dat hele jaap/cora gedoe komt-voor mij dan-al vanaf het begin over als een hoax. dikke jaap en corky wilde hun zak vullen (en vroegen uiteindelijk iets te veel voor het schijnhuwelijk) en sjonnie de mol hoopte talpa nog een impuls te geven met een marriage als in dynasty alexis/lex dex o.i.d. jammer joh!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef Clank het volgende:
Jaap heeft gezegd dat de passie voor de Gouden Kooi groter is dan voor wie of wat dan ook.
Cora reageerde amper.

doe 's normaal manquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Naadje ziet er leuk uit vanavond

Ow heeft ze een burka aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Naadje ziet er leuk uit vanavond

Van mij welquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef willem-jozef het volgende:
mag amando dood?

Lijkt me wel, zelfs hele domme mensen hebben niet het eeuwige levenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef willem-jozef het volgende:
mag amando dood?

Ze is niet in beeld.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow heeft ze een burka aan![]()

Hoor ook liever Huub en Jaap samen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
Waarom blijft Lieke nou altijd zo doortetteren als er iemand spreekt, hele vervelende gewoonte

het valt toch ook niet op het hele wijf is nepquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een onzin dat Amanda blijft volhouden dat haar borsten niet nep zijn![]()

ze is gefileerd door de slager uit eemnes en ik moet zeggen she never shone like that!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow heeft ze een burka aan![]()

Eerder plofte ze plompverloren neer tussen Huub en Nadia die een aardig gesprek hadden. Lieke is er heel erg van overtuigd dat ze iets bij te dragen heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoor ook liever Huub en Jaap samen.

Is iets wat me de laatste dagen ook opvalt en steeds meer gaat irriteren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
Waarom blijft Lieke nou altijd zo doortetteren als er iemand spreekt, hele vervelende gewoonte

Je weet maar nooit, ze zeggen weleens het geluk is met de dommenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zelfs hele domme mensen hebben niet het eeuwige leven![]()

Ik zou bijna aan m'n eigen seksualiteit gaan twijfelen maar ik kan gewoon niet geil worden van zo'n meidquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:20 schreef mahe het volgende:
[..]
het valt toch ook niet op het hele wijf is nep

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |