Maar ze wist wel wat er in de doos (van de opblaaspop) had moeten zitten...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:11 schreef Clank het volgende:
Cora kijkt al 5 weken niet meer naar de uitzendingen/streams/goudenkooi.nl
Hé.. goed opgemerkt!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar ze wist wel wat er in de doos van de opblaaspop) had moeten zitten...
Wat irritant zeg, ik wou er iets over in de updates plaatsen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:15 schreef farceman het volgende:
Hahahhah hoe die Jaap dat lijstej agfgaat!
Heeej streams terug op Cora!!!!
Ik denk het ook. Het lijkt me onmogelijk elkaar te zien zonder iets over de chantage te zeggen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:25 schreef farceman het volgende:
Jaap zit dus dingen met Cora te bespreken waar we niks over mogen weten, vandaar dat hij eerstd dat lijste met ditjes en datjes moest doorspreken.
het is gewoon te erg voor woorden, hoe dom kun je zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
Nadia's liposuctie was er een van 2 liter, en het ging om het vet, ze had er cellulitis en had geen zin om het eraf te trainen.
Overdrijven is ook een vak...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
Nadia heeft er geen probleem mee Huub recht in zijn gezicht te zeggen dat ze Lieke afschuwelijk vindt om naar te kijken.
En tel daar nog minstens een uurtje make-up bij opquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
Nadia vindt haar haar mooier als het stijl is. 'Uurtje werk per dag.'
Laat ik nou denken dat ik haar veel vaker zie 'tangen'.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:28 schreef willem-jozef het volgende:
Wel leuk gesprekje tussen nadir en huub. nadir is minstens zo dom als amanda, ze heeft alleen het kunstje om bekakt te praten onder de knie. oppervlakkigheid troef.
als ze drie dagen geboeid op bed wordt geflikkerd heeft ze een volle snor en een volledig behaarde anusz. daar zou ze anderen op beoordelen..maar dat terzijde
en 3 kwartier met handdoekje vasthouden zodat deze net niet over die hangjetsers zaktquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En tel daar nog minstens een uurtje make-up bij op![]()
en niet te vergeten de loze spiegelmomentenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en 3 kwartier met handdoekje vasthouden zodat deze net niet over die hangjetsers zakt![]()
Cora is bij Jaap op bezoek.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:34 schreef burtbeej het volgende:
Loopt er nou een klok op de plasma? Waarom?
Jaap en Cora?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:34 schreef burtbeej het volgende:
Geheel mee eens. Van die hondjes moet men afblijven.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik niet , wel als ze het doen bij Amanda , maar ik vind dat ze van die hondjes moeten afblijven , die zijn machteloos.
cora wordt straks (na de klok) in haar knietjes geschoten door talpo en dan krijgt ze twee minuten voorsprong op de openbare weg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:34 schreef burtbeej het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
cora wordt straks (na de klok) in haar knietjes geschoten door talpo en dan krijgt ze twee minuten voorsprong op de openbare weg.
Volgens mij was het hondje alleen op zn koppie gekust met net gestifte lippen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Van die hondjes moet men afblijven.
vreselijk hé! doet zeer aan mijn ogenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:38 schreef droomkoningin het volgende:
wat heeft nadia een psychedelisch blousje aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |