quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja hoi... Als het allemaal goed en voorspoedig gaat enzo, komt er ergens eind Maart 2008 nog een klein Swetsje bij
BE heeft gisteren een hele handige knuppel gehad voor dat soort mensen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
We zijn natuurlijk de doodsteek voor iedereen die met IVF bezig is...
"Ja ik ken een stel..., die hadden eerst 2 kinderen met ICSI, en de hechtingen waren er nog niet uit en ze was spontaan zwanger van een 3e!! Je moet er gewoon niet zoveel mee bezig zijn meid!"
Dan zeg je 'juist wel... anders was deze er nooit geweest'.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
We zijn natuurlijk de doodsteek voor iedereen die met IVF bezig is...
"Ja ik ken een stel..., die hadden eerst 2 kinderen met ICSI, en de hechtingen waren er nog niet uit en ze was spontaan zwanger van een 3e!! Je moet er gewoon niet zoveel mee bezig zijn meid!"
Dat dus!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu allemaal duimen en bidden dat het 3e swets/wereld wonder blijft plakken en gezond en wel ter wereld komt.
Word ik nu al besproken op meetings?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah! je leest hier dus wél mee.
Ik hoorde gisteren op de meet dat je zwanger bent! Van harte gefeliciteerd! Super voor je!
Heb de rel even nagelezen, maar die viel me een beetje tegen...![]()
Ik ben erg benieuwd of en zo ja hóe jij verandert oiv hormonen!
Even quoten zodat hij blijft staanquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Word ik nu al besproken op meetings?. Maar dankjewel!
welke rel?
Ik ben te ziek om ruzie te maken, dus in dat opzicht ben ik al positief veranderd door de hormonen.
Hormonenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Waarom zou het niet blijven staan?
Ohja, zet mij maar op 17 maart, nu ik er toch ben.
Man! Heel veel succes!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 06:20 schreef Freudie het volgende:
En nu weten we het zeker. 2 cm ontsluiting, mijn vrouw doet het hartstikke goed!
Leuk he die hormonen. Ik leef momenteel in een soap serie geloof ik aangezien 2 van mijn 3 beste vrienden compleet het spoor bijster zijn. Ik zit al 3 weken achter elkaar met klapperende oren en ogen achter mijn mobiel en msn en mijn kin valt nog net niet op de grond. En ik ben degene die zich hier drukker dan druk maakt en harde buiken heb van de stress terwijl ik geen relatie met ze heb behalve dan vriendschap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Tof man... die hormonen, heibel op mijn werk, en ik ben behoorlijk over de zeik en ik kan maar niet rustig worden.![]()
Irritant is dat... Ben weggelopen uit een vergadering.
Had ik dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:41 schreef PM-girl het volgende:
BE, je moet ook niet met zo'n honkbalknuppel de vergaderzaal inlopen he
Moeten we het hormonstertopic opduikelen voor je?![]()
Vermijden probeer ik ook, lekker doorlopen werkt het beste of ergens gaan zitten. Zolang ik niet incontinent wordt zal het wel meevallen. Het is ook omdat we natuurlijk al een kindje gedragen hebben denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:17 schreef Popples het volgende:
randa fijn dat de kleine goed gekeurd is.
die bekkenspieren hier het zelfde. ik kan ook niet lang staan maar probeer het ook te vermijden eerlijk gezegd.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:18 schreef Liatris het volgende:
ik heb afgelopen zaterdag een 2e streepje geplast!!!![]()
en m'n foto doet 't niet![]()
bedankt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Foto gefixed! En dat is echt een superduidelijke streep hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |