Brian, Natasia, Melisa, Jaap, Huub, hebben allen de littekens onder Amanda's borsten gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een onzin dat Amanda blijft volhouden dat haar borsten niet nep zijn![]()
welke rest?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef neehe het volgende:
Zonder make up heeft Naad een dertien in een dozijn kop.
De rest van haar lichaam is helemaal niks.
Haar tieten hangen nog meer dan die van mijn oma van 76 jaar.
Een kont ( welke kont ? ) heeft ze bijna niet.
Haar benen lijken op de benen van een vent.
En haar schouders zijn nog breder dan die van een goedgetrainde bodybilder.
De rest kan er mee door.
hahaquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Naadje ziet er niet leuk uit vanavond![]()
Aan het gedrag van een hond is heel goed te zien wie van een groep wel deugt en wie niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
Nee Amandel, een hond kun je niet hersenspoelen
[afbeelding]
maarre het zijn toch hondjes uit een verkeerd"nest "quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Aan het gedrag van een hond is heel goed te zien wie van een groep wel deugt en wie niet.
Vind het gewoon dom dat ontkennen steeds want je hoeft geen littekens te zien om te weten dat ze niet echt zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian, Natasia, Melisa, Jaap, Huub, hebben allen de littekens onder Amanda's borsten gezien.
Tegen Melisa heeft ze het zelfs toegegeven, maar ze heeft ook geleerd, als je liegt, zolang mogelijk vol blijven houden!
Dat was de grap !quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:23 schreef Giggio het volgende:
Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef neehe het volgende:
Zonder make up heeft Naad een dertien in een dozijn kop.
De rest van haar lichaam is helemaal niks.
Haar tieten hangen nog meer dan die van mijn oma van 76 jaar.
Een kont ( welke kont ? ) heeft ze bijna niet.
Haar benen lijken op de benen van een vent.
En haar schouders zijn nog breder dan die van een goedgetrainde bodybilder.
De rest kan er mee door.
[..]
welke rest?![]()
![]()
![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef Giggio het volgende:
dan mag Dennix wel opschieten... die gaat er toch uit deze week?
ik hoorde van een kennis uit die dennisbergkampkliniek dat die tieten een jaar terug aanspoelde op ameland (vandaar de naam amando) en dat de 'rest' erbij gespoten is met siliconen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het gewoon dom dat ontkennen steeds want je hoeft geen littekens te zien om te weten dat ze niet echt zijn.
"In de kast?"quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:30 schreef mspoez het volgende:
Naad "Zal ik daar gaan zitten voor het shot?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |