Amanda zit op dit moment..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:23 schreef Varen het volgende:
Brian wil weten waar Amanda staat.
Strax ligt ze weer op d'r buik, met d'r anaalklier de lucht ingestokenquote:
Die dingen zijn er juist voor om dat tegen te gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
Jezus, wat is dit ????????? Die gozer is echt RAAR met de hoofdletter R hoor !
Als mijn vriendje zo'n toon tegen me aansloeg, was ik niet alleen na zijn tweede
zin al zijn ex-vriendje, maar ik sloeg hem ook nog een deuk in zijn schedel met
mijn brommerhelm !!!!!!!!!!!!!!!!
Harstikke gestoord....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:27 schreef farceman het volgende:
Ben ik boos?
Kijk om je heel..alles is nog heel.
Brian is gek
niet interessant... elke dag hetzelfdequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:26 schreef pasjesjen het volgende:
en ondertussen hebben kleffie en beffie het ook weer gezelig
Het hout ligt er nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:27 schreef farceman het volgende:
Ben ik boos?
Kijk om je heel..alles is nog heel.
Brian is gek
Tja ze hoeft 't natuurlijk niet te doen. Ze krijgt er tenslotte alleen maar voor betaald...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Strax ligt ze weer op d'r buik, met d'r anaalklier de lucht ingestoken
Maar iedereen is heel erg trots op Brian dat hij zich kan inhoudenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
Brian "ik ben niet boos. Kijk om je heen. Zijn er dingen stuk? Nee: ik ben niet boos"
M.a.w. als hij boos is slaat hij de boel kort en klein.
Nouja, het positieve is dat hij een duidelijke waarschuwing geeft dat een meisje maar beter ver uit zijn buurt moet blijven.
Inderdaad. Des te harder komt het aan als je de buitenkant van je helm op iemand zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die dingen zijn er juist voor om dat tegen te gaan.
Iets over de wijn die aan tafel werd gedronken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
Wat was dat nu dat Brian dronk om Huub zijn bloed???? of zoiets... ik snap hem niet
Rode wijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
Wat was dat nu dat Brian dronk om Huub zijn bloed???? of zoiets... ik snap hem niet
Yepquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Dit is liefde volgens Amanda, denk ik, bescherming![]()
Amanda gedraagt zich dan ook als een laag-bij-de-grondse-hoer. Dus wordt ze ook zo behandeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Dat denigrerende gedoe....... dat Amanda dat pikt.... met haar grote bek over onafhankelijk en niks pikken.
Aan tafel hadden ze wijn, de wijn heette iets met kikkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |