pi_52154313
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
X
X
X
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2007 @ 23:07:47 #51
137949 Disana
pi_52154318
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, om eerlijk te zijn. Iedere keer als ik wat getypt heb denk ik "Laat ik het maar weer weghalen, want het heeft geen zin". Er komt immers alleen maar meer gedoe van. Zo af en toe kan ik het echter niet laten, sorry daarvoor.
Maar mijn punt is juist dat je dat niet doet. Je oordeelt en loopt een tijdje weg, en laat dan het merendeel van de reacties achter je. Normaal geen punt hoor, maar bij heftige oordelen vind ik het niet zo heel netjes
pi_52154335
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:05 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Die nieuwe van mora
Ik was ook al aan het snacken.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:08:12 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52154337
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik denk dat het merendeel van de reacties hier op bijv. de blubberbuik van N en de rotkop van A voortkomen uit de teksten die deze 2 dames de hele dag uitkramen met betrekking tot het uiterlijk van anderen en het domme gedrag dat zich uit in het leven alleen maar te zien als een uiterlijke vertoning
Juist... dat bedoelde ik al aan te geven met deze post in de vorige COS:
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is overigens overduidelijk dat er vooral commentaar wordt gegeven op het uiterlijk van degenen die zichzelf zo druk maken over het uiterlijk van anderen...
Lieke heeft het er vrijwel nooit over, Sylvia had het er vrijwel nooit over, en zij worden dan ook veel minder op uiterlijk beoordeeld.

Amanda en Nadia (en Natasia) echter, zitten constant te zeiken over het uiterlijk, niet alleen dat van hunzelf maar ook dat van een ander, dus dat zij wat vaker commentaar krijgen (in de COS) op hun eigen uiterlijk is niet vreemd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52154363
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:05 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

Dolf is de baas
Insaantje
pi_52154431
En Amanda en Nadia leuteren maar door over Huub en Lieke......... waar het hart van vol is...
pi_52154438
Nadia is toch goed op de hoogte van de meningen van buiten. Waarom doet ze er dan niks mee.
pi_52154457
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:05 schreef rooie3 het volgende:
Huub gaat Japio weer pakken.Man pak toch eens Brian .Maar die betrekt hij overal bij.Terwijl Brian achter zijn rug om lult.Huub is echt niet slim bezig.
wat gaat tie doen dan??
pi_52154468
[quote]Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

[/quote
ik mag je posts graag lezen, hoor.
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:13:47 #59
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52154533
Brian heeft druiven voor de dames meegebracht, hij gaat zo slapen, hij is moe en Amanda komt zo bij hem liggen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52154541
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:11 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

[/quote
ik mag je posts graag lezen, hoor.
Je reactie net voorbij het ] posten is toch mooier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')