Geloof dat Amanda wel gelijk gaat krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
Amanda waarschuwt Nadia voor Lieke en Huub.
Ze stellen zogenaamd goeie vragen, doen geinteresseerd, maar ze gaan je echt bashen met dat eten. Zo sneaky!
het is toch ook zo? H&L hebben het er nu ook over. Dus Amanda ziet het wel goedquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
Amanda waarschuwt Nadia voor Lieke en Huub.
Ze stellen zogenaamd goeie vragen, doen geinteresseerd, maar ze gaan je echt bashen met dat eten. Zo sneaky!
Ik zeg niet of iets wel of niet zo is, ik quote alleen maar wat ik hoorde.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:49 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
het is toch ook zo? H&L hebben het er nu ook over. Dus Amanda ziet het wel goed
2 minuten nadat ze bij fries waren hadden ze het er al overquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zeg niet of iets wel of niet zo is, ik quote alleen maar wat ik hoorde.
si, maar ook een gluiperdquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk is Nadia een heel zielig persoontje![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft gezegd dat Lieke een boete krijgt als ze de hondjes aanraakt.
Lieke pakt Nicky op en aait zn bolletje: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10, ben ik nu af?
![]()
daarom heb ik er ook geen moeite mee, als Huub en Lieke hun daarop aanpakken (eetproblemen en verven v/d hondjes e.d)quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
Amanda krijst tegen Lieke: Pas op dat je niet struikelt en op de lelijke bek van je valt!
oid
Op zich niet vreemd, iets wat net in een groep besproken is, is wel vaker een onderwerp als een aantal mensen uit die groep even later apart staan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
2 minuten nadat ze bij fries waren hadden ze het er al over
Dat is het risico als je meedoet aan het spelletje en hadden ze kunnen weten voordat ze die kooi in gingen. Vooral Nadia, zij kon het al een tijd volgen en had kunnen verwachten dat haar problemen gebruikt gingen worden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
Nu gaan ze weer piepen dat het 'niet netjes' is om Nadia's problemen te gebruiken in het spel.....
Waar gaat dit over...
Wat mag ik mijzelf toch gelukkig prijzen dat ik over het algemeen bij de wat meer klasse vrouwen in de smaak valquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
Amanda krijst tegen Lieke: Pas op dat je niet struikelt en op de lelijke bek van je valt!
oid
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef willem-jozef het volgende:
gucci tas blabla, mens, lul niet, je hebt een prachtige kangaroebuidel onder dat interfererende shirtje
Och en Nadia heeft ook geen moeite om iemand om het uiterlijk de grond in te boren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het risico als je meedoet aan het spelletje en hadden ze kunnen weten voordat ze die kooi in gingen. Vooral Nadia, zij kon het al een tijd volgen en had kunnen verwachten dat haar problemen gebruikt gingen worden.
gucci tas blabla, mens, lul niet, je hebt een prachtige kangaroebuidel onder dat interfererende shirtje
Alle vrouwen hier dragen je op handenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat mag ik mijzelf toch gelukkig prijzen dat ik over het algemeen bij de wat meer klasse vrouwen in de smaak val![]()
Het probleem is alleen dat 't nooit lukt. Mensen kijken haar meestal aan met zo'n blik van 'moet zij zeggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Och en Nadia heeft ook geen moeite om iemand om het uiterlijk de grond in te boren.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier dragen je op handen![]()
![]()
Ik hoop dat je beseft dat je nu minimaal 50 procent van de streamers op de korrel neemt!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef willem-jozef het volgende:
Inderdaad, het is zooo goedkoop om (zoals nu weer) steeds iemand(lieke) op z'n/haar uiterlijk te beoordelen en af te zeiken. ik doe dat echt nooit, dat meen ik. Doch als iemand zo oppervlakkig en triest gepreoccupeerd is met dat verschijnsel, dan mogen ze van mij lekker afgezeken worden tot in het hiernamaals. fuck die low hookers!
Idd... dat Natasia haar slechte moederschap niet vaker tegen haar gebruikt werd verbaast me zelfs, maar ik neem aan dat de bewoners zich inhielden omdat ze daarmee de kinderen zouden kwetsten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het risico als je meedoet aan het spelletje en hadden ze kunnen weten voordat ze die kooi in gingen. Vooral Nadia, zij kon het al een tijd volgen en had kunnen verwachten dat haar problemen gebruikt gingen worden.
En ik hoop dat jij beseft dat als je veroordelende meningen over streamers post, je er goed aan zou doen de reacties daarop netjes te beantwoordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft dat je nu minimaal 50 procent van de streamers op de korrel neemt!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Cora komt terug in de verhaallijn.
Die ene van Mora?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
Cora komt terug in de verhaallijn.
quote:
Ben ik niet met je eens. Ik denk dat het merendeel van de reacties hier op bijv. de blubberbuik van N en de rotkop van A voortkomen uit de teksten die deze 2 dames de hele dag uitkramen met betrekking tot het uiterlijk van anderen en het domme gedrag dat zich uit in het leven alleen maar te zien als een uiterlijke vertoningquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft dat je nu minimaal 50 procent van de streamers op de korrel neemt!
Ja, om eerlijk te zijn. Iedere keer als ik wat getypt heb denk ik "Laat ik het maar weer weghalen, want het heeft geen zin". Er komt immers alleen maar meer gedoe van. Zo af en toe kan ik het echter niet laten, sorry daarvoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik hoop dat jij beseft dat als je veroordelende meningen over streamers post, je er goed aan zou doen de reacties daarop netjes te beantwoorden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |