Heeft niks met Nadia te maken , Amanda was iets aan het vertellen over de plasma, brian: 'moest je echt weg?' streamlock.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
DAT is vreeemd: Nadia gaat vertellen en de streams gaan eraf.
Zou ze dan toch inderdaad niet bij de tandarts zijn geweest?
Nadia werd daarstraks naar achter geroepen en vroeg toen of ze wegbleef.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:29 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Heeft niks met Nadia te maken , Amanda was iets aan het vertellen over de plasma, brian: 'moest je echt weg?' streamlock.
Nú snap ik het, dank jequote:Op maandag 6 augustus 2007 19:31 schreef T-lex het volgende:
Huub en Lieke gingen naar beneden. Waarop Brian zei..."ze gaan wat doen"
Amanda ging dus om te kijken wat die 2 van plan waren ook naar beneden. Ze merkte op dat er iets op de plasma stond voor Huub en Lieke. Info of iets dergelijks. Huub wou Amanda even weg krijgen door te vragen of ze ff 2 kopjes koffie wou halen. Maar die dacht...fuck it, ik blijf lekker hier en vraan Jan Willem wel om die koffie.![]()
Nu bengt ze verslag uit bij Brian dat er iets op de plasma stond. En dat mogen wij dus niet zien volgens mij.![]()
<told you so smiley>quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:31 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... de kok is wel heel erg aan t opruimen.. volgens mij was dit idd de hele maaltijd![]()
Dat gebeurde gisteren ook toen J&N in de keuken stonden en J nogal 'para' naar N keek, daarna wel weer terugquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
DAT is vreeemd: Nadia gaat vertellen en de streams gaan eraf.
Zou ze dan toch inderdaad niet bij de tandarts zijn geweest?
Ja dat was gewoon over de tandarts? H&L zitten beneden iets te doen , wat wij waarschijnlijk niet mogen zien want het was/is niet op de streams. Amanda ging naar beneden en kwam weer naar boven , toen ze boven verhaal deed aan Brian: streamlock. Ze had het over dingen die op de plasma stonden. Toen Nadia binnen in het huis kwam ook streamlock , anders hoor je Amanda. Conclusie: H,L&A hebben met deze lock te maken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadia werd daarstraks naar achter geroepen en vroeg toen of ze wegbleef.
Dankjewelquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:33 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon over de tandarts? H&L zitten beneden iets te doen , wat wij waarschijnlijk niet mogen zien want het was/is niet op de streams. Amanda ging naar beneden en kwam weer naar boven , toen ze boven verhaal deed aan Brian: streamlock. Ze had het over dingen die op de plasma stonden. Toen Nadia binnen in het huis kwam ook streamlock , anders hoor je Amanda. Conclusie: H,L&A hebben met deze lock te maken.
Er zijn veel meer streamlocks sinds die zondagmiddag in juli... maar soms lijkt het ook gewoon op amateuristisch geklooi met de beelden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat gebeurde gisteren ook toen J&N in de keuken stonden en J nogal 'para' naar N keek, daarna wel weer terug
Ik snap de regie soms wel hoor, maar we betalen er wel voor dus dan zijn die streamlocks heel lullig...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:35 schreef robbiedekok het volgende:
ze zijn zeker een happy meal aan het bestellen!
Kan ie niet met z'n handen in z'n zakken leip tegen de bar leunen terwijl de rest geanimeerd keuvelt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dennis mist het dat ie niet op zaterdag naar de kroeg kan met een paar maten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |