Huub wil een hondje groen verven, daar reageerde ik op.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij was het hondje alleen op zn koppie gekust met net gestifte lippen.
met speciale verf die daarvoor te koop is in een dierenzaak..... ik zie daar het probleem niet van in.... maar als ik het goed begreep mag het niet van de buren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Huub wil een hondje groen verven, daar reageerde ik op.
Ik vind dat overdreven gedoe met die hondjes, helemaal niets, maar men hoeft ook niet te doen alsof die beestjes van porcelein zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Van die hondjes moet men afblijven.
Inderdaad !quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef mspoez het volgende:
Dennis doet een boksersdanspasje. Hip zeg!
"Woooh" roept ie ook nog even. Ik zie het al, die maakt de blits in de disco hoor!
Hondenverf?? Nooit van gehoord ...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Desii het volgende:
[..]
met speciale verf die daarvoor te koop is in een dierenzaak..... ik zie daar het probleem niet van in.... maar als ik het goed begreep mag het niet van de buren.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad !
Die jongen is het middelpunt van de dansvloer !
Ik hoorde van een vriend van me neef dat 'ie in de Baja IEDER meisje
kan krijgen met zijn handen in zijn zakken !!!
Laat hem daarheen gaan danquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad !
Die jongen is het middelpunt van de dansvloer !
Ik hoorde van een vriend van me neef dat 'ie in de Baja IEDER meisje
kan krijgen met zijn handen in zijn zakken !!!
Gewoon groen verven die beesten, ze hebben er toch voor gekozen om in dekooi te komen?!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Hondenverf?? Nooit van gehoord ...
Gelukkig mag het niet van de buren
Nadia heeft kritiek op 't uiterlijk van Lieke?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
Eerder hadden Huub en Nadia wel een aardig gesprek over schoonheid. Nadia vindt uiterlijke schoonheid heel belangrijk, Huub gaat meer voor de binnenkant en houdt niet van nepborsten. Nadia had er overigens geen moeite mee Huub recht in zijn gezicht te zeggen dat ze Lieke afschuwelijk vindt qua uiterlijk; uiteraard is Huub het hier niet mee eens.
DOS-virus ? explain....quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:53 schreef Desii het volgende:
[..]
daar moet je niet op letten, dat is 1 van de 3 fokkers die besmet is met het DOS-virus![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef willem-jozef het volgende:
nadir heeft de kledij van obelix aan(inclusief opvulling). staat 'r retegoed!
aardje naar hun baasje ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:58 schreef Dark het volgende:
Die hondjes zijn constant geil!
Ze hebben elke keer hun piemeltje eruit.
Amanda tegen Nicky - Wat is dat toch, das helemaal niets voor jou?
Daar zal Lieke wel de schuld van krijgen, let maar op.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:58 schreef Dark het volgende:
Die hondjes zijn constant geil!
Ze hebben elke keer hun piemeltje eruit.
Amanda tegen Nicky - Wat is dat toch, das helemaal niets voor jou?
je zou 'm bijna een acne-overdosis gunnenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef neehe het volgende:
Zo'n Naad zal zelfmoord plegen als er wat met haar gezicht gebeurd, die is zo verlieft op zichzelf.
Dan zal ze elke ochtend wel schikken als ze haar gezicht weer terug vindt op d'r hoofdkussen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef neehe het volgende:
Zo'n Naad zal zelfmoord plegen als er wat met haar gezicht gebeurd, die is zo verlieft op zichzelf.
Het ging over zijn plannetjes , die wij nog steeds niet mogen weten..quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Dark het volgende:
Cora neemt afscheid van haar internetvriendje. Ze heeft een uur de tijd gehad om Jaap te voorzien van veel spelinformatie.
1. of weer aansluiten bij Huub en Liekequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Dark het volgende:
Cora neemt afscheid van haar internetvriendje. Ze heeft een uur de tijd gehad om Jaap te voorzien van veel spelinformatie.
Als je van top tot teen gaat vergelijken is Lieke mooier om te zien dan naadloos.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Beetje overdreven van Nadia om te zeggen dat ze Lieke afschuwelijk vindt qua uiterlijk. Het is zeker niet moeders mooiste maar om nou te zeggen afschuwelijk...Vind sowieso al dat Nadia geen recht van spreken heeft met dat plompe lijf van d'r
gewoon de kift van die valse NatteNaad en AmanDEL...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Beetje overdreven van Nadia om te zeggen dat ze Lieke afschuwelijk vindt qua uiterlijk. Het is zeker niet moeders mooiste maar om nou te zeggen afschuwelijk...Vind sowieso al dat Nadia geen recht van spreken heeft met dat plompe lijf van d'r
Jaap zei iets over de moeder van Brian?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef F04 het volgende:
Streamlock?
dat hele jaap/cora gedoe komt-voor mij dan-al vanaf het begin over als een hoax. dikke jaap en corky wilde hun zak vullen (en vroegen uiteindelijk iets te veel voor het schijnhuwelijk) en sjonnie de mol hoopte talpa nog een impuls te geven met een marriage als in dynasty alexis/lex dex o.i.d. jammer joh!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef Clank het volgende:
Jaap heeft gezegd dat de passie voor de Gouden Kooi groter is dan voor wie of wat dan ook.
Cora reageerde amper.
doe 's normaal manquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Naadje ziet er leuk uit vanavond
Ow heeft ze een burka aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Naadje ziet er leuk uit vanavond
Van mij welquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef willem-jozef het volgende:
mag amando dood?
Lijkt me wel, zelfs hele domme mensen hebben niet het eeuwige levenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef willem-jozef het volgende:
mag amando dood?
Ze is niet in beeld.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow heeft ze een burka aan![]()
Hoor ook liever Huub en Jaap samen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
Waarom blijft Lieke nou altijd zo doortetteren als er iemand spreekt, hele vervelende gewoonte
het valt toch ook niet op het hele wijf is nepquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een onzin dat Amanda blijft volhouden dat haar borsten niet nep zijn![]()
ze is gefileerd door de slager uit eemnes en ik moet zeggen she never shone like that!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow heeft ze een burka aan![]()
Eerder plofte ze plompverloren neer tussen Huub en Nadia die een aardig gesprek hadden. Lieke is er heel erg van overtuigd dat ze iets bij te dragen heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoor ook liever Huub en Jaap samen.
Is iets wat me de laatste dagen ook opvalt en steeds meer gaat irriteren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
Waarom blijft Lieke nou altijd zo doortetteren als er iemand spreekt, hele vervelende gewoonte
Je weet maar nooit, ze zeggen weleens het geluk is met de dommenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zelfs hele domme mensen hebben niet het eeuwige leven![]()
Ik zou bijna aan m'n eigen seksualiteit gaan twijfelen maar ik kan gewoon niet geil worden van zo'n meidquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:20 schreef mahe het volgende:
[..]
het valt toch ook niet op het hele wijf is nep
Brian, Natasia, Melisa, Jaap, Huub, hebben allen de littekens onder Amanda's borsten gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een onzin dat Amanda blijft volhouden dat haar borsten niet nep zijn![]()
welke rest?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef neehe het volgende:
Zonder make up heeft Naad een dertien in een dozijn kop.
De rest van haar lichaam is helemaal niks.
Haar tieten hangen nog meer dan die van mijn oma van 76 jaar.
Een kont ( welke kont ? ) heeft ze bijna niet.
Haar benen lijken op de benen van een vent.
En haar schouders zijn nog breder dan die van een goedgetrainde bodybilder.
De rest kan er mee door.
hahaquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Naadje ziet er niet leuk uit vanavond![]()
Aan het gedrag van een hond is heel goed te zien wie van een groep wel deugt en wie niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
Nee Amandel, een hond kun je niet hersenspoelen
[afbeelding]
maarre het zijn toch hondjes uit een verkeerd"nest "quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Aan het gedrag van een hond is heel goed te zien wie van een groep wel deugt en wie niet.
Vind het gewoon dom dat ontkennen steeds want je hoeft geen littekens te zien om te weten dat ze niet echt zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian, Natasia, Melisa, Jaap, Huub, hebben allen de littekens onder Amanda's borsten gezien.
Tegen Melisa heeft ze het zelfs toegegeven, maar ze heeft ook geleerd, als je liegt, zolang mogelijk vol blijven houden!
Dat was de grap !quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:23 schreef Giggio het volgende:
Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef neehe het volgende:
Zonder make up heeft Naad een dertien in een dozijn kop.
De rest van haar lichaam is helemaal niks.
Haar tieten hangen nog meer dan die van mijn oma van 76 jaar.
Een kont ( welke kont ? ) heeft ze bijna niet.
Haar benen lijken op de benen van een vent.
En haar schouders zijn nog breder dan die van een goedgetrainde bodybilder.
De rest kan er mee door.
[..]
welke rest?![]()
![]()
![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef Giggio het volgende:
dan mag Dennix wel opschieten... die gaat er toch uit deze week?
ik hoorde van een kennis uit die dennisbergkampkliniek dat die tieten een jaar terug aanspoelde op ameland (vandaar de naam amando) en dat de 'rest' erbij gespoten is met siliconen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het gewoon dom dat ontkennen steeds want je hoeft geen littekens te zien om te weten dat ze niet echt zijn.
"In de kast?"quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:30 schreef mspoez het volgende:
Naad "Zal ik daar gaan zitten voor het shot?"
Je moet niet alle roddels geloven, ze heeft ze voor haar 15-e verjaardag van haar mams gekregenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoorde van een kennis uit die dennisbergkampkliniek dat die tieten een jaar terug aanspoelde op ameland (vandaar de naam amando) en dat de 'rest' erbij gespoten is met siliconen.
volgens HET script is dat komende woensdag (met een uitloop naar donderdag)quote:
Dat zou wel een hoop verklarenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoorde van een kennis uit die dennisbergkampkliniek dat die tieten een jaar terug aanspoelde op ameland (vandaar de naam amando) en dat de 'rest' erbij gespoten is met siliconen.
bron?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
volgens HET script is dat komende woensdag (met een uitloop naar donderdag)
**uit betrouwbare bronnen vernomen**
Ja dat is best komisch. Komt er op straat zo'n klein keffertje blaffend naar je toe waarop de eigenaresse zegt: "Hij doet niks hoor"quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef mspoez het volgende:
Tegen wie blaffen die hondjes nou?
Die opmerking ook: Ze doen niks hoor.
Grijns....
Spa MarieHenriette?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh... ze zijn nog 2de hands ook nog?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moet niet alle roddels geloven, ze heeft ze voor haar 15-e verjaardag van haar mams gekregen
Water in de sloot.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef mazaru het volgende:
Avondrood, mooi weer in de boot
[afbeelding]
Tsss te grappigquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh... ze zijn nog 2de hands ook nog?
okayokayquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moet niet alle roddels geloven, ze heeft ze voor haar 15-e verjaardag van haar mams gekregen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef neehe het volgende:
Ik heb een goed idee, Huub moet een nephondje bestellen, en als Amanda buiten zit moet hij zogenaamd kwaad worden op die hond.
En die nephond zo'n grote schop geven dat hij het zwembad invliegt, en roepen verzuip maar rothond.
Dan wordt Amandel helemaal gek.
Tegen de mensen in het zwart, de cameramensen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef mspoez het volgende:
Tegen wie blaffen die hondjes nou?
Die opmerking ook: Ze doen niks hoor.
Grijns....
Wat een absurd ideequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef neehe het volgende:
Ik heb een goed idee, Huub moet een nephondje bestellen, en als Amanda buiten zit moet hij zogenaamd kwaad worden op die hond.
En die nephond zo'n grote schop geven dat hij het zwembad invliegt, en roepen verzuip maar rothond.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:37 schreef Desii het volgende:
Ik las dit op villa vandaag over Dennisdeze keer klopt hun verhaal
19:29 - Gelukkig, daar is ze weer!
Alsof ze elkaar al maanden niet gezien hebben begroeten Nadia en Dennis elkaar als de 22-jarige weer terugkomt. Dennis heeft dan ook al bijna een uur lang zijn mond moeten houden bij gebrek aan een gesprekspartner. Vrees niet Dennis, Nadia is er weer. Er mag weer urenlang gesproken worden over helemaal niks!
Ik neem jou niet serieus. Nadia is echt lelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, een hoop kritiek op Naadje. Maar ik weet zeker dat 80 procent van de Nederlandse vrouwen een minder leuk koppie heeft dan ons DGK Naadje. Al is dat natuurlijk een kwestie van smaak.
Ik laat mij niet meer blij maken met een dooie mus!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
misschien wel, maar ze is zooo lelijk van binnen, dat die kop en maniertjes daarmee hand in hand gaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, een hoop kritiek op Naadje. Maar ik weet zeker dat 80 procent van de Nederlandse vrouwen een minder leuk koppie heeft dan ons DGK Naadje. Al is dat natuurlijk een kwestie van smaak.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:37 schreef Desii het volgende:
Ik las dit op villa vandaag over Dennisdeze keer klopt hun verhaal
19:29 - Gelukkig, daar is ze weer!
Alsof ze elkaar al maanden niet gezien hebben begroeten Nadia en Dennis elkaar als de 22-jarige weer terugkomt. Dennis heeft dan ook al bijna een uur lang zijn mond moeten houden bij gebrek aan een gesprekspartner. Vrees niet Dennis, Nadia is er weer. Er mag weer urenlang gesproken worden over helemaal niks!
ligt aan het moment , de ene keer vind ik het een mooie meid, de andere keer vind ik haar niks bijzondersquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:38 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik neem jou niet serieus. Nadia is echt lelijk
Ze heeft wel mooie ogen toch?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:38 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik neem jou niet serieus. Nadia is echt lelijk
Maar dat zij de pikkemoos van Brian kriebelt buiten was alleen omdat hij jeuk had natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:35 schreef mazaru het volgende:
Amanda vind het respectloos dat Huub en Lieke zo maar in het openbaar steeds zoenen![]()
dat heeft tie al eens voorgesteld in de tijd met Ericquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef neehe het volgende:
Vind niets wat met dierenmishandeling te maken heeft leuk, ook al is het iets wat alleen de suggestie wekt dat er sprake van isquote:
Die ogen zijn dan ook getransplanteerd. De rest is origineel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooie ogen toch?
Voor de rest een doorsnee vrouw met een aller belabberdst lijf om het over haar karakter maar niet te hebben...
Het is toch een nephond ?quote:
mijn idee ook, maar in dat geval: ALLE NEPHONDEN LOS!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind niets wat met dierenmishandeling te maken heeft leuk, ook al is het iets wat alleen de suggestie wekt dat er sprake van is![]()
Oh, ik dacht driejuhhh keeruhhhh. Met de hand en met de mond en met tussenpozen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Val midden in dat gesprek van Naad : "Viejujjj keejujjj"! Toch niet met Dennis![]()
Brain is inderdaad wel vooruit gegaan. Ik kan 'm best goed hebben de laatste tijd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Dark het volgende:
Nadia valt niet op uiterlijk, maar uitstraling vindt ze heel belangrijk.
Amanda beaamt alles wat Nadia zegt en ze vindt Brian zo veel opener geworden, hij is zo eerlijk, zo oprecht!
Amanda heeft het gesprek van Brian en Dennis over haar, heel duidelijk niet gehoord!
Oh heb ik ook gemist.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Dark het volgende:
Amanda beaamt alles wat Nadia zegt en ze vindt Brian zo veel opener geworden, hij is zo eerlijk, zo oprecht!
Amanda heeft het gesprek van Brian en Dennis over haar, heel duidelijk niet gehoord!
Je overschat haar. Amandel kan niet denkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef Giggio het volgende:
AmaDEL zie je denken: bitch shut up... bla bla bla bla blaaaaa
volgens mij maakte hij drie dagen geleden nog een opmerking tegen dennis dat hij alleen met haar neukt voor de back up hoe bedoel je eerlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain is inderdaad wel vooruit gegaan. Ik kan 'm best goed hebben de laatste tijd.
Waarom confronteert niemand eens een keer deze hypocriete mensen?!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Dark het volgende:
Ik ga ze morgen allemaal vrijlaten bij Bart Smitquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
mijn idee ook, maar in dat geval: ALLE NEPHONDEN LOS!![]()
![]()
![]()
Sinds Tas is opgesodemieterd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain is inderdaad wel vooruit gegaan. Ik kan 'm best goed hebben de laatste tijd.
bij een mooie kop denk ik aan rutger hauer of noraly beyer haha, zeker niet aan nadia. haar hele mimiek is onlosmakelijk verbonden met een soort lelijkheid die in de griekse mythologie vergelijkbaar is met medousa de hoer van poseidon..of zoquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft alleen een mooie kop. Ze heeft een lelijk figuur, brede schouders, een flubberbuik en een platte jongenskont.
Heeft mijn dochter van 10 ook moeite meequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda heeft de term 'Amy' verwerkt in haar handtekening.
Nadia 'vind het altijd zo moeilijk om een handtekening te verzinnen'.
![]()
![]()
backstabber/hund/simpele ziel, kan m niet hebben, hoorrrquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Fok is traag hier, ook met F5.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik heb altijd ZO'N moeite een handtekening te verzinnen.
Kijken of ik nu wel kan posten; vorige keer liep vast
Hij is bezig met een spel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
backstabber/hund/simpele ziel, kan m niet hebben, hoorrr
En ik zie fouten. Toen ik het net postte stond er wel dat het was geplaatst, maar dat was dus niet zo. Hopelijk gaat de boel niet weer vastlopen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fok is traag hier, ook met F5.![]()
Een vingerafdruk voldoet ook. Helaas blijk die dan van Dennis te zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik heb altijd ZO'N moeite een handtekening te verzinnen.
Kijken of ik nu wel kan posten; vorige keer liep vast
Hier ook (al zit ik nu op de Wii en daarom draadloos) Ws. kun je beter rekening houden met een mogelijke downtimequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fok is traag hier, ook met F5.![]()
In het geval van Nadia is een buikafdruk volledig herkenbaar en uniek.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vingerafdruk voldoet ook. Helaas blijk die dan van Dennis te zijn![]()
niet overdrijven he!quote:
haha, ik zou haast wensen dat ze vandaag effe mee mocht lezen van de redactie met hur 'vrienden' op fok.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
In het geval van Nadia is een buikafdruk volledig herkenbaar en uniek.
Ik zit er klaar voor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier ook (al zit ik nu op de Wii en daarom draadloos) Ws. kun je beter rekening houden met een mogelijke downtime
Heb ik al eens vaker over gepost: COS op de plasma's live in de hut... Maar dat gebeurt toch niet. Het leukste directe contact in het verleden was het aanvragen van muziek aan de bewoners. Dat was echt leuk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik zou haast wensen dat ze vandaag effe mee mocht lezen van de redactie met hur 'vrienden' op fok.
okay, dat heb ik gemist. kon je dan als buitenstaander een liedje voor ze aanvragen en dan een tekst doorgeven of was je dan te horen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik al eens vaker over gepost: COS op de plasma's live in de hut... Maar dat gebeurt toch niet. Het leukste directe contact in het verleden was het aanvragen van muziek aan de bewoners. Dat was echt leuk.
Een vriend van haar vader, geen familie, ze noemt hem oom en hij zorgt ervoor dat ze niets tekort komt, want hij heeft genoeg!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zei net niet haar stiefpa maar ze had het over de vriend van haar vader...
Vaag gelul allemaal
Groeten aan Erica Dr.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:03 schreef DrsH het volgende:
Nou ik hou het voor gezien trage Fok, weinig te melden, kortom fok you voor de rest van de avomd en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fok u 2, ouwequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:03 schreef DrsH het volgende:
Nou ik hou het voor gezien trage Fok, weinig te melden, kortom fok you voor de rest van de avomd en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier in alkmaar komen er hoofdzakelijk prostituees bij het zonnebankcentrum..een verband is er wel tussen het hebben van solaria en hoertjes, denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
Zou 'zonnestudio' een euphemisme kunnen zijn voor 'sex massagesalon'?
Ze hadden toegang tot de forums, Fok en Vol, je kon een plaatje aanvragen en op verzoek werd dat gedraaid.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, dat heb ik gemist. kon je dan als buitenstaander een liedje voor ze aanvragen en dan een tekst doorgeven of was je dan te horen?
De criminele partner van haar vader....na de liquidatie werpt ie zich op als Barmhartige Samaritaan zodat het de kinderen van zijn gabber aan niets zal ontbrekenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Een vriend van haar vader, geen familie, ze noemt hem oom en hij zorgt ervoor dat ze niets tekort komt, want hij heeft genoeg!
misschien liet moedert zich de hele dag neuken door klanten onder de zonnebank en maakte ze haar 3 slimme dochters wijs dat ze een zonnebankcentrum bestierde?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
Zou 'zonnestudio' een euphemisme kunnen zijn voor 'sex massagesalon'?
dan nog ben je behoorlijk triest als je je hond gaat verven...alsof die hond daarop zit te wachten..dierenbeul.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Desii het volgende:
[..]
met speciale verf die daarvoor te koop is in een dierenzaak..... ik zie daar het probleem niet van in.... maar als ik het goed begreep mag het niet van de buren.
Hopelijk loopt die video beter als Fok, anders zitten ze daar nog wel een uurtje.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:11 schreef Dark het volgende:
Huub denkt dat er een videoboodschap komt.
Dus Amanda's moeder zou best eens een afwerkplek kunnen hebben gehad. Geen wonder dan dat ze nooit op bezoek wil komen: klanten die haar herkennenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hier in alkmaar komen er hoofdzakelijk prostituees bij het zonnebankcentrum..een verband is er wel tussen het hebben van solaria en hoertjes, denk ik
dan nog ben je behoorlijk triest als je je hond gaat verven...alsof die hond daarop zit te wachten..dierenbeul. zoiets doe je niet voor je hond maar voor je zelf...vind kleding ook al erg overdreven..het staat wel grappig daar niet van..maar jah...het is ook afhankelijk van je hond.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Mijn hond is oranje met koninginnendagquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dan nog ben je behoorlijk triest als je je hond gaat verven...alsof die hond daarop zit te wachten..dierenbeul. zoiets doe je niet voor je hond maar voor je zelf...vind kleding ook al erg overdreven..het staat wel grappig daar niet van..maar jah...het is ook afhankelijk van je hond.
en die kerel die altijd die lege tl-buizen kwam vervangenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus Amanda's moeder zou best eens een afwerkplek kunnen hebben gehad. Geen wonder dan dat ze nooit op bezoek wil komen: klanten die haar herkennen![]()
jah mijn meisje zegt net precies hetzelfde ben ook inmiddels even aant kijken wat de mogelijkheden zijn..misschien pas ik mijn opmerking wel aan...want jah geef toe tis wat voorbarig...maar denk dat huub die hond met gwone verf wilde verven toch?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn hond is oranje met koninginnendag![]()
Hahaquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Moeder en dochter
[afbeelding]
djquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wie is dit gozertje?? kijkt een beetje freak uit zijn oogjes.
dennix om in natasia der termen te gaan: Dennix was niks dennis is niks en dennis zal nooit wat worden...teringstumper is het.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En zelfs na die videoboodschap komt die oetlul niet op het idee om heel demonstratief iedereen iets te drinken aan te bieden.
erg inventief/creatief is het joch idd echt nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En zelfs na die videoboodschap komt die oetlul niet op het idee om heel demonstratief iedereen iets te drinken aan te bieden.
doet me een beetje denken aan die zeikerd van een DJ die op de Easy Boat vaart van Stellios..das tegenwordig op tv...met zijn oranje cruiseschipje.quote:
cora is geweestquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:20 schreef farscapevr6 het volgende:
3 uur weggeweest, heb ik wat belangrijks gemist?
...maar wordt er ook niet blijer van, pumaatjequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
beetje respect he....voor moeders...vind er totaal niks mis mee.
frituurpan pleitequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef Varen het volgende:
[..]
cora is geweest
girltalk
videoboodschap nadia
dus niet veel
alles voor aandachtquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Dapper van Nadia, dat open zijn over haar uitprobleem.
Bedoel je Huub FM, dat we hier op FOK allemaal verzoeknummers aan konden vragen en dat Huub ze doen draaide op de streams??quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik al eens vaker over gepost: COS op de plasma's live in de hut... Maar dat gebeurt toch niet. Het leukste directe contact in het verleden was het aanvragen van muziek aan de bewoners. Dat was echt leuk.
hahaha, ik hoorde het ook!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:24 schreef ToughLove het volgende:
Brian: Toen de zussen van Ne- Amanda.
Dit is nou al de 10de keer dat hij zich vergist.
En af toe te roggelen in haar gezichtquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:24 schreef yellowfirst het volgende:
Brian: " Het is belangrijk bij vrouwen kleine dingetjes blablablabla.........èn af en toe een klap in haar gezicht te geven.....![]()
Scherpquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Inderdaad ook al zo'n zeug
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Bedoel je Huub FM, dat we hier op FOK allemaal verzoeknummers aan konden vragen en dat Huub ze doen draaide op de streams??
Dat was echt vet jah![]()
en regelmatig lekker vol in de bek spugen natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:24 schreef yellowfirst het volgende:
Brian: " Het is belangrijk bij vrouwen kleine dingetjes blablablabla.........èn af en toe een klap in haar gezicht te geven.....![]()
Ja ze gaat altijd uit.Knap dat ze dat toegeeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Dapper van Nadia, dat open zijn over haar uitprobleem.
Èn tig keren weer opnieuw inloggen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
gvdElke keer weer een tijd wachten na een F5. Net of je reacties geeft op posts van gisteren
![]()
Dennix heeft z'n mond nog niet opengedaan, terwijl hij in het filmpje toch duidelijk naar de voorgrond werd gehaald.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt wel op dat bij dit soort gesprekken Huub degene is die de vragen stelt.
Terwijl Jaap of Dennis eigenlijk veel meer voor de hand zouden liggen.
Dennis zekerquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt wel op dat bij dit soort gesprekken Huub degene is die de vragen stelt.
nee, speciale verf uit een dierenzaak.... hij vertelde vorige week dat hij en Eric Palma deropuit hadden gestuurd naar een dierenspeciaalzaak.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah mijn meisje zegt net precies hetzelfde ben ook inmiddels even aant kijken wat de mogelijkheden zijn..misschien pas ik mijn opmerking wel aan...want jah geef toe tis wat voorbarig...maar denk dat huub die hond met gwone verf wilde verven toch?
Die vragen niks.Huub weet dat dit gebruikt word voor tv en dan moet er wel wat gevraagd worden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ze heeft vandaag al 10 keer gezegd dat ze heel mooi is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia: Ik weet dat ik mooi ben
![]()
10 keer pas........dàt is bescheiden...quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al 10 keer gezegd dat ze heel mooi is.![]()
echt om te kotsen, ja, zou bijna solidair worden aan dat vod.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al 10 keer gezegd dat ze heel mooi is.![]()
mag ik effequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
Zelfvertrouwen is prima, maar om nou elke dag te gaan vertellen dat je mooi bent..... is weer een ander uiterste.quote:
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Goed gesprek, maar de reaktie in de COS t.o.v. Nadia zijn weer waardeloos.
Dag.![]()
Kan je dat etenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Superlatieven schieten weer tekort hier op het forum......![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:35 schreef STAP01 het volgende:
Dennix krijgt (bijna) geen woord uit zn strot door dat sjaaltje!
Dat meent ze niet. Ze weet van zichzelf ook dat ze lelijk is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Goed gesprek, maar de reakties in de COS t.o.v. Nadia zijn weer waardeloos.
Dag.![]()
Hoe is dat ook alweer? Hoofdzaken en bijzaken kunnen scheiden...quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
Wat is Amanda ook een teringwijf..... eerst zomaar in het gesprek vragen wat voor kleur string ze aanheeft..... en nu moet ze weer piesen. Hou het even op als je vriendin een moeilijk verhaal vertelt!
Nog even wat strakker aan trekken zodat ie helemaal niks meer kan zeggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:35 schreef STAP01 het volgende:
Dennix krijgt (bijna) geen woord uit zn strot door dat sjaaltje!
ja, sorry hiervoor, maar dat mokkel is zo fake en rot van binnen, dat het mij in ieder geval goed doet om 'r lekker af te zeiken. trek het je niet aan, ouwequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Superlatieven schieten weer tekort hier op het forum......![]()
Be my guest!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nog even wat strakker aan trekken zodat ie helemaal niks meer kan zeggen![]()
Die blik van Dennis zegt àlles...of eigenlijk niks....quote:
Laat onverlet dat Peter wel degelijk een punt heeft. Alles wat niet des favoriet's is moet, ongeacht wat het is, met de grond gelijk gemaakt worden. Een grapje is leuk, cynisme hoort erbij, maar bij voortduring is het om tequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Hilarisch om zo sneu te reageren op andermans meningen![]()
![]()
![]()
Welke reacties storen je dan? Dat er kritiek is omdat ze elke dag moet melden dat ze zo mooi is?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat onverlet dat Peter wel degelijk een punt heeft. Alles wat niet des favoriet's is moet, ongeacht wat het is, met de grond gelijk gemaakt worden. Een grapje is leuk, cynisme hoort erbij, maar bij voortduring is het om te![]()
![]()
![]()
dit omdat het vod constant liegt, stookt en zichzelf bijzonder vindt en dat de hele tijd moet melden. lullig voor peter dat ie zich 3 x op nadia heeft afgetrokken en dan dit moet lezenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat onverlet dat Peter wel degelijk een punt heeft. Alles wat niet des favoriet's is moet, ongeacht wat het is, met de grond gelijk gemaakt worden. Een grapje is leuk, cynisme hoort erbij, maar bij voortduring is het om te![]()
![]()
![]()
Nadia vraagt er door haar houding zelf om. Ze gaat op een verkeerde manier om met haar imperfecties.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hou toch op, laat iedereen lekker zijn/haar eigen favoriete en minst favoriete bewoner hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze lag vanmorgen om 6 uur al bij Huubquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
Hoe is het trouwens met het schildje van Lieke?
Is het nog zo groot dat ze een bed alleen moet?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dit omdat het vod constant liegt, stookt en zichzelf bijzonder vindt en dat de hele tijd moet melden. lullig voor peter dat ie zich 3 x op nadia heeft afgetrokken en dan dit moet lezen![]()
Het is overigens overduidelijk dat er vooral commentaar wordt gegeven op het uiterlijk van degenen die zichzelf zo druk maken over het uiterlijk van anderen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke reacties storen je dan? Dat er kritiek is omdat ze elke dag moet melden dat ze zo mooi is?
als de aandacht die ze krijgt in de kooi verslapt, gaat ze waarschijnlijk wat opzichtiger lopen kotsen in een flesje aa of zo...quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
Toch heb ik niet het idee dat ze er helemaal overheen is, al is ze daar zelf wel van overtuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |