Omdat Hedda er zo jong uitzag.quote:
en ze weet niet eens dat ze de grootste pedofiel al in hun clubje hebben opgenomen (dennix)quote:
Ik niet , wel als ze het doen bij Amanda , maar ik vind dat ze van die hondjes moeten afblijven , die zijn machteloos.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef Desii het volgende:
Lieke is van plan (als het mag van de buren) om morgenochtend dat witte hondje helemaal onder te kussen met roze lippenstift
Huub wil het hondje later in de week groen verven...
Ik zie daar de humor wel van in..... het liefst nog paarse stippen erop
de hondjes zullen verschikkelijk vinden....quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik niet , wel als ze het doen bij Amanda , maar ik vind dat ze van die hondjes moeten afblijven , die zijn machteloos.
Als Amanda maar half voor die beesten zou zorgen dan zouden de rest van de bewoners amper de kans krijgen bij die krengen in de buurt te komen, maar Amanda is nog te verrot om ze fatsoenlijk te eten te geven.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik niet , wel als ze het doen bij Amanda , maar ik vind dat ze van die hondjes moeten afblijven , die zijn machteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |