abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52154691
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:15 schreef Disana het volgende:

[..]

Is het de warmte? Ik bedoelde juist dat je nogal oordelende post reacties opwekte, en dat je die op één na liet liggen. Op dat laatste had ik commentaar, meer niet.
Ik had toch al geschreven waarom ik dat gedaan had? Ik kan vier, vijf postings beantwoorden, daar komen dan allemaal weer reacties op en zo raken we steeds verder van huis. Het allerbeste is om gewoon helemaal geen opmerkingen te maken, maar ja, dat mislukt zo af en toe. Verder naar iedereen "no hard feelings", maar het rispt af en toe gewoon even op.
pi_52154707
Waar komt die haat toch vandaan bij die 2......ze vinden haar lelijk, niet slim maar stom,vals, meeloopster van Huub..etc......
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:20:56 #78
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52154719
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_52154724
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:16 schreef Desii het volgende:
Huub wil ook een videoboodschap.. hij heeft er nog maar 1 gehad sinds hij erin zit.
Volgens mij meerdere...een keer iets met zijn kleine neefjes en ook van zijn hockeyteam...of heb ik het verkeerd?
  Moderator maandag 6 augustus 2007 @ 23:21:17 #80
184769 crew  Deisyy
pi_52154729
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef yellowfirst het volgende:
Waar komt die haat toch vandaan bij die 2......ze vinden haar lelijk, niet slim maar stom,vals, meeloopster van Huub..etc......
Het is geen haat, het is angst
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:22:03 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52154756
quote:
Het is ongefundeerd, tenminste, niet op een directe actie.
Volgens mij zijn ze gewoon bang en onder de indruk van de kracht die ze heeft en uitstraalt.
Het is voor zulke nitwits kennelijk nogal moeilijk om te beseffen dat haar en nagels niet bij iedereen op de eerste plaats staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52154760
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het is geen haat, het is angst
Dàt is het ja, bedankt!!!
pi_52154767
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:15 schreef avonne het volgende:

[..]

volgens mij doet ze er heel veel mee.... ze gedraagt zich tegen over iedereen anders, en is redelijk succesvol met het inpalmen van iedereen. Ik denk dat ze de meesten wel goed bestudeerd heeft
Lieke had ook gekund, en zou ook nog wel kunnen lukken, als ze minder met Brian en Amanda meelult. Maar Huub niet. Die had vanaf het eerste moment al een afkeer van haar.
Jaap speelt ook een spel met Nadia, maar ik betwijfel of hij haar wel kan weerstaan.
Ze is idd behoorljk bezig met inpalmen, maar ik heb niet de indruk dat "de tegenpartij" daar intrapt. Die hebben dat toch wel door (ook Jaap, al vindt hij haar wel lekker).
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52154770
quote:
Niet vergeten dat ze ook wat instructies krijgen
pi_52154787
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik had toch al geschreven waarom ik dat gedaan had? Ik kan vier, vijf postings beantwoorden, daar komen dan allemaal weer reacties op en zo raken we steeds verder van huis. Het allerbeste is om gewoon helemaal geen opmerkingen te maken, maar ja, dat mislukt zo af en toe. Verder naar iedereen "no hard feelings", maar het rispt af en toe gewoon even op.
je hoeft het van mij niet te laten. zeg gewoon wat je vindt. da's toch lief, he?
pi_52154788
mmmmmmmmm ok nu is huub ook in 1 keer achterbaks
pi_52154792
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Volgens mij meerdere...een keer iets met zijn kleine neefjes en ook van zijn hockeyteam...of heb ik het verkeerd?
geen idee, kan me er 1 herinneren met die 3 neefjes
pi_52154799
Die twee domme dozen hebben het nu nog over Lieke, wie heeft er nu eigenlijk een probleem ?
Ze zijn zelf zo nep als de pest.
pi_52154825
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze gewoon bang en onder de indruk van de kracht die ze heeft en uitstraalt.
Het is voor zulke nitwits kennelijk nogal moeilijk om te beseffen dat haar en nagels niet bij iedereen op de eerste plaats staan.
Dan is het dus intriest dat hun leven daaruit bestaat en hun reactie logisch.............ppffffffffffff
pi_52154830
zou ze brian ook goor, smerig en achterbaks vinden als ze zou weten wat ie over har achter d r rug om verteld?
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:24:48 #91
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52154838
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:23 schreef farscapevr6 het volgende:
mmmmmmmmm ok nu is huub ook in 1 keer achterbaks
Naar die 2 troela's ga ik echt niet luisteren
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2007 @ 23:24:50 #92
137949 Disana
pi_52154840
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat 'verder van huis' zie ik dus niet. Als je een bommetje dropt, maak het dan ook gewoon netjes af met degenen die zich aangesproken voelen. Zoals je het nu steeds doet is het niet erg sympathiek: droppen en weglopen... wie weet leert een van beide kanten nog iets van hoe we naar de streams kijken
pi_52154846
quote:
ze hebben het nu alweer een uur onafgebroken over haar...
de haat zit diep,heel diep
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52154852
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

dat is het zeker. jaloezie rules.lieke doet haar best naar iedereen toe, is by far het meest attent en positief.
pi_52154892
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Naar die 2 troela's ga ik echt niet luisteren
Een mens mag zich toch ook wel eens ergeren door te luisteren.................
pi_52154897
zoooo naadje trekt amanda ook ff van d r andere vriendinnen af hoppa gaat goed......
pi_52154904
Het viel me op dat Nadia zei, dat ze dacht dat Huub in de buitenwereld wel iemand was die ze zou mogen.. (maar dat kon ook zijn, omdat ze altijd het goede van iemand wil zien ) Lieke is echter iemand die ze totaal niet mag.

Amanda ging toen Huub afkraken, dat hij keihard en gemeen is in het spel, maar buiten het spel zal hij dat ook zijn.... want iedereen speelt toch zichzelf voor 90%.

(dit is niet letterlijk zo gezegd, maar het was van deze strekking)
pi_52154907
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:22 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

je hoeft het van mij niet te laten. zeg gewoon wat je vindt. da's toch lief, he?
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:28:45 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52154932
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan is het dus intriest dat hun leven daaruit bestaat en hun reactie logisch.............ppffffffffffff
Uiteraard is hun reactie logisch, ze weten dat hun looks het belangrijkste zijn en zijn er zo door geobsedeerd dat ze allebei al plastische chirurgie gehad hebben.
Die zijn nu al als de dood om oud te worden, en dan is een Lieke in de omgeving (die zich totaal niet druk maakt om haar uiterlijk, en er wel goed uitziet) een drama.

Dat soort oppervlakkigheid moet zich in haar eigen omgeving bevinden... meer van die haar en nagel trutjes dus. Iets anders vinden ze eng, raar, stom en dus lelijk. Al is het alleen maar omdat ze weten dat ze het binnen een paar jaar afleggen tegen die vrouwen die uitstraling hebben ipv opsmeren
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52154944
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:26 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Een mens mag zich toch ook wel eens ergeren door te luisteren.................
ergernis kan soms best lekker zijn. alleen al het feit dat zo veel domheid bestaat. niet te vaak naar die 2 bimbo's luisteren is voor moi aangenaam op z'n tiet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')