Waarom? En ik vraag dat speciaal en jou...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het is de A L L E R G R O O T S T E klootzak van de Hele Gouden Kooi !!!
Steegje, maar dan andersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kinky standje op je icoon. Lijkt me nog best lastig, zo hoog tussen 2 gebouwen in.
Volgens mij heb ik ooit al een 'verhandeling' over Brian geschreven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom? En ik vraag dat speciaal en jou...
Echt wel.... ze heeft Braaijen wel 45 minuten laten wachten..... het is toch ook schandalig.... foei stout meisje, die Amandaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef Clank het volgende:
Brian heeft het maar over Mitch.. die was er toch een paar dagen geleden???
Amanda: Wat heb ik nu gedaan.. ik heb toch niks gedaan vanavond??
Niet om 't een of ander hoor, maar ik zie die 3 punten nou ook niet terug in Dennis. Ik kan 't natuurlijk mis hebben...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit al een 'verhandeling' over Brian geschreven.
In die jongen zit geen openheid, geen spontaanheid, geen vrolijkheid.
En zoals je nu op de streams ziet, zit er ook nog een 'hele aggresieve controlfreak' in hem.
Ergo: Brian is bang haar te verliezen aan een ander.. dat is in zijn boekje idd "misgaan"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:12 schreef Clank het volgende:
Brian: Als ik niet in de buurt ben kan het helemaal mis gaan.
Die drinkt elke dag, maar Brian klinkt ook niet nuchterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:13 schreef avonne het volgende:
amanda komt wel een beetje moeilijk uit haar woorden...
Is ze ladderzat?
Nou worden we heel direktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niet om 't een of ander hoor, maar ik zie die 3 punten nou ook niet terug in Dennis. Ik kan 't natuurlijk mis hebben...
Ik ben het met je eens, in deze...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit al een 'verhandeling' over Brian geschreven.
In die jongen zit geen openheid, geen spontaanheid, geen vrolijkheid.
En zoals je nu op de streams ziet, zit er ook nog een 'hele aggresieve dominante controlfreak' in hem.
Viel er net pas in...ik dacht dat het nu om Amanda en Nadia gingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Sjeesus moet Amanda zich alweer verantwoorden over Mitch en flirten? Dat heeft ze toch pas 234892 keer gedaan?
OUWE KOEIEN!!!
Hij moet eerst nog betalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:15 schreef Prospera het volgende:
Nada wil echt alles met Nix doen, maar ze wil niet neuken, want dat heeft hij niet verdient.
[afbeelding]
Heerlijk die achterlijke paralul en de domme del...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:16 schreef Desii het volgende:
Heel eerlijk........ toch geniet ik van dit gesprek... omdat het zooooo nergens over gaat
Heerlijk toch![]()
Dat ze niet meer drinkt, zsl niet lukken hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Wat is nu eigenlijk het werkelijke punt van Brian?
En zometeen gaat Amanda beterschap beloven en dan gaan ze neuken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heerlijk die achterlijke paralul en de domme del...![]()
ehhh...... ik ga nog even luisteren..... maar volgens mij mag Amanda niet meer drinken, niet meer met Nada praten, met Brian op tijd naar bed en beter zal ze het roken ook laten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Wat is nu eigenlijk het werkelijke punt van Brian?
Dat is waarom ik ook zo verslaafd ben aan DGK. HEEEEERLIJK de 'problemen' van eenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:16 schreef Desii het volgende:
Heel eerlijk........ toch geniet ik van dit gesprek... omdat het zooooo nergens over gaat
Heerlijk toch![]()
Ik zal het er met de andere 2 DennisFans over hebben... I promise niets !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
mag ik nu ook naar de housewarmingparty?
Helemaal 2007quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:19 schreef Frasier het volgende:
Is best een hype he, die smileys in je icoon...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:20 schreef mootie het volgende:
Klaag dan ook niet bij mij dat je er verlapt uitziet.![]()
zegt de mallootquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:20 schreef Varen het volgende:
Je zit te zeuren over je beauty, maar je paft als een malle en je drinkt als een malle.
Amanda zit op dit moment..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:23 schreef Varen het volgende:
Brian wil weten waar Amanda staat.
Strax ligt ze weer op d'r buik, met d'r anaalklier de lucht ingestokenquote:
Die dingen zijn er juist voor om dat tegen te gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
Jezus, wat is dit ????????? Die gozer is echt RAAR met de hoofdletter R hoor !
Als mijn vriendje zo'n toon tegen me aansloeg, was ik niet alleen na zijn tweede
zin al zijn ex-vriendje, maar ik sloeg hem ook nog een deuk in zijn schedel met
mijn brommerhelm !!!!!!!!!!!!!!!!
Harstikke gestoord....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:27 schreef farceman het volgende:
Ben ik boos?
Kijk om je heel..alles is nog heel.
Brian is gek
niet interessant... elke dag hetzelfdequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:26 schreef pasjesjen het volgende:
en ondertussen hebben kleffie en beffie het ook weer gezelig
Het hout ligt er nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:27 schreef farceman het volgende:
Ben ik boos?
Kijk om je heel..alles is nog heel.
Brian is gek
Tja ze hoeft 't natuurlijk niet te doen. Ze krijgt er tenslotte alleen maar voor betaald...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Strax ligt ze weer op d'r buik, met d'r anaalklier de lucht ingestoken
Maar iedereen is heel erg trots op Brian dat hij zich kan inhoudenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
Brian "ik ben niet boos. Kijk om je heen. Zijn er dingen stuk? Nee: ik ben niet boos"
M.a.w. als hij boos is slaat hij de boel kort en klein.
Nouja, het positieve is dat hij een duidelijke waarschuwing geeft dat een meisje maar beter ver uit zijn buurt moet blijven.
Inderdaad. Des te harder komt het aan als je de buitenkant van je helm op iemand zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die dingen zijn er juist voor om dat tegen te gaan.
Iets over de wijn die aan tafel werd gedronken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
Wat was dat nu dat Brian dronk om Huub zijn bloed???? of zoiets... ik snap hem niet
Rode wijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
Wat was dat nu dat Brian dronk om Huub zijn bloed???? of zoiets... ik snap hem niet
Yepquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Dit is liefde volgens Amanda, denk ik, bescherming![]()
Amanda gedraagt zich dan ook als een laag-bij-de-grondse-hoer. Dus wordt ze ook zo behandeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Dat denigrerende gedoe....... dat Amanda dat pikt.... met haar grote bek over onafhankelijk en niks pikken.
Aan tafel hadden ze wijn, de wijn heette iets met kikkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |