Je moet niet alle roddels geloven, ze heeft ze voor haar 15-e verjaardag van haar mams gekregenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoorde van een kennis uit die dennisbergkampkliniek dat die tieten een jaar terug aanspoelde op ameland (vandaar de naam amando) en dat de 'rest' erbij gespoten is met siliconen.
volgens HET script is dat komende woensdag (met een uitloop naar donderdag)quote:
Dat zou wel een hoop verklarenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoorde van een kennis uit die dennisbergkampkliniek dat die tieten een jaar terug aanspoelde op ameland (vandaar de naam amando) en dat de 'rest' erbij gespoten is met siliconen.
bron?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
volgens HET script is dat komende woensdag (met een uitloop naar donderdag)
**uit betrouwbare bronnen vernomen**
Ja dat is best komisch. Komt er op straat zo'n klein keffertje blaffend naar je toe waarop de eigenaresse zegt: "Hij doet niks hoor"quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef mspoez het volgende:
Tegen wie blaffen die hondjes nou?
Die opmerking ook: Ze doen niks hoor.
Grijns....
Spa MarieHenriette?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh... ze zijn nog 2de hands ook nog?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moet niet alle roddels geloven, ze heeft ze voor haar 15-e verjaardag van haar mams gekregen
Water in de sloot.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef mazaru het volgende:
Avondrood, mooi weer in de boot
[afbeelding]
Tsss te grappigquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh... ze zijn nog 2de hands ook nog?
okayokayquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moet niet alle roddels geloven, ze heeft ze voor haar 15-e verjaardag van haar mams gekregen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef neehe het volgende:
Ik heb een goed idee, Huub moet een nephondje bestellen, en als Amanda buiten zit moet hij zogenaamd kwaad worden op die hond.
En die nephond zo'n grote schop geven dat hij het zwembad invliegt, en roepen verzuip maar rothond.
Dan wordt Amandel helemaal gek.
Tegen de mensen in het zwart, de cameramensen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef mspoez het volgende:
Tegen wie blaffen die hondjes nou?
Die opmerking ook: Ze doen niks hoor.
Grijns....
Wat een absurd ideequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef neehe het volgende:
Ik heb een goed idee, Huub moet een nephondje bestellen, en als Amanda buiten zit moet hij zogenaamd kwaad worden op die hond.
En die nephond zo'n grote schop geven dat hij het zwembad invliegt, en roepen verzuip maar rothond.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:37 schreef Desii het volgende:
Ik las dit op villa vandaag over Dennisdeze keer klopt hun verhaal
19:29 - Gelukkig, daar is ze weer!
Alsof ze elkaar al maanden niet gezien hebben begroeten Nadia en Dennis elkaar als de 22-jarige weer terugkomt. Dennis heeft dan ook al bijna een uur lang zijn mond moeten houden bij gebrek aan een gesprekspartner. Vrees niet Dennis, Nadia is er weer. Er mag weer urenlang gesproken worden over helemaal niks!
Ik neem jou niet serieus. Nadia is echt lelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, een hoop kritiek op Naadje. Maar ik weet zeker dat 80 procent van de Nederlandse vrouwen een minder leuk koppie heeft dan ons DGK Naadje. Al is dat natuurlijk een kwestie van smaak.
Ik laat mij niet meer blij maken met een dooie mus!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
misschien wel, maar ze is zooo lelijk van binnen, dat die kop en maniertjes daarmee hand in hand gaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, een hoop kritiek op Naadje. Maar ik weet zeker dat 80 procent van de Nederlandse vrouwen een minder leuk koppie heeft dan ons DGK Naadje. Al is dat natuurlijk een kwestie van smaak.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:37 schreef Desii het volgende:
Ik las dit op villa vandaag over Dennisdeze keer klopt hun verhaal
19:29 - Gelukkig, daar is ze weer!
Alsof ze elkaar al maanden niet gezien hebben begroeten Nadia en Dennis elkaar als de 22-jarige weer terugkomt. Dennis heeft dan ook al bijna een uur lang zijn mond moeten houden bij gebrek aan een gesprekspartner. Vrees niet Dennis, Nadia is er weer. Er mag weer urenlang gesproken worden over helemaal niks!
ligt aan het moment , de ene keer vind ik het een mooie meid, de andere keer vind ik haar niks bijzondersquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:38 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik neem jou niet serieus. Nadia is echt lelijk
Ze heeft wel mooie ogen toch?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:38 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik neem jou niet serieus. Nadia is echt lelijk
Maar dat zij de pikkemoos van Brian kriebelt buiten was alleen omdat hij jeuk had natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:35 schreef mazaru het volgende:
Amanda vind het respectloos dat Huub en Lieke zo maar in het openbaar steeds zoenen![]()
dat heeft tie al eens voorgesteld in de tijd met Ericquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef neehe het volgende:
Vind niets wat met dierenmishandeling te maken heeft leuk, ook al is het iets wat alleen de suggestie wekt dat er sprake van isquote:
Die ogen zijn dan ook getransplanteerd. De rest is origineel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooie ogen toch?
Voor de rest een doorsnee vrouw met een aller belabberdst lijf om het over haar karakter maar niet te hebben...
Het is toch een nephond ?quote:
mijn idee ook, maar in dat geval: ALLE NEPHONDEN LOS!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind niets wat met dierenmishandeling te maken heeft leuk, ook al is het iets wat alleen de suggestie wekt dat er sprake van is![]()
Oh, ik dacht driejuhhh keeruhhhh. Met de hand en met de mond en met tussenpozen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Val midden in dat gesprek van Naad : "Viejujjj keejujjj"! Toch niet met Dennis![]()
Brain is inderdaad wel vooruit gegaan. Ik kan 'm best goed hebben de laatste tijd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Dark het volgende:
Nadia valt niet op uiterlijk, maar uitstraling vindt ze heel belangrijk.
Amanda beaamt alles wat Nadia zegt en ze vindt Brian zo veel opener geworden, hij is zo eerlijk, zo oprecht!
Amanda heeft het gesprek van Brian en Dennis over haar, heel duidelijk niet gehoord!
Oh heb ik ook gemist.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Dark het volgende:
Amanda beaamt alles wat Nadia zegt en ze vindt Brian zo veel opener geworden, hij is zo eerlijk, zo oprecht!
Amanda heeft het gesprek van Brian en Dennis over haar, heel duidelijk niet gehoord!
Je overschat haar. Amandel kan niet denkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef Giggio het volgende:
AmaDEL zie je denken: bitch shut up... bla bla bla bla blaaaaa
volgens mij maakte hij drie dagen geleden nog een opmerking tegen dennis dat hij alleen met haar neukt voor de back up hoe bedoel je eerlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain is inderdaad wel vooruit gegaan. Ik kan 'm best goed hebben de laatste tijd.
Waarom confronteert niemand eens een keer deze hypocriete mensen?!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Dark het volgende:
Ik ga ze morgen allemaal vrijlaten bij Bart Smitquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
mijn idee ook, maar in dat geval: ALLE NEPHONDEN LOS!![]()
![]()
![]()
Sinds Tas is opgesodemieterd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain is inderdaad wel vooruit gegaan. Ik kan 'm best goed hebben de laatste tijd.
bij een mooie kop denk ik aan rutger hauer of noraly beyer haha, zeker niet aan nadia. haar hele mimiek is onlosmakelijk verbonden met een soort lelijkheid die in de griekse mythologie vergelijkbaar is met medousa de hoer van poseidon..of zoquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft alleen een mooie kop. Ze heeft een lelijk figuur, brede schouders, een flubberbuik en een platte jongenskont.
Heeft mijn dochter van 10 ook moeite meequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda heeft de term 'Amy' verwerkt in haar handtekening.
Nadia 'vind het altijd zo moeilijk om een handtekening te verzinnen'.
![]()
![]()
backstabber/hund/simpele ziel, kan m niet hebben, hoorrrquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Fok is traag hier, ook met F5.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik heb altijd ZO'N moeite een handtekening te verzinnen.
Kijken of ik nu wel kan posten; vorige keer liep vast
Hij is bezig met een spel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
backstabber/hund/simpele ziel, kan m niet hebben, hoorrr
En ik zie fouten. Toen ik het net postte stond er wel dat het was geplaatst, maar dat was dus niet zo. Hopelijk gaat de boel niet weer vastlopen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fok is traag hier, ook met F5.![]()
Een vingerafdruk voldoet ook. Helaas blijk die dan van Dennis te zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik heb altijd ZO'N moeite een handtekening te verzinnen.
Kijken of ik nu wel kan posten; vorige keer liep vast
Hier ook (al zit ik nu op de Wii en daarom draadloos) Ws. kun je beter rekening houden met een mogelijke downtimequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fok is traag hier, ook met F5.![]()
In het geval van Nadia is een buikafdruk volledig herkenbaar en uniek.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vingerafdruk voldoet ook. Helaas blijk die dan van Dennis te zijn![]()
niet overdrijven he!quote:
haha, ik zou haast wensen dat ze vandaag effe mee mocht lezen van de redactie met hur 'vrienden' op fok.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
In het geval van Nadia is een buikafdruk volledig herkenbaar en uniek.
Ik zit er klaar voor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier ook (al zit ik nu op de Wii en daarom draadloos) Ws. kun je beter rekening houden met een mogelijke downtime
Heb ik al eens vaker over gepost: COS op de plasma's live in de hut... Maar dat gebeurt toch niet. Het leukste directe contact in het verleden was het aanvragen van muziek aan de bewoners. Dat was echt leuk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik zou haast wensen dat ze vandaag effe mee mocht lezen van de redactie met hur 'vrienden' op fok.
okay, dat heb ik gemist. kon je dan als buitenstaander een liedje voor ze aanvragen en dan een tekst doorgeven of was je dan te horen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik al eens vaker over gepost: COS op de plasma's live in de hut... Maar dat gebeurt toch niet. Het leukste directe contact in het verleden was het aanvragen van muziek aan de bewoners. Dat was echt leuk.
Een vriend van haar vader, geen familie, ze noemt hem oom en hij zorgt ervoor dat ze niets tekort komt, want hij heeft genoeg!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zei net niet haar stiefpa maar ze had het over de vriend van haar vader...
Vaag gelul allemaal
Groeten aan Erica Dr.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:03 schreef DrsH het volgende:
Nou ik hou het voor gezien trage Fok, weinig te melden, kortom fok you voor de rest van de avomd en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fok u 2, ouwequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:03 schreef DrsH het volgende:
Nou ik hou het voor gezien trage Fok, weinig te melden, kortom fok you voor de rest van de avomd en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier in alkmaar komen er hoofdzakelijk prostituees bij het zonnebankcentrum..een verband is er wel tussen het hebben van solaria en hoertjes, denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
Zou 'zonnestudio' een euphemisme kunnen zijn voor 'sex massagesalon'?
Ze hadden toegang tot de forums, Fok en Vol, je kon een plaatje aanvragen en op verzoek werd dat gedraaid.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, dat heb ik gemist. kon je dan als buitenstaander een liedje voor ze aanvragen en dan een tekst doorgeven of was je dan te horen?
De criminele partner van haar vader....na de liquidatie werpt ie zich op als Barmhartige Samaritaan zodat het de kinderen van zijn gabber aan niets zal ontbrekenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Een vriend van haar vader, geen familie, ze noemt hem oom en hij zorgt ervoor dat ze niets tekort komt, want hij heeft genoeg!
misschien liet moedert zich de hele dag neuken door klanten onder de zonnebank en maakte ze haar 3 slimme dochters wijs dat ze een zonnebankcentrum bestierde?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
Zou 'zonnestudio' een euphemisme kunnen zijn voor 'sex massagesalon'?
dan nog ben je behoorlijk triest als je je hond gaat verven...alsof die hond daarop zit te wachten..dierenbeul.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Desii het volgende:
[..]
met speciale verf die daarvoor te koop is in een dierenzaak..... ik zie daar het probleem niet van in.... maar als ik het goed begreep mag het niet van de buren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |