Je moet niet alle roddels geloven, ze heeft ze voor haar 15-e verjaardag van haar mams gekregenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoorde van een kennis uit die dennisbergkampkliniek dat die tieten een jaar terug aanspoelde op ameland (vandaar de naam amando) en dat de 'rest' erbij gespoten is met siliconen.
volgens HET script is dat komende woensdag (met een uitloop naar donderdag)quote:
Dat zou wel een hoop verklarenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoorde van een kennis uit die dennisbergkampkliniek dat die tieten een jaar terug aanspoelde op ameland (vandaar de naam amando) en dat de 'rest' erbij gespoten is met siliconen.
bron?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
volgens HET script is dat komende woensdag (met een uitloop naar donderdag)
**uit betrouwbare bronnen vernomen**
Ja dat is best komisch. Komt er op straat zo'n klein keffertje blaffend naar je toe waarop de eigenaresse zegt: "Hij doet niks hoor"quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef mspoez het volgende:
Tegen wie blaffen die hondjes nou?
Die opmerking ook: Ze doen niks hoor.
Grijns....
Spa MarieHenriette?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
volgens HET script is dat komende woensdag (met een uitloop naar donderdag)
**uit betrouwbare bronnen vernomen**
ooh... ze zijn nog 2de hands ook nog?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moet niet alle roddels geloven, ze heeft ze voor haar 15-e verjaardag van haar mams gekregen
Water in de sloot.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef mazaru het volgende:
Avondrood, mooi weer in de boot
[afbeelding]
Tsss te grappigquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh... ze zijn nog 2de hands ook nog?
okayokayquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moet niet alle roddels geloven, ze heeft ze voor haar 15-e verjaardag van haar mams gekregen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef neehe het volgende:
Ik heb een goed idee, Huub moet een nephondje bestellen, en als Amanda buiten zit moet hij zogenaamd kwaad worden op die hond.
En die nephond zo'n grote schop geven dat hij het zwembad invliegt, en roepen verzuip maar rothond.
Dan wordt Amandel helemaal gek.
Tegen de mensen in het zwart, de cameramensen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef mspoez het volgende:
Tegen wie blaffen die hondjes nou?
Die opmerking ook: Ze doen niks hoor.
Grijns....
Wat een absurd ideequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef neehe het volgende:
Ik heb een goed idee, Huub moet een nephondje bestellen, en als Amanda buiten zit moet hij zogenaamd kwaad worden op die hond.
En die nephond zo'n grote schop geven dat hij het zwembad invliegt, en roepen verzuip maar rothond.
Dan wordt Amandel helemaal gek.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:37 schreef Desii het volgende:
Ik las dit op villa vandaag over Dennisdeze keer klopt hun verhaal
19:29 - Gelukkig, daar is ze weer!
Alsof ze elkaar al maanden niet gezien hebben begroeten Nadia en Dennis elkaar als de 22-jarige weer terugkomt. Dennis heeft dan ook al bijna een uur lang zijn mond moeten houden bij gebrek aan een gesprekspartner. Vrees niet Dennis, Nadia is er weer. Er mag weer urenlang gesproken worden over helemaal niks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |