Brian begon er zelf mee door Amanda en Nadia op te stoken om de cp's van Lieke te jatten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:45 schreef Clank het volgende:
Brian: Is altijd al Lieke's intentie geweest fucken met persoonlijk bezit.
Nou het is geen porum, het is net zo'n danser met van die sambaballen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zult wel blij zijn: hij heeft inderdaad zijn megagrote gele overhemd aan![]()
Toen waren de sportkleren van Nadia en de spullen van Nix al pleite gemaakt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian begon er zelf mee door Amanda en Nadia op te stoken om de cp's van Lieke te jatten.
Geen spelinfo hoor, maar instructies om bijvoorbeeld ruzie te maken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:45 schreef T-lex het volgende:
Het is nu streamlock na streamlock...Amanda heeft duidelijk iets gezien wat niet helemaal volgens de regels is. Krijg het vermoeden dat Huub en Lieke spelinfo via de plasma hebben gekregen.
Die blonde die eerst blond was, toen bruin was en nu weer blond is....quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
Wie zijn dat nu weer?
Laat ze die verschrikkelijke mormels direct weer uit de villa verwijderen, Amanda kijkt er niet naar om en als een ander dat wel doet dan wordt Amanda pissig... Doei mormelsquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:53 schreef Clank het volgende:
Lieke mag de hondjes aaien.. maar... (en toen was het geluid weg)
Omdat Hedda er zo jong uitzag.quote:
en ze weet niet eens dat ze de grootste pedofiel al in hun clubje hebben opgenomen (dennix)quote:
Ik niet , wel als ze het doen bij Amanda , maar ik vind dat ze van die hondjes moeten afblijven , die zijn machteloos.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef Desii het volgende:
Lieke is van plan (als het mag van de buren) om morgenochtend dat witte hondje helemaal onder te kussen met roze lippenstift
Huub wil het hondje later in de week groen verven...
Ik zie daar de humor wel van in..... het liefst nog paarse stippen erop
de hondjes zullen verschikkelijk vinden....quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik niet , wel als ze het doen bij Amanda , maar ik vind dat ze van die hondjes moeten afblijven , die zijn machteloos.
Als Amanda maar half voor die beesten zou zorgen dan zouden de rest van de bewoners amper de kans krijgen bij die krengen in de buurt te komen, maar Amanda is nog te verrot om ze fatsoenlijk te eten te geven.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik niet , wel als ze het doen bij Amanda , maar ik vind dat ze van die hondjes moeten afblijven , die zijn machteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |