Nou, nog eentje van mijn kant dan. De omgeving maakt niet uit hoe ik zou moeten moet overkomen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij maakt niet uit hoe het op je omgeving overkomt. Je doet je nick nu wel eer aan, dus over en sluiten maar inderdaad![]()
Daar kunnen ze leuk mee tutten, kleertjes aandoen, haartjes kammen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een huis, tuin en keukenmutsje mag ook best vriendinnetjes met ze worden, want die zien ze niet als een bedreiging.
Haal het niet in je hoofd om te kappen met je server, LULLO.quote:
Ik neem aan dat die vrouwen dan ook wel andere onderwerpen hebben dan nagels en Gucciquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die van mooi gelakte nagels houden en van mooie kleding die niet met types als Amanda en Nadia geassocieerd wensen te worden![]()
godverdomme, ge hebt gelijk, joh!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Graag. Jullie zijn al een hele tijd bezig. Neemmijnietserieus, ik hoop dat je er mee kan leven dat je niet het laatste woord hebt, deze discussie moet maar eens gesloten zijn.![]()
Ik vond het wel essentieel voor de COS. Er wordt wel vaker 'uit het niets' commentaar op ons geleverd als we het redelijk over iets eens zijn of op een beetje meer op een miljonair afgeven dan normaal. Soms wordt dat niet begrepen. Prima om dat te zeggen, maar laten we het er dan ook helemaal over hebben, dan gaat het tenminste echt over de streams en niet over onsquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Graag. Jullie zijn al een hele tijd bezig. Neemmijnietserieus, ik hoop dat je er mee kan leven dat je niet het laatste woord hebt, deze discussie moet maar eens gesloten zijn.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik had zaterdag nog sjans met knulletjes van hun leeftijd... dat overkomt hen niet meer als ze zo oud zijn als ik
O, o, hoe noemen ze dat ook alweer, de manier van denken die zij bezigen: verkokering??? Niet naar links of rechts kunnen kijken, almaar star recht voor zich uit.......quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er aan: Lieke ziet er wel degelijk goed uit en dat weten ze...
Iemand die niet mooi is maar wel uitstraling heeft zou ook een bedreiging zijn.
Een saai huis tuin en keuken trutje weer niet... daarvan vragen ze zich hoogstens af hoe die zo heeft kunnen verdwalen naar de trendy toko waar ze op dat moment zitten
te laat!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, nog eentje van mijn kant dan. De omgeving maakt niet uit hoe ik zou moeten moet overkomen!
Maak een nieuw topicquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het wel essentieel voor de COS. Er wordt wel vaker 'uit het niets' commentaar op ons geleverd als we het redelijk over iets eens zijn of op een beetje meer op een miljonair afgeven dan normaal. Soms wordt dat niet begrepen. Prima om dat te zeggen, maar laten we het er dan ook helemaal over hebben, dan gaat het tenminste echt over de streams en niet over ons![]()
Tunnelvisiequote:Op maandag 6 augustus 2007 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
O, o, hoe noemen ze dat ook alweer, de manier van denken die zij bezigen: verkokering??? Niet naar links of rechts kunnen kijken, almaar star recht voor zich uit.......![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed, ik ben al weg. Graag gedaan hoor, Gertje ook, die updates vandaag.
En een mooie OP weerquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed, ik ben al weg. Graag gedaan hoor, Gertje ook, die updates vandaag.
Nagels en Gucci zijn bijzaakquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die vrouwen dan ook wel andere onderwerpen hebben dan nagels en Gucci
Daar heb je je verschilquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nagels en Gucci zijn bijzaak![]()
Nee, ik kijk wel uit. Kost me een dag werk om alle mailtjes te beantwoordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Haal het niet in je hoofd om te kappen met je server, LULLO.![]()
![]()
Laten we hopen dat Amandel gelijk gaat krijgen .... ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geloof dat Amanda wel gelijk gaat krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |