Nee 316....quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
Brian zou er al 360 dagen zitten volgens Dennis (die de jackpot aan de kok probeert uit te leggen)
Raar jaar hebben ze daar dan...

Ja en H&L zitten in de chill volgens mij , met daarbij productie denk ik. Erg opvallend , misschien zijn ze iets van plan met Cora? De productie wil haar terug pakken dmv H&L? Ook erg opvallend dat Amanda riep 'Gescripte mensen!'quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
Nou is Amanda ook al kwaad? Ze gaat iemand met een viltstift onderkalken en de keel dichtknijpen als er dit of dat gebeurt? En dan roept ze 'gescripte mensen!'.

Volgens mij wat ik eruit kan opmaken, heeft Lieke lippenstift op gedaan en één van die hondjes kusjes zitten geven waardoor dat witte hondje nu onder zit!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef Desii het volgende:
Waarom zijn Amanda en Brian zo over de zeik... watsgebeurd??

Hte gaat over de lipstick die er op een van de hondjes zit. Ze denken dat Lieke dat expres gedaan heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef Desii het volgende:
Waarom zijn Amanda en Brian zo over de zeik... watsgebeurd??

Mijn eind conclusie over de locks: Huub & Lieke hebben een gesprek met iemand gehad waarover wij niks mochten weten of horen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:40 schreef Desii het volgende:
streamlocks.... pourqoui?

ze hadden gewone kleding aan, en ze moesten weer terug hun kleding aantrekken met eten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Mijn eind conclusie over de locks: Huub & Lieke hebben een gesprek met iemand gehad waarover wij niks mochten weten of horen.

Jij zult wel blij zijn: hij heeft inderdaad zijn megagrote gele overhemd aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:43 schreef schatje het volgende:
Huub serveert Nadia meteen af.

Het is natuurlijk ook een stuk simpeler om ze even naar "achter" te roepen dan om per plasma boodschappen te versturen en er vervolgens een voorraad streamlocks tegenaan te gooien...quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Mijn eind conclusie over de locks: Huub & Lieke hebben een gesprek met iemand gehad waarover wij niks mochten weten of horen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |